1.resz

204 6 4
                                    

Sziasztok! Bemutatkoznek a nevem :

Paulina Morgen! 18 éves vagyok és szingli. A legjobb barátnőmmel most végeztünk 1 hónapja a sulival. Őt is be fogom nem sokára mutatni nektek. Na szóval velük lakók ugyanis a szüleim már rég le mondtak rólam. 1 éve kerültem ide Magyarorszagra mert félig magyar félig olasz vagyok, ahogyan a b.nom is. A b.nomet 1 évvel ezelőtt ismertem meg, egyből egy hullámhosszon voltunk. Ugyan olyan bolond mint én ugyan után az együttest szeretjük. Már mint a Tokio Hotelt mindig azt nézzük a TV-ben én nekem rohadtul tetszik Tom a b.nomnek pedig Bill. Hnap reggel indul a gepunk és repülünk Berlinbe. Ugyan is a barinom apukája vett nekünk egy üzletet és egy kisebb lakást. Én kozmetikus ként és pircingeskent fogok dolgozni, míg a barinom tetoválni fog.

Éppen pakolasztam a borondombe amikor be toppant a szobámba a barinom.

- Szia csajos hogy alsz? - kérdezte Tahnya kíváncsian.

- Szia csajszi elég jól mindjárt végzek - mondtam egy mosollyal az arcomon.

- Akkor siess mert fel raktak a következő részt a Tokio Hotel TV- re. - mondta Tahnya megdorzsolve a tenyerét.

- Ohhh basszus sietek - el kezdtem gyorsan be pakolni

Tahnya meg nem bírta úgy röhögött, hogy már a hasát fogta. Én meg lihegve megálltam előtte. Kész vagyok csajosom mehetünk le. Le értünk a nappaliba és gyorsan be is kapcsoltuk a tv-t. Már azonnal kezdődött is, Tahnya nem bírt magával amint meglátta Billt ott vége volt.

- Ajjj nézd már milyen helyes ugye? - kérdezte Tahnya csillogó szemekkel.

- Igen nagyon tényleg! - mondtam neki mosolyogva.

Majd jött Tom a képernyőre és amikor hátulról mutatták én egyre lejebb és lejebb csusztam a kanaperol míg végül seggre ültem. Nem is kell mondanom mind a ketten doltunk a nevetéstől. Majd vissza ültem a kanapera és néztük tovább. Meg jó, hogy van rajta angol fel irat így értjük amiről beszélnek. Igen a barinommel tudunk magyarul, olaszul, és angolul beszélni. Majd vége lett a résznek és Tahnya mondta, hogy menjünk furodjunk meg és feküdjunk le mert hnap reggel 5 kor kell kellnunk.

Így is tettünk fel ment midegyikunk a saját szobájába. Mielőtt el váltunk volna egymástól megoleltuk és meg pusziltuk egymas arcát. Mivel eléggé picik vagyunk mind ketten így nem kell labbujhegyre alljunk.

- Szia Paulina jó éjt szeretlek! - mondta Tahnya majd adott egy puszit.

- Szia Tahnya jó éjt én is szeretlek- majd én is nyomtam a homlokára egy puszit.

Be mentem a szobába meg fogtam egy hosszú rövid ujjú pólót meg egy bugyit mivel nyár kozepe van és be mentem a fürdőbe. Le tusoltam majd a hajamat is meg mostam. Ki szálltam a zuhany alól fel öltöztem megszaritottam a hajamat majd el végeztem az arcpakolasi rutinomat és vissza mentem a szobába le dőltem az ágyba.

Tom képeit nezegettem amikor valaki neten megosztotta, hogy a héten szombaton Berlinbe lép fel a Tokio Hotel. Ma szerda van szóval hnap hogya le szálltunk azonnal meg keresem ezt a jegy kiadót és veszek magunknak 2 jegyet a koncertre. Ezzel a gondolattal nyomott el az álom.

Másnap reggel arra ébredek, hogy valaki mint az állat fel tépi az ajtót és rohan be. Hát csak a dragalatos barinom volt az. Teljesen fitten és idén én meg mint a mosott szar meg benn az ágyba. Amúgy sem vagyok egy szép teremtés dehát így.

- Gyerünk csajos fel kellni vár Berlin! - mondta vidaman ugrandozva.

- Jó csajszim kelek már nyugodj meg - mondtam hot kómás hangomon.

Mikor bele néztem a tükörbe fel tudtam volna sikitani.

- Uram Isten csajszim, hogy nézek ki - mondtam le törve.

- Te bolond vagy, gyere ki csinositalak, hogy meg lásd milyen gyönyörű is vagy - mondta Tahnya és megolelt.

Komolyan mondom ő nélküle meghalnék. Annyira aranyos kedves és bolond mint én. Rá adasul meg azt mondja magára, hogy csúnya meg nagyon sovány! Szerintem meg rosszul hiszi nagyon jó a test alkata semmi baj nincs vele. De ezt mindig el is mondom neki. Ellentétben velem egy kicsit ducisan nézek ki, de hát sajnos ezt adta a gép. Na de a barinom kész is lett velem. Amikor megláttam magam nem is ismertem magamra. Meg is oleltem majdnem sírtam már a nyakába.

- Ha el mered kenni a sminket megollek- mondta egy kis mosollyal az arcán.

El is indultunk a reptérre taxival mentünk mivel az apukája nem ért rá......

Ő a legjobb barinom Tahnya Weles

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ő a legjobb barinom Tahnya Weles. 18 éves és szingli.

Ő pedig én Paulina Morgen 18 éves szingli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ő pedig én Paulina Morgen 18 éves szingli.

Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)Where stories live. Discover now