doi

130 12 5
                                    

O bătaie în ușă m-a trezit. O asistentă a intrat și a spus:

- Verificările! apoi a zâmbit forțat.

Am privit-o confuz și somnoros, apoi am oftat scurt.

- Uh, Matt? am șoptit.

El dormea în continuare. Mi-am dat ochii peste cap și am aruncat cu perna în el. S-a strâmbat.

- Matt! am spus pe un ton mai răstit.

- Ce e? a mârâit și și-a pus perna pe față.

- Ce-a fost asta?

- Verificările, frate. Obișnuiește-te, fac asta de 5 ori pe săptămână.

- De ce? mi-am pus mâinile pe față și m-am frecat la ochi.

- Ne verifică ca să nu cumva să încercăm să evadăm sau să facem probleme în partea fetelor sau oriunde altundeva.

- Partea fetelor, huh? am rânjit. Poate o întâlnesc pe tipa de care îmi spuneai, am chicotit.

- Mai bine rămâi aici, a oftat stresat.

- Nah, mă duc să văd cu ce am de a face.

M-am ridicat din pat și mi-am luat în picioare perechea de papuci de lângă pat. Am deschis silențios ușa și am ieșit pe hol, analizând detaliile din jur. Am văzut că partea băieților sunt camerele din stânga, iar cea a fetelor din dreapta. Deci nu suntem așa separați cum credeam. M-am plimbat de-a lung sperând să observ ceva interesant, însă degeaba. Asta am crezut până am ajuns la scări. Acolo, am văzut o fată înaltă, blondă, ochi albaștrii pal și foarte grăbită să plece. Am alergat până la ea și am prins-o de mână.

- Credeam că la ora asta fetele ar trebui să fie în camera lor, dormind, am început eu.

- Ia-ți mâna de pe mine, ciudatule, a mârâit și m-a privit nervoasă.

- Bine, mi-am retras mâna și am călcat-o pe picior. Mi-am luat mâna, mai bine acum? am zâmbit.

N-a mai spus nimic doar m-a privit uimită.

- Aș țipa la tine, da nu vreau să atrag atenția acum. Și, ia-ți în momentul ăsta piciorul de pe al meu! a arătat arțăgoasă cu degetul arătător către 'strânsoarea' în care o țineam.

- Hey, ori te țin așa, ori de mână. Nu pleci fără o explicație, am privit-o mândru. 

- De ce m-aș explica ție, mă rog frumos? a râs într-un mod isteric.

- Shhht, i-am pus un deget pe buze. Nu vrei să atragi atenția asupra ta, mai ales acum, am imitat-o, părând surprins.

M-a mușcat de deget. 

- Încăpățânato, am oftat mi-am retras imediat arătătorul din maxilarul ei. Pupi să treacă acum? am făcut o față de cățeluș supărat și îi așteptam reacția.

-  Mda, scuză-mă acum, dar vreau să scap din locul ăsta de căcat, s-a întors cu fața lă scări și și-a continuat 'drumul'.

M-am întors în cameră cu coada între picioare și am sărit direct în pat, bosumflat.

- Ce ai pățit? m-a întrebat Matt pe un ton somnoros.

- Am întâlnit o fată și n-o s-o mai văd, am oftat.

- Cum așa? și-a deschis ochii și mă privea curios.

- Voia să plece și mai mult ca sigur o să reușească.

- Hm, a chicotit. Norocul tău că locul e păzit 24/24. Bine, dacă vrei consideră-l noroc.

Am zâmbit când am auzit asta. Bine, poate că securitatea de aici o s-o împiedice să plece. Poate că o să ne revedem. Poate.

- Deci nu-mi povestești și mie despre ea? a rânjit.

- Păi, e foarte frumușică, sincer, am râs. Înaltă, fără forme, blondă... am privit gânditor în gol, însă Matt m-a privit surprins și speriat. Ce s-a întâmplat?

- Uh, continuăm mâine, și-a închis ochii forțat și și-a pus capul în pernă.

- Ok, m-am încruntat și m-am învelit.

evadareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum