patru

54 9 1
                                    

Niște bocănituri în geam mă treziseră la realitate din visul meu frumos de a evada de aici împreună cu tipa aia blondă. Mh.

- Psssssst, puștiu! a încercat tipu să șoptească.

Îmi făcuse semn să deschid fereastra. Uh, de ce dracu' saliva lui era peste tot? Grețos. L-am privit confuz, împreunându-mi sprâncenele aproape de tot de nervi. Nu vreau să fac duș cu balele tipului, dar am deschis totuși, ce puteam avea de pierdut? Stau doar la unu', n-am cum să mor dintr-o căzătură.. chiar, cum a urcat ciudatul ăsta până în balcon?

M-am ridicat încet din pat, deoarece eram super obosit, visul ăla parcă mă epuizase de tot. Am deschis geamul și l-am lăsat să intre. Cred că asta a fost una din multele greșeli pe care le tot fac.

- Oh, bun. Deci am făcut rost de un mp3 player, cu toate melodiile posibile care să te scoată din plictiseală, a vorbit rapid.

- Nu se poate! deci tu ești tipul de care îmi vorbise Max acum două zile..

Și uitasem! Matt a decis să-mi facă un cadou de 'mersi că nu m-ai aruncat într-un vulcan până acum!' și mi-a zis că e o surpriză plăcută. Încep să cred că tipul ăsta chiar nu-i pe treaba lui... că veni vorba, de ce nu-i aici? de obicei doarme.. și dacă ceasul de pe noptieră funcționează, e doar 8 am. La ora asta, ar trebui să doarmă de să rupă patul. Ciudat..Tipul ciudat îmi aruncase mp3-ul în brațe. Îmi făcuse cu mâna și a plecat pe unde a venit.

- Nu vrei să folosești.. ușa..? m-am strâmbat, iar înainte să apuc să-mi termin fraza și dispăruse. E la fel de ciudat ca și prietenul lui, am rostit, referindu-mă la Matt.

Nepăsându-mi de nimic altceva, am luat căștile și mi le-am îndesat în urechi. Am ales ca toate melodiile să fie redate aleatoriu, iar prima a fost „The Diary" de la Hollywood Undead.

-Uh, ador melodia asta, am zâmbit.

Curând, am început chiar să fredonez:

- When you've got nothing left you've got nothing left to lose with my last left single breath I'll still be singing to you so when you bury me man you better bury me deep and sing along to this song because you're broken like me..

Niște aplauze ușoare se auzeau din fața ușii. Când mi-am întors capul să văd cine naiba nu-și vede de treaba lui.

- Tu.. m-am încruntat.

- Anastasia, omule. Am un nume, a râs.

- Anastasia, am îngânat-o.

- Îmi dai voie să mă așez lângă tine?

Am aprobat lent din cap. Numa de asta mai aveam nevoie acum.

- Ce e? m-a privit suspicioasă.

- Ce e, ce? am întrebat-o.

- Cum adică? și-a dat ochii peste cap.

- Ohh, ce vrei să spui prin „Ce e?"? am încercat să mă fac clar.

- Era o întrebare simplă, ce n-ai priceput? și-a mijit ochii, privindu-mă nervoasă.

- Nimic! am exclamat.

- Ce e cu privirea aia de pe fața ta! a țipat.

- Și nu puteai să spui așa de la început?! am țipat și eu.

- Nu știam că ești așa de prost! a oftat exasperată, iar eu m-am întins pe pat, ea stând lângă mine.

După vreo 2 minute de tăcere, a început din nou să țipe.

- Deci îmi zici?!

- Ce? am țipat mai tare.

- Ce e cu tine?! m-a împins din pat și a râs.

- Cum adică ce e cu mine? Tu ești ciudata care mă spionează, țipă și mă aruncă din pat. Întrebarea e, ce dracu e cu tine? Ești nebună?! am țipat, așezându-mă la loc.

- Te-am întrebat.. ce.. naiba.. e.. cu.. privirea.. aia.. pe.. tine.. de.. vreo.. 10.. minute.. dar.. tu.. continui.. să.. pui.. întrebări.. stupide! a vorbit lent, apoi a țipat din nou.

Ce femeie nebună!

- N-am nimic! Eram doar confuz, am înghițit în sec.

- De ce? a ridicat o sprânceană, parcă luându-mă în râs.

- Că stăteai și mă spionai. De ce făceai asta?

- Ți-am mai spus.

- Ba nu mi-ai spus, am contrazis-o.

- Și iar începem..

- Păi dacă nu știi să te exprimi!

- Ești tu prost. Ți-am mai spus, îmi place cum cânți.

- Când a fost asta? m-am încruntat.Și-a dat o palmă peste frunte și s-a ridicat de pe pat.

- Culcă-te și lasă cântatu'. Ți-e somn, a spus, ieșind din cameră și lăsându-mă singur.

- Tu ești aia obosită! am țipat.

Dar poate avea dreptate. Ce conversație am putut avea.. cu ea. Și chiar mi-e somn. Urăsc când sunt contrazis și urăsc să n-am dreptate. Oare mi-am găsit nașul?Am decis să nu mai particip la activitățile stupide de azi și să sar peste mese. Azi o să dorm. Toată ziua.

evadareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum