19🥀{F}

811 74 33
                                    

İyi okumalar🥀




÷÷÷

Welcome to Cehennem🤗😌

Jisung:
Off
Çok heyecanlıyım
Birazdan başlayacak

Seungmin:
Sakin ol
Jisung
Alt tarafı şarkı ve dans

Jisung:
Siz rahatsınız tabii
Çok güzel bir şekilde 100 leri aldığınız için

Jeongin:
O değilde sizin ikinizin bu işin sonunda sevgili olacağınızı hiç düşünmüyordum

Felix:
Hshaganavsnjsvd
Aynen bende bir an öyle düşündüm ama
En sonunda cidden mükemmel bir çift oldunuz

Jisung:
Olduk değil mi

Seungmin:
Oldunuz oldunuz
Hsvsnagambs

Jisung:
On dakika kaldı
Minho'ya yazmaya gidiyorum

Jeongin:
İyi git bakalım

(Görüldü.)



÷÷÷

Minho x Jisung

Jisung:
Minho
Minho
Minho
Delta'm
Sevgilim

Minho:
Ne oldu güzelim

Jisung:
Ben çok heyecanlandım
Ya yapamazsan
Ya mahvedersem

Minho:
Sakın öyle düşünme bebeğim
Sen bunu mükemmel yapacaksın
Kendin gibi harika bir performans sergileyeceğiz tamam mı Sigma'm

Jisung:
Sen gerçekten doğru kişisin|
İyi ki varsın
Delta'm benim
Sende öyle gerçekten kendin gibi muhteşem bir performans sergileyeceğiz

Minho:
*İkimiz gibi
Aynen böyle olursa daha iyi

Jisung:
Çok az kaldı

Minho:
Tamam o zaman
Ben de sahneye bir bakayım

Jisung mesajına "🤍" ifadesini bıraktı.)



Bende kendime son kez baktıktan sonra sahneye bakmaya çıktım. Tam olarak iki dakika kaldı. Minho ile beraber sahneye baktıktan sonra sahnenin arkasına geçtik. Ben kendimi biraz tuhaf hissetsem de bunu heyecanıma verdim.

Sunucu sahneye çıktıktan sonra birkaç dakika konuşma yaptıktan sonra benim adımı ve Minho'nun adını söyledikten sonra sahneye çıkacak iken bir an dengemi kaybedecek gibi olduğum için Minho direk beni tuttu.

"Hey iyi misin?"

"İ-iyiyim iyiyim, heyecandan sanırım."

Minho dudaklarıma kaçamak bir öpücük bıraktıktan sonra konuştu.

"Heyecanlanma feromon salgılarsan katil edersin beni."

Ona güldükten sonra artık tamamen sahneye çıktığımızda arkada şarkı çalmaya başladığında söylemeye başladık.

÷÷÷

Şarkı bittikten sonra hâlâ kendimi çok tuhaf hissederken Minho önüme gelip elini bana uzattı. Diğer eli ile mikrofonu dudaklarında tutarken konuştu.

"Bu dansı bana lütfeder misin Sigma'm?"

Ben de elimdeki mikrofonu dudaklarıma götürdükten sonra diğer elimi onun eline koydum.

"Büyük bir zevkle Delta'm."

Etraf alkış sesleri ile dolarken ben gerçekten iyi olmadığımı fark ettim. Ama bunu mahfedemezdim. Bu yüzden her şey yolundaymış gibi olduğumuz yerin tam ortasına geçip dansı yapmaya başladık. Dans bitmek üzereyken artık dayanamayıp karnımı tutarak yere çöktüm. Benim böyle yapmam ile arkadaşlarımız direk yanıma geldiğinde Minho beni kucağına alıp olduğumuz yerden çıkmamızı sağladı. Sonrası benim için karanlık...

Pov:Minho

"Jisung aç gözlerini!"

"Ambulans çağırdım birazdan gelir."

"Felix ya ya ona bir şey olur-"

"Sakın sakın öyle düşünme Jeong. Jisung'tan bahsediyoruz burada."

Ben hâlâ Jisung'u uyandırmaya çalışırken ne olduğunuda anlamaya çalışıyordum. Birden ambulans sesleri gelmeye başladığında hemen kendime gelip Jisung'u getirilen sedyeye koyup onunla beraber arabanın içine girdim. Diğerleri taksi ile geliyorlardı.

Hastaneye geldiğimizde hemen Jisung'u bir odaya götürdüler ama bizim girmemize izin vermedikleri için her ne kadar sinir olsam da yapacak bir şey yoktu.

÷÷÷

Yaklaşık yarım saattir bekliyorduk. Ben de artık korkmaya başladım. Jisung'un arkadaşları zaten berbat durumdaydı ama ben onlardan daha berbat durumdaydım. En sonunda doktor çıktığında herkes doktorun başına toplandı.

"Hastanın yakını kim?"

"Sevgilisiyim."

"Korkacak bir şey yok sadece hamilelik belirtileri gösterdiği için bayılmış. Sizi haftaya bir doğum uzmanına yönlendireceğim. Tekrar geçmiş olsun ve tebrik ederim."

"NEEE?!" (hepsi beraber)

Ne yani şimdi Jisung hamile mi? Bu...bu...bu...bu gerçek harika bir şeydi! Hemen doktor gitmeden onu durdurup konuştum.


"Görebilir miyim?"

"Şuan normal odaya alacağız orada fazla durmamak şartıyla görebilirsiniz."

"Teşekkür ederiz."

"Bir şey değil. Tekrar tebrik ederim."







🥀Finaldi🥀

"🥀👍"

rose and ocean÷minsung÷Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin