Anahtar🗝️9.Bölüm

0 0 0
                                    

🗝️

Korku Bedene Hükmeder

KAHRAMAN


Abel, odamdan gideli beş dakika olmuştu ve ben o süre içinde kolumdaki kan ile uğraştım. Kanı durdurduktan sonda kan olan tişörtümü çıkarıp, yenisini giydim. Uzun kollu ince bir tişört giydim. Bu havada bunu giymek diğerlerine şüphe uyandırabilirdi ama üşüdüğümü söyleyerek bundan kaçabilirdim.

Ayağa kalktım ve kapıya ilerledim. Kilidi açmadan önce kendimi rahatlatmak adına bir kez nefes alıp verdim. Onlara hafızamın yerine geldiğini söyleyecektim. Kilidi açıp, odamdan çıktım. Şimdi başlıyoruz.

Salona girdiğimde hepsi koltukta oturuyordu. Benim adım seslerimi duyunca ilk dönen Wren olmuştu. "Lia, birden kalkıp gittin. İyi misin?" Telaş içinde ayağa kalkıp, elimi tuttu.

"İyiyim." Elimi ters döndürüp ben tuttum. "Size bir şey söylemem gerek." Onu koltuğa doğru çektim ve kalktığı yere oturmasını sağladım. Bende ayakta kalıp hepsinin yüzüne baktım. Hepsi merakla bana bakıyordu. Yüzüme bir gülümseme koyup, "Benim hafızam geri geldi." dedim.

"Ne demek hafızam geri geldi?"

"Sen ciddi misin?"

"Ya şimdi her şeyi hatırlıyor musun?"

"Ya gerçekten mi?"

Hep bir ağızdan konuşunca onlara gülerek baktım. Şaşırmışlardı. Hepsi ayağa kalkıp birden bana sarıldılar. Dört kişi de etrafımı sarınca ortada kaldım. Bu nefessiz kalmama neden oldu.

"Sanırım nefessizlikten öleceğim!" onların arasından zorla çıktım. Saçımı başımı düzeltip, onlara kocaman gözlerle baktım. Onlarda heyecanla bana baktılar.

"Her şeyi hatırlıyorum." Bana baktılar ardından birbirlerine baktılar. Bu onlar için iyi haberdi. Bu kadar erken hafızamın yerine geleceğini düşünmemişlerdi. Bende düşünmemiştim. Abel gelene kadar.

Abel, aklıma gelen ilk isimdi. Onunla birlikte her şeyi hatırlamıştım. Bu hafızamı bir daha kaybetmek istemiyordum.

"Bir bira içmeye ne dersiniz?" Hepsi kabul edince hazırlanmaya geçmiştim. Kızların yanında soyunurken, onlarda benim yanımda soyundu. Eşyalarını benim odama koymuşlardı. Hep birlikte hazırlandık. Sadie bizden farklı sadece kendine makyaj yapmıştı. Nora ve ben ise yapmamıştık.

Çantamı omzuma takıp, içeriye girdik. Wren ve Felix 'de hazırdı. Wren, üzerine beyaz bir gömlek ve siyah kot pantolon giymişti. Saçlarını hızlıca taramış, yana yatırmıştı. Gömleğin iki düğmesi esmer tenini ortaya çıkarıyordu. Felix ise; beyaz tişört ve onu üstüne yeşil yelek şeklinde ince hırka giymişti. Altında açık renk kot pantolon vardı. Saçlarını yana doğru yatırmıştı.

Başımı Nora'ya çevirdim. Beyaz dantelli tişört ve onun üstüne pembe çizgili şort tulumunu giymişti. Saçlarını açık bırakmıştı. Beyaz küçük çantasını omzuna takmıştı. Sadie ise; üzerine pembe crop giymişti. Göğüs dekoltesi olan bir lakozdu. Altına siyah eteğini uydurmuştu. Kızıl saçlarını tel toka yardımı ile bir kısmını arkada tutturmuştu. Gözlerine sürdüğü simli makyaj onu güzel gösteriyordu.

Bilinmeyen Krallık :Yokoo/Anahtar (SIR SERİSİ BİRİNCİ KİTAP)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin