⚡︎17⚡︎

551 43 105
                                    

Bölümde smut yer almaktadır. [En başlangıçtan sonuna kadar.] Okumak istemeyen geçebilir.

Bölüm şarkıları:

Isabel LaRosa - Older
SUICIDAL -IDOL (Ecstacy)
Britney Manson -Fashion
Camila Cabello -Shameless
Rihanna-Woo

"O zaman ayrılmayalım."

Bir kaç adım yanına yaklaşırken kırmızı irislerin gözünde olan tutku içimi ürpertmeye yetmişti, güzel bir korkuydu bu, onun olmanın vereceği türden tatlı bir korku.

Karşısında ne yapacağımı bilemezken o ne yapacağını ezberlemiş gibi elimi tutmuş kendisine çekmişti, sağ eli belimin en ince yerine konumlanırken diğer elinin ince parmakları belimde gezinmeye başlamıştı, dudaklarımızı birleştiren de oydu şimdi, ince şekilli dudakları dudaklarımı kavramış ve sahip olma duygusuna sahipmiş gibi kanatmaya başlamıştı. Neydi bu tat, nasıl tarif edilirdi? Sanırım metalik bir tadı vardı ama bu tadın verdiği zevk farklıydı.

"Seni istiyorum Hyunjin."

Elleri bildiğim uzuvlardan çekilirken kazağımın eteklerinden yukarı doğru tırmanmış ve hemen yere atmıştı sıcak parçayı, dudakları yine dudaklarımdan ayrılmadan güzel ve tatmin edici duygularımı ağzının içine minik inlemeler ile bırakıyor ve anın içindeki güzel durumu heyecanlandırıyordu.

Ellerim karşıdaki bedenin üstünde olana gitmişti, beyaz teninin verdiği soğuluk ve aynı anda olan yanma hissi bacaklarımın uyuşmasına sebep olmuştu. Dediklerine şuan bile anlam veremiyordum, anlıyordum ama sanki aklım başımdan gitmiş gibiydi.

Kendisi bir anda beni kucağına alırken arkada duran masaya doğru oturmuş ve öpmesine öyle devam etmişti, bu sefer sadece altımda olan pantolon kalmıştı.

Elleri hızlıca pantolonumda yer edinirken fermuarını hızlıca açmış ve aşağı çekmişti pantolonu, yüzünde mutluluk vardı onunda, ama ben bir yandan da utanıyordum.

"Utanma."

"Bu andan utanmam size hakarettir güzel prensim."

"Güzel o halde hmm?" 

Gözleri bacaklarımdan attığı pantolonda biraz oyalanıp geri bana dönmüştü. Ben ise bana döner dönmez kendime çekmiş ve dudaklarını acemice öpmeye başlamıştım, ayak uydurarak beni kendisine çekmiş ve ellerini bedenimde gezindirmeye başlamıştı, kasıklarımda olan sızı zevk aldığımın büyük  bir göstergesiydi, o da bunu fark etmiş olacak ki kalçama doğru elini hızlıca atmış, sıkmaya başlamıştı, kendisinden ayrılıp  hızlıca elini altında olan kumaş parçasına çevirmiş ve fermuarını açmaya çalışmıştım ama kendisi elimi nazikçe çekmiş kendisi bu işi halletmeye koyulmuştu.

"Küçüklerin bu işi yapması doğru değil güzelim."

Bu duruma karşılık göz devirirken umursamadan elimi yine pantolona doğru çevirmiş hiç değilse aşağı doğru çekmiştim. Bu halime gülerken beni yatağa doğru itmiş ve bedenimi soğuk çarşafın etkisi ile buluşturmuştu. 

Gözlerim gözlerine giderken fark etmiştim ki sadece beni izliyordu, bedenimi öyle bir derinlikle izliyordu ki onu izlediğimi bile fark etmemişti, bir kaç saniye sonra ise elleri hızlıca içimdeki boxera giderken bedenimden kaymasına izin vermiştim.

Black Prince//Semelix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin