Keyifli okumalarrr 💞🧚🏻♀️
~ •• ~
Yemek tabağı mikrodalgada dokunulmadan duruyordu, hâlâ plastik bir örtüyle kaplıydı ve hâlâ hiç açılmamıştı.
Jimin kaşlarını endişeyle çattı ve gözleri duvardaki saati buldu. Jeongguk bütün gün tek lokma yememişti ve sabahtan beri odasından neredeyse hiç çıkmamıştı.
Genç olanın sağlığı konusunda endişelenmeden edemiyordu. Birbirleriyle iyi bir bağları olmasa da Jimin hâlâ endişeliydi çünkü sonuçta Jeongguk onun insanıydı. Sadece mecbur olduğu için değil, umursadığı için de onun yanında olması gerekiyordu.
Tüm olanlara rağmen, Jeongguk'un ona karşı düşünceliliğini küçük hareketleri ve sözlerin arkasına saklaması gibi, o da onunla ilgilenmeden edemiyordu.
İçini çekerek tabağı tekrar mikrodalgaya koydu ve bir saat daha bekledi. Dakikalar geçip iki saat olmuştu bile. Ve Jeongguk'tan hâlâ eser yoktu. Peri, Jeongguk'un odasına doğru yürümek için yarıya kadar örülmüş yeşil kazağı bıraktı.
Yumruğu endişeyle havada asılı durdu, karşı taraftan radyo sessizliği geliyordu ve yalnızca basılan klavye tuşlarının hafif sesleri vardı. Jimin düşünürken dudağını ısırdı, ya canlı yayınına izinsiz girerse? Bu korkunç olurdu ama gece yarısına yaklaşan saat ona aksini söylüyordu.
Jeongguk gece geç saatlerde yayın yapmıyordu, bunu çok iyi biliyordu.
Derin bir nefes alan Jimin kapı kolunu çekiştirdi ve kapının kilitli olmadığını görünce şaşırdı. Kapıyı arkasından kapatmamaya veya çok fazla ses çıkarmamaya dikkat ederek parmaklarının ucunda içeri girdi. Jeongguk sırtı Jimin'e dönük olarak bilgisayarının önünde oturuyordu.
Havada bir huzursuzluk, kasvetli ve donuk bir şeyler hissediyordu. Jeongguk'un aurası rahatsız ediciydi.
Oyuncu onu hissetti ve daha net duyabilmek için başındaki kulaklığı çıkardı."Jeongguk." Uysal bir tavırla seslendi, bugün odasındaki atmosfer tuhaf geliyordu.
Jeongguk geriye baktı, ifadesi bomboştu, yüzünde koyu halkalar ve göz torbaları görünüyordu. Jimin ellerini sandalyenin arkasına koydu ve dikkatlice yürürken tırnaklarını malzemeye batırdı, "Hiçbir şey yemedin."
Bir süre sessizlik geçti, ikisi de bir şey söylemedi ve ardından Jeongguk iç çekerek cevap vermeden veya konuyu detaylandırmadan arkasını döndü.
Jimin tam şu an gitmeliydi.
Fakat buradan gitmemek onun ilk hatasıydı.
"Bir şeyler yemelisin." Sandalyenin arkasında gergin bir şekilde gezinerek ısrar etti. Jeongguk'la ilgili bir sorun vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
entangled fates and golden glitter; jikook
Hayran KurguJeon Jeongguk ve Jimin her açıdan çatışıyor ve çarpışıyorlardı, peki hiç öfkeli denizlerini aşıp ortak bir kara parçası bulabilecekler miydi?