Bölüm 47

10.4K 631 27
                                    

BÖLÜM 47

SAGA

'' Misafirlerimiz var liderim.'' Diyor Menes çirkin kadına bakarak. Çirkin kadın gözleriyle bizi teker teker süzüyor. Önce bana bakıyor, daha sonra ise Topaz ile Olivin'a. Gözleri Zedd'i bulunca duraksıyor çirkin kadının. Göz bebekleri büyüyor kadının adeta. Çelimsizce yürüyor ve kayalaşmış olan ayaklarıyla bize git gide yaklaşıyor.

'' Zedd,'' diyor kadın. Kafasını yerin altına gizlemek isteyen bir deve kuşu gibi telaşlanıyor Zedd.

'' Saga!'' diyor Zedd. Çirkin kadına bakarak.

'' Bu ne güzel sürpriz.''

'' Keşke bende seninle aynı fikirde olsam,'' diye Zedd'i tersliyor çirkin kadın.

''Burada ne işin var?''

''Kupa kasabasına gitmeye çalışıyorduk da.'' Diyor Zedd masumca gülümseyerek.

'' Ya demek öyle? Bu cinsiyetsizler arkadaşın mı?'' diyor Saga bizi işaret ediyor. Daha sonra tepeden tırnağa Zedd'i inceliyor hem çirkin hem de yaşlı olan kadın.

'' Hayır, bunlar arkadaşım değil Öğrencilerim.''

Kadın Zedd'en uzaklaşıp yanıma geliyor. Çirkin kadınla burun buruna geldiğimizde kadının güzel kokusu burnuma ulaşıyor. Kendimi bir nebzede olsa iyi hissediyorum çünkü iyi insanlar güzel kokarlar.

'' Nereden geliyorsunuz?'' diye soruyor kadın. Saga'nın kokusunu içime çekerek konuşuyorum.

'' Beşinci bölgeden geliyoruz.''

'' Neden beşinci bölgeden ayrıldınız? Oradan dışarı çıkmanın yasak olduğunu bilmiyor musunuz?'' diye soruyor bana Saga ve ses tonu giderek yükseliyor. Saga'nın sorusu karşısında şaşırıyorum. Beşinci bölge hakkında fazlasıyla bilgiye sahip olduğunu seziyorum.

'' Titanuxlar, yani sizin çocuklarınız Zenon dünyasına saldırdı. Yakında tüm insanları öldürecekler. Müdür Frank, yoğun güvenlik önlemleri aldı ve okula giriş çıkışları yasakladı. Aynı zamanda bütün tren seferlerini iptal etti. Ailelerimize ve tüm insanlara yardım etmek için beşinci bölgeden kaçtık. Kupa kasabasına varmanın tek yolu bu lanet olası çığlık ormanıydı. Fakat yardımcılarınız bizi zorla buraya getirdiler. Eğer o kasabaya varmayı başarırsak savaşta yerimizi alıp insanları koruyacağız. '' diye sitemle karışık açıklama yapıyorum. Titan yerleşkesinde tüm Titan insanları etrafımıza toplanıyor '' Demek çocuklarımız Zenon dünyasına saldırıp insanları öldürüyor ha?'' diyor Saga ve şiddetle gülüyor.

'' Komik olan ne?'' diye soruyorum.

''Komik olan şey şu ki ; Zenon dünyasında ki insanlar bu saldırıyı çoktan hak etti.''

'' Bu kadar vicdansız olamazsınız?'' diyorum, gözlerimi kısıp Saga'ya bakıyorum.

'' Elbette olurum. Neden olamayayım?'' diyor Saga.

'' Çünkü siz iyi bir insansınız ve güzel kokuyorsunuz.'' Belki de bu savunmam gereğinden fazlaca zayıf bir savunmadır. Fakat sezgilerime güveniyorum.

'' Ha,ha,ha!'' diye uzun soluklu gülüyor Saga.

'' Yanılıyorsun ufaklık.''

'' Kesinlikle yanılmıyorum. Söyler misiniz? Neden sizde savaşta yerinizi alıp çocuklarınızı durdurmuyorsunuz?'' diyorum. Annem çığlık ormanına gidip yardım istememi söylemişti. Şimdi çığlık ormanındaydım ve bu lanet orman Titan insanlarının evi olmuştu. Kimden yardım isteyeveğimi düşünüp durmuştum yol boyu. Şimdi bu düşünce açıklığa kavuşuyor. Burada yardım isteyebileceğim ikinci bir tercih yok. Yardım isteyeceğim varlıklar Titan inşaları ...

Cinsiyetsiz ve Sulh SırdaşlığıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin