CHAPTER ONE: YEDİ

393 22 35
                                    




Yorum ve oy ile destek olursanız çok sevinirim.

Kitaba başlamadan önce lütfen okuyun:

1 - Bu fic Sense 8 adlı Netflix dizisinden esinlenilmiştir. Birebir aynı ilerlemeyecek. Sadece ana konu olan farklı kişilerin aynı anda doğup birbirleriyle bağlantılı olması konu olarak alınmıştır. Onun dışında diziden tamamen farklı ilerleyecektir.

2 - Bu Taekook fici olsa da diğer Bangtan üyelerine de ağırlık verilecek ve onlarında ilişkileri ve yaşadığı hayatlar işlenecektir yalnızca Taekook daha ön planda olacak. Bunu bilerek okursanız sevinirim.

3 - Bangtan üyeleri hariç ficte yazılan diğer karakterlerin hiçbirinin başka idollerle alakası yoktur. Tamamı benim uydurduğum isimlerdir.

Son olarak okurken varlığınızı belli ederseniz çok mutlu olurum bölüm/ler ile ilgili düşünceleriniz benim için çok önemli ve değerli 🤍

İyi okumalar, umarım güzel bir serüven olur. 🤍

|
|

CHAPTER ONE: Yedi Yalnızca Bir Sayı Değildir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CHAPTER ONE: Yedi Yalnızca Bir Sayı Değildir

Yedi.

Herkes için sıradan olan bu sayı birbirinden habersiz yedi farklı ülkede yaşayan, yedi farklı kültüre sahip ve yedi farklı hayatı yaşayan yedi insan için pek de sıradan değildi ama işin ilginç yanı bu yedi insanında ne birbirlerinden haberi vardı ne de yedi sayısının onlar için bir değeri vardı.

Onlar farklı sandıkları hayatlarında sıradanlıkla yaşarken henüz farklılığın yalnızca kelime anlamını biliyor, kendi hayatlarındaki çelişkileri, kaosu ve dertleri dünyanın yükü olarak göğüslediklerini sanıyorlardı. Ama yanıldıkları büyük bir gerçek vardı ki onlar bununla henüz karşılaşmamışlardı. Birbirleriyle son derece tesadüf sayılmayacak karşılaşmaların sonunda ise gerçek hayatla karşılaşacak ve farklılığın kendi hayatlarından ziyade onları sürükleyen gerçek sayesinde var olduğunu anlayacaklardı.

Yedi farklı ruh, yedi farklı yerlerde birbirlerine farkında olmadan bağlıydılar. Farklı anne ve babadan dünyaya gelen bu yedi beden aynı sene, aynı gün ve aynı saat diliminde dünyaya gözlerini açmışlardı ve o andan itibaren bu yedi ruh birbirlerine bağlanmıştı.

Onlar aynı anda doğmuşlardı.

1 Eylül 1995 Saat: 7.00 onların doğum günüydü.

Ve hayat onların ruhunu birbirine bağladığı gibi kaderlerini de yıllar sonra birbirine bağlayacaktı çünkü çözülmesi gereken tonlarca soru işareti vardı.

|

Kim Namjoon.
Washington DC – Amerika Birleşik Devletleri
Ağustos, 2023.

Yes Seven | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin