14_Vicdanlarınıza ne oldu?

48 5 5
                                    

Bu kadar geciktiğim için üzgünüm.

Uzun bir aradan sonra bitirmeye geldim. (İnşaAllah)

Bismillahirrahmanirrahim

Zeyneb ve Onur Alp duydukları sesle transtan çıkmış gibi hemen ayrıldılar.

Zeyneb, Onur Alp kollarını çeker çekmez merdivenin demirlerine yaslanmış, az önce yaşadığı şeyin ne olduğunu düşünüyordu. Ne olmuştu da bir türlü ayrılamamıştı.

Onur Alp de Zeyneb'den farksız değildi. Yakından gördüğü gözlerin etkisine kapılıp, bir türlü ayrılamamıştı.

İkisi de süt dökmüş kedi gibi başlarını önlerine eğmiş asla kaldırmıyorlardı.

Kaan merdivenden inerek yanlarına gelip, sinirli çıkan sesiyle "Siz... Kardeşim ve en yakın arkadaşım... Napıyordunuz? Kafayı mı yediniz siz?" diyip ellerini saçlarına daldırarak derin bir nefes almıştı.

Zeyneb başını yerden kaldırarak sinirlerini yatıştırmaya çalışan abisine bakmıştı. Abisi ne anlamıştı ki?

Bu kadar mı güvenmiyordu kardeşine?

Hayal kırıklığıyla abisine bakıp "Ne kafasını yemesi abi. Bu kadar mı güvenmiyorsun bana? Sıla'nın ısrarıyla gelinlik denedim, onu göstermek için yukarıya çıkıyordum. Bir anda gelinliğin eteğine basıp, dengemi kaybettim. Yere düşmeyi beklerken Alp-" diyerek konuşurken Onur Alp'in söylediğiyle gözleri duydukları karşısında kocaman açılıp kalmıştı.

Onur Alp az önce yaşadığı olayın etkisinden çıkamazken emin olmuştu. Zeyneb'i seviyordu. Hem de çok seviyordu. Ne zaman bu kadar bağlanmıştı?

Kafasını yerden kaldırdı. Tartışan abi kardeşe bakıp anlık bir cesaretle "Zeyneb hanımla evlenmek istiyorum. O da isterse bir görüşme yapmak isterim." demişti.

Kafayı mı yemişti Onur Alp? Bu cesarette nerden geliyordu. Kaan az önce dövmemişti ama şimdi çok pis dövecekti. Olsun dedi Onur Alp. Sevdiğim için devremimden iki yumruk yemişim çok mu?

Kaan bir süredir farkındaydı devreminin birine sevdalandığının da bu kişinin kardeşi olacağı aklının ucundan bile geçmemişti.

Şimdi napacaklardı? Zeyneb görüşmek ister miydi? Peki aileler... Aileler ne tepki verirdi? Sessizliği bozan Kaan'ın az öncekine göre sakin çıkan sesi oldu.

Kaan bir kardeşine bir devremine bakıp, en son gözlerini Onur Alp'e dikerek "En doğrusu ailelere söylemek olur Onur Alp. Önce ailelere haber edin, sonra evlilik görüşmesi mi ne halt yapacaksanız yaparsınız. Tabii Zeyneb de isterse." diyip Zeyneb'e bakmıştı.

Zeyneb utanıp önüne egdiği başını ikisinin de gözlerini kendi üzerinde hissedince yerden kaldırdı. Gözlerini kısa bir süre Onur Alp'e değdirip abisine bakarak "Ailelerin bilgisi doğrultusunda görüşme yapabiliriz." diyip susmuştu.

Onur Alp duydugu cümleyle umutla dolmuş, şapşal gülümsemesiyle Zeyneb'e bakıyordu.

Kaan elini omzuna atıp sıktırarak "Yanlış anlaşılma çözüldüğüne göre biz gidelim artık devrem." demişti.

Onur Alp, Kaan'a kafa sallayıp"Emanet Allah'a ol Zeyneb hanım." diyip yüzündeki şapşal gülümsemeyle kapıya yönelmişti.

Zeyneb heyecanlanmıştı. Yanında olan abisini unutup heyecanlı çıkan sesiyle "Sen de Allah'a emanet olun." demişti.

DİLEM'İMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin