Medya:onur ve Eva ben böyle bir şey hayal etim ama karakterler sizin hayal gücünüze kalmış.
İyi okumalar aşklarım lütfen bol bol yorum yapın ki kitap hakkında ne düşünüyorsunuz bileyim ☺️😘
___________________________________________
Beyaz tavana gözlerimi dikmiş buradan nasıl kurtulacağımı düşünüyordum ki Şermin hemşire elinde uyku hapları ile odama girdi.
Asık suratı ile hapı elime bıraktı.
Bu akşam uyumamam gerekiyordu bu hapı içemezdim fakat bunu onun bilmesi gerekiyo hapı ağzıma koydum dilimin altına yerleştirdim hemşirenin elime verdiği sudan bir yudum alıp yatağıma yattım hemşire odanın ışıklarını kapattıp çıktı .İşte şimdi her şey yolunda gidiyor du dilimin altındaki hapı hemen çıkarıp yere atım . Odada bulunan banyoya doğru yürüyüp saçımı at kuyrugu yapıp topladım . Hastanede saat tam 12 .00da hastalara ilaçları verilip yatırılıyor bı yarım saat sonra hemşire tekrar kontrole gelicek ve kendisi de uyumaya gidicekti bunları nereden bildiğimi sormayın çünkü ben tam 9 senedir burda zorla tutuluyorum ve bu gün burdaki son günüm .
Burdan çıkmak için arka kapıyı kulanicam çünkü on kapıda güvenlikçi var ve ona yakalamak hiç istemem banyodan çıkıp yatağıma yattım hemşire geldiğinde uyanık olduğumu anlamasin diye.
Kapıdan gıcırdama sesi gelince gözlerimi kapatıp uyuyor numarası yaptım. Yatağımın yakardında hareketlenme oldu ve bir iki daka kalıp giti . Kapı kapanır kapanmaz yataktan kalktım ve küçük sırt çantamı sırtıma takıp kapıya doğru yürüdüm .
Başımı kapıdan sarkıtıp koridoru kontrol etim . Görünürde kimse yoktu ama bu yavaş olabilirim anlamına gelmiyor du hızlı adımlarla koridorda ilerledim.
Yangın merdiveninden en alt kata kadar seri adımlarla indim ve tam çıkış kapısının önündeydim şu an bir adım atmam yeterliydi burdan kurtulmak için .
Tam elimi kapıya uzatmıştım ki kolumda bir el his etim .
_senin burda ne işin var
Arkamdan gelen sert ses içimi ürperti yavaş hareketlerle sesin geldiği tarafa döndüm 1.90 boylarında esmer siyah gözlü bir adam kaşları çatık bir sekilede duruyordu. Kolumu çekip adama baktım.
_bu hastaneden kaçmama yardım et bütün servetim senin olur
Karşımdaki adam önce kaşlarını çatarak yüzümün her zeresini ezberlercesine baktı .
Sonra kendini biraz eğerek yüz yüze gelmemizi sağladığı. Hafif sırıtarak
_kaçmaya çalıştığın bu hastane benim küçük bayan sence burdan kacmana yardım eder miyim
Ne yani ben şimdi hastanenin sahibinemi yakalandım benim kadar şanssız bir insan yok bence bu dünyada
adamın yüzü o kadar yakınımdaydı ki ne yapacağımı bile düşünemiyordum . Acaba arkamı dönüp kaçsam kurtula bilirmiydim"Saçmalama Eva tabiki kurlutamzsın şu adama baksana şu endama su yakışıklılığâ en iyisi yapış dudaklarına en azından yakalanman boşa gitmez ha ne dersin "
"Saçmalamayı kesermisin iç ses"
Adam birden doğrulup gece karası gözlerini bana dikip konuşmaya başladı
_burdan kacmana yardım ederdim ama bir şartım olucak
Ne isterse yapicaktim burdan kurtulmak için bende yeşil gözlerimi kara gozlerine dikip
Kabul yeterki beni burdan kurtar
Kara gözler bana uzun bir süre bakıp doğruluğumu test etmeye çalıştı o bana bakarken aklımdan geçen tek şey
"Onu öpmek degii Eva ayyy evet adam bir at gibi uffff"
Tabiki de hayır şartının ne olduğunu düşünüyorum.
Adam birden bileğimden tutup beni çekiştirerek kapıya sürükledi ağzımdan ufak bir inilti çıktı çünkü tamda serumlardan dolayı moraran yerden tutuyordu
Dönüp bana baktığında ne var der gibi başını salladı
Bileğim çok ağrıyor sıkmazsan sevinirim
Kaşlarını çatarak tuttuğu bileğime baktı morlukları görünce kaşları düz bir çizgi halini aldı .
Bu defa elimi nazik bir şekilde tutup hızlı olmamız lazım yakalamak istemeyiz değilmi
Uslu bir çocuk gibi başımı salayıp ona ayak uydurdum arabasının önüne gelince on koltuğa oturmamı işaret eti .
Koltuğa oturup ona döndüm arabayı çalıştırıp yola koyuldu biraz ilerledikten sonra bana dönüp
Bu arada senin adın neydi karıcığım
Ayyyyyyyyy aşk görüyormum hocammmm skjsjsj
Yeni bölüm nasıldı sizce onur neden evayla evlenmek istiyor 🤔
Yeni bölümde görüşmek üzere öptüm sizleri bayyss
İstegram hesabı: aley_na_0665
Ve garam.kalemimhalel takip ederseniz sevinirim ☺️
Yeni bölüm için 5 yorum ve 10 oyyy ☺️😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARAM
Romantizmakıl hastanesinden kurtulmak için her yolu deneyen bir kadına bir iş insanı yardım ederse ne olur... ben eva sancak annesi ve babasının cesedinin başında 42 saat geçiren o çocuk. Kardeşine sahip çıkması gereken bir abla her şeye rağmen güçlü olmak z...