TANITIM

23 2 5
                                    

Kader bazen bir aşkı, bir bağı, bir doğumu bazen de bir ölümü bize armağan ederdi. Kadere lanetler, küfürler savururuz ama yine de kaderden kaçamayız. Kaderimiz çok önceden yazılmıştır ama tek bir zaman diliminde yanlış yerde bulunursak kaderimiz baştan yazılırdı çünkü yanlış zamanda ve yanlış yerde bulunmamız kaderin değişmesinde rol oynar. 

Kardelen, gecenin bir yarısı evine dönerken kaderinde 24. No'lu sokağa girmek yazılmışken dalgınlıkla 26. No'lu sokağa girmiştir. kaderin ilk değişimi ise o an yapılmıştı.

O sırada her şeyden bihaber olan Karan yorgunlukla motorundan inerken kaderinde direkt eve girmek yazılmışken içindeki bir dürtüyle sokağın girişine baktı. Kaderin ilk cümlesi ise o an yazılmıştı.

Her gün babasıyla kavga etmekten sıkılmış Keskin ise babasının isteği üzerine arkadaşının evinden hışımla çıkarken kapının karşısında bekleyen Karanla karşılaştı. İki arkadaş birbirine bakarken ne hemen yanlarından geçen Kardelen'i ne de sokağın başında kavga ederek yürüyen Alp ve Arya'yı fark etmemişlerdi.

Kaderin ikinci cümlesi de yazılmıştı.

Bir sokak ötede, karanlık yolda yürüyen Nisa ise gelen motor sesiyle irkilmiş ve hızla evinden içeriye girmişti. Kaderin üçüncü cümlesi de yazılmıştı. 

Birkaç sokak ötede ölesiye dayak dayak yiyen Batuhan'ı kimse fark etmemiş yardım çığlıklarını duyan olmamıştı. Kaderin son cümlesi de yazılmıştı.

Bu birbirinden farklı yedi genç birçok kez birbirlerini görmüş ama birbirlerini tam olarak hiç görmemiş, fark etmemişti.

Kaderin baştan yazıldığı o geceden sonra ise kendilerinden çok birbirlerini düşüneceklerini bilmeden hepsi kendi yoluna gitti.

H.U - E.N.Ö

PERDENİN ARKASINDA KALANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin