18🌹{M}

903 77 11
                                    

İyi okumalar🌹

Şuan gerçekten ev gül kokusundan geçilmiyorken salonda Minho'nun gelmesini bekliyordum. Çok sıcak olduğu için üstümde sadece diz kapağımın biraz üstünde bir tişört vardı.

Mutfağa gidip bir litre soğuk suyu kafama diktikten sonra kapı zilini duymam ile gelen kişinin Minho olduğunu tahmin ediyordum. Kapı deliğinden baktığımda ise gerçekten oydu.

Kapı açar açmaz Minho içeri girdi. Kapıyı kapatıp beni kapı ile arasına aldığında şuan onu gerçekten hem özledim hem de çok fazla arzuluyorum. Okyanus kokusunu serbest bıraktığında gözlerinin yeşile dönmesini izlerken cidden daha fazla dayanamayıp ben de ona zaten feromon salgılarken gözlerimin mor olduğundan emin bir şekilde onu hızlıca öpmeye başladığımda Minho'da bu anı beklermiş gibi direk alt dudağımı dudakları arasına alırken eli ise tişörtümün içinden çıplak vücudumun her yerinde gezerken öpüşmenin içine dillerimizi soktuktan sonra bir süre sonra nefes almak için birbirimizden ayrıldıktan sonra Minho kafasını benim boynuma koyup boynuma izlerini bırakırken ben artık inlemekten başka bir şey yapmıyordum.

"Ahm~"

Bu da Minho'nun hoşuna gidiyordu. Her inlediğimde mümkünmüş gibi daha fazla izlerini bırakırken üstümdeki tişörtü bir çırpıda üstümden çıkardı. Beni yeşil gözleriyle aç kalmış bir kurt gibi yerken dudakları bu sefer sol göğsümü ele geçirdiğinde belim yay gibi gerilirken Minho bu sefer sağ göğüs ucuma da aynı şeyi uygulamaya başladığında ben bu sefer kesinlikle zevkten inliyordum.


Minho beni belimden kavrayıp kucağına aldığında bende düşmemek için ayaklarımı onun beline yerleştirdikten sonra bu sefer dudaklarımdan öpmeye başladı. Merdivenlerden çıkarken aynı şekilde öpmeye devam ederken ben de ona karşılık veriyordum. En sonunda odama geldiğimizde Minho beni yatağa sırtüstü yatırıp kendisi üstümden kalkıp siyah tişörtünü çıkardıktan sonra tekrar üstümdeki yerini aldığında ilk önce boynuma boynumdan karnıma kadar olan yolu öpüp emerken ben zevkten kıvranıyordum.



Odamda tıpkı salon gibi okyanus ve gül kokmaya başladığında ben bu kokuya gerçekten bağımlı olduğumu fark ettim. Minho altındaki eşofmanı boxeri ile çıkardıktan sonra ben cidden onun dışında her yere bakmaya başladığımda o elini benim boxerime götürürken ben gerçekten utançtan kıpkırmızı oldum. Tamam beraber duş aldığımızda da gördüm ama bu benim ilkimdi. Siu ile beraberken bile yapmamıştık.


"Utanma benden."


Minho'nun sesini duymam ile ne ara boxerimi çıkardığını fark etmeden ona döndüğümde dudağımı öpmeye başladığında alt dudağımı ısırmasıyla boğukça inlediğimde Minho gülümsemiş ve öpücüklerini boynuma geldiğinde bu sefer daha fazla iz bırakmaya başladı. En sonunda iki parmağını da dudaklarıma bastırdıktan sonra konuştu.


"Yala bebeğim."

Tamamen onun adımlarını yerine getirerek iki parmağını da gözlerinin içine bakarak dilimle ıslattıktan sonra Minho yeterli olduğunu söyleyip parmaklarını çıkartıp ilk önce deliğimin etrafında gezdirirken ben istemsiz kendimi o parmaklara itiyordum.


"Mi-Minho! Lütfen ar-artı- Ahmm~"


Minho konuşmama izin vermeden iki parmağını içime yolladıktan sonra beklemeden hareket ettirmeye başladığında ilk başta acı dolu inlemelerim zevk dolu inlemelerime geçtiğinde artık gerçekten şuan içime girsin istiyorum.


Minho en sonunda parmaklarını deliğimden çıkardığında boşluk hissi yüzünden sızlanmaya başladığımda Minho bana sırıtarak bakıyordu. Ah gerçekten şuan içimi daha büyük bir şey doldursun istiyordum!


Minho eli ile birkaç kez penisini çekiştirdikten sonra penisini benim deliğime konumlandırdıktan sonra yavaşça içime girerken ben gözlerimi sıkıca kapatmış tırnaklarımı onun omzuna batırırken Minho en sonunda içime hızlıca girdiğinde gecenin en büyük inlemesini Minho'ya sunduktan sonra Minho konuştu.


"Siktir! Gerçekten darsın. Kasma kendini güzelim."


Her ne kadar acıtsada kendimi rahat bırakmaya çalıştım. Minho ise alışmam için bir süre bekledikten sonra ona hareket etmesini söylediğimde içimde ilk önce yavaş yavaş gel git yaparken aynı zamanda Minho sol göğüs ucumu dudakları arasına aldığında aldığım zevk gerçekten tarif edilemezdi.


"Ahhmm~"


Minho'nun zevk noktamı bulmasıyla mor irislerim yukarı kayarken kendimden gecermişcesine inlediğimde Minho'da bunu anlamış gibi oraya daha fazla vuruş yaparken ben artık gelmek üzereydim. Ellerim penisime giderken Minho benim ellerimi kafamın üstünde hapis ettiğinde kendi elini benim penisime koyup çekmeye başladı.


"Kendine dokunmak yasak."

Şuan Minho'nun zevk noktama yaptığı hızlı vuruşlar ve eş zamanlı olarak penisimi eliyle çektiği için zevkten şuan dediği hiçbir şeyi algılayamıyordum.


"Mi-Minho geli-gelicem."


Minho en son tekrar sol göğüs ucumu dudakları arasına alıp emerken içimde son vuruşunu yaparken ve eliyle penisimi çekerken aldığım zevki en tepesinde hissederken Minho'nun eline geldim. Ben artık yorulduğum için gözlerim kapanırken Minho'da içimde birkaç vuruş yaptığında içime boşaldıktan sonra içimden yavaşça çıktı.


Minho'da ikimizin üstünü örttükten sonra kollarını bana sarıp saçlarımı koklamaya başladığında ben etrafaki gül ve okyanus kokusu ile mayışıp uyudum. Bilincim tam kapanmadan önce ise duyduğum şey gülümsememi sağladı.


"Sen çok güzelsin, kokun çok güzel ve sen sadece artık bana aitsin sincabım."

"Sadece sana aidim. Sen de bana aitsin Delta'm."

"Sadece sana aidim Sigma'm."






🌹Bölüm bitti🌹

"🙈🙉🙊"

rose and ocean÷minsung÷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin