Son partla geldiiimm
Keyifli okumalarr 🧚🏻♀️💞
~ •• ~
Hoseok'un erkek arkadaşı Yoongi onunla buluşmak için uçağa binecekti ve eğer sakıncası yoksa Jeongguk onları Noel yemeğine davet etmişti. Hoseok bunu hemen kabul etmişti, Namjoon'un da ona eşlik etmesinde bir sakınca yoktu.
Görünüşe göre Jeongguk'un üniversitedeki sunbae'si SeokJin de gelecekti. Jimin'in başı dönüyordu çünkü SeokJin'le birlikte başka bir peri arkadaşı olan Taehyung da geliyordu. Taehyung ona karşı her zaman arkadaş canlısı ve iyi davranmıştı, onunla yeniden tanışma fikri kalbini sabırsızlık ve mutlulukla dolduruyordu.
Jimin'in bir anda nefesi kesildi, iri bir kol beline sıkıca sarıldı ve Jeongguk'un yüzü ensesine yerleşti, dudakları neredeyse tenine değiyordu. Jimin, gencin göğsünün sırtına bastırılmasıyla vücudunun daha da ısındığını hissetti. Jeongguk gün geçtikçe alınganlaşmıştı.
Umursamadığından değildi, sonuçta insanlarla iletişim kurarak gelişiyordu, bu yüzden çok fazla kendinden geçmiş durumdaydı ve bunu sık sık istemek zorunda kalmıyordu. Her şey çok ani olmuştu ama aynı zamanda olmamıştı da. Daha önce birbirlerine çok yakınlardı.
Açılan tek yeni yakınlık yanak ve alnını öpmekti, Jeongguk onu ilk yanağından öptüğünden beri hiç durmamıştı. Perinin yanağına veda öpücüğü vermeden evden çıkmıyordu.
Midesinin hoplamasına ve kalbinin güm güm atmasına neden olan şey, bu tür eylemlerin ardındaki nezaketti. Şimdi Jeongguk yüzünü okşadığında bile çok dikkatliydi, sanki Jimin dünyadaki en hassas şeymiş gibi..
Jeongguk'un parmağı beline küçük görünmez daireler çizdiğinde midesinde kelebekler uçuştu. Yıkanan kâseyi eline aldı ve kabı daha sonra kuruttu. Arkasını dönerek ellerini Jeongguk'un omuzlarına koydu.
Yanaklarına tatlı bir pembelik yayılmıştı. İrisleri parlıyordu ve içinde altın benekler dönüyordu. Jeongguk'un tembel gülümsemesi bunu fark ettiğinde daha da büyüdü ve bu Jimin'i kızdırdı.
"Merhaba," diye fısıldadı.
Jeongguk'un dudaklarından nefessiz bir kıkırdama kaçtı, "Merhaba."
"Yapılacak bir şey kaldı mı?" Oyuncu hâlâ belini okşarken sordu. "Pek sanmıyorum," diye yanıtladı Jimin, saçını nazikçe çekiştirerek. Jeongguk iç çekti, gözlerini kapattı ve başını geriye doğru eğerek perinin kafa derisine masaj yapmasına izin verdi.
Jimin karşılık olarak çenesini öperek gülümsedi. Genç olan ona baktı, gözleri ve burnu kırıştı. Ardından utanarak güldü, "Ne?"
Jeongguk saçını geriye atıp memnuniyetle mırıldandı: "Sen... gitmediğine sevindim." Sesindeki samimiyet bir kez daha tüylerinin diken diken olmasına neden oldu. Pişmanlığın ve acının gencin aklını hemen bulandırdığını hissediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
entangled fates and golden glitter; jikook
Hayran KurguJeon Jeongguk ve Jimin her açıdan çatışıyor ve çarpışıyorlardı, peki hiç öfkeli denizlerini aşıp ortak bir kara parçası bulabilecekler miydi?