4.resz

102 4 1
                                    

Megérkezett Tom az üzlet elé el köszöntem a barinomtol. Mondtam neki 1 óra múlva jövök. Azt mondta rendben és hogy beszámolót kér. Ki is léptem az ajtón, amikor megláttam Tomot el állt a szavam is. Nagyon jol nezett ki. Nap szemüveg volt rajta egy sötét kék farmer és egy piros rövid ujjú a fején pedig piros fej pánt volt.

- Szia Paulina! Gyönyörű vagy - mondta Tom vigyorral az arcán.

- Szia Tom! Köszönöm te is jól nézel ki. - feleltem mosolyogva rá.

- Hova szeretnél menni? - kérdezte kíváncsian Tom.

- Mit szólnál ha setalnank és közben meg ennenk egy gyrost? - kérdeztem felé fordulva mosolyogva.

- Nekem oké, most meg leptel ezzel - jelentette ki Tom.

- Mivel? - kérdeztem.

- Hát, hogy nem azt mondtad menjünk a kocsimhoz és vigyelek el egy étterembe. - felelte Tom.

- Nos hát én más vagyok mint azok a cica babák  akikkel eddig voltál. Nem szeretnélek kihasználni mert te vagy Tom Kaulitz. Engem nem érdekel a pénz és a hírnév. Nekem az számít, hogy mi van belül az ember szívében. - mondtam Tom mellett sétálva.

- Azta Paulina meg soha senki nem gondolta így mint te! Te tényleg nem minden napi lány vagy! - felelte Tom.

- Mi szél hozott titeket erre? - kérdezte kíváncsian Tom.

- Igazából 1 hónapja meg kaptuk a barinommel az erettseginket. Majd úgy gondoltuk, hogy mivel mind a ketten szeretnénk külföldre jönni dolgozni ezért úgy határoztunk, hogy megpróbáljuk Berlinben. - válaszoltam Tomnak.

- Értem és mit dolgoztok? -tette fel az újabb kérdést.

- Én kozmetikus és pircinges vagyok. A barinom meg tetováló - feleltem.

- Az igen, most veszem észre nagyon jól áll neked a pircing. Főleg ami a szad felett van. - jelentette ki Tom.

- Köszönöm aranyos vagy! - mondtam zavaromba.

- Ne haragudj nem akartalak zavarba hozni. - mondta Tom mosolyogva.

- Semmi gond, és hogy telik a rock sztaros élet? - kérdeztem kíváncsian.

- Őszintén egy kicsit most megvisel ugye váltottam stílust és ez sok rajongónak nem tetszett- mondta Tom majd leült egy padra.

- Figyelj akik a stílusod miatt szeretnek azok nem igazi rajongók. Az az igazi rajongó aki el fogad olyannak amilyen vagy. Tök mindegy milyen stílusod van az embert el kell fogadni. Ne aggódj nálam nyert ügyed van. - mondtam, majd a kezemet a kezére helyeztem, de hirtelen le vettem róla.

- Ez aranyos volt köszönöm Paulina jól esett - felelte Tom rám nézve.

- Mindjárt jövök hozok kaját - majd fel álltam és el indultam a gyroszos felé.

Ki is kértem magunknak 2 gyrost, majd vissza sétáltam Tomhoz. Le ültem mellé és oda adtam neki. Meg is ettuk nagyon jól laktunk. Majd Tomnak a szája szelle olyan lett.

- Olyan lett a szad szelle Tom! - mondtam neki majd meg fogtam egy szalvetat és le töröltem.

- Köszönöm Paulina! Gyönyörű zöldes barna szemeid vannak! - majd végig simitotta kezével az arcomat.

- Köszönöm Tom! Neked is gyönyörűek a mogyoró barna szemeid! - majdnem össze ért az ajkunk amikor megszólalt Tom teloja.

- Ne haragudj Paulina de ezt fel kell vennem a tesóm keres! - mondta Tom

- Persze nyigodtan- feleltem mosolyogva.

Fel is vette, majd fel állt egy kicsit arrébb ment tolem. Majd egy pár perc múlva vissza is ült mellem.

- Ne haragudj Paulina de most nekem mennem kell. Probalnunk kell a bandával a szombat miatt. - mondta Tom kicsit le törve.

- Semmi baj megértem, majd máskor folytatjuk. Nekem is vissza kell mennem dolgozni! - mondtam fel állva a padrol.

Vissza indultunk Tommal, meg út közben beszélgettünk egy picit. Majd el búcsúzunk egymástól.

- Köszönöm neked ezt a csodás délutánt Paulina! - mondta Tom egy mosollyal az arcán.

- Én is köszönöm neked Tom, jól éreztem magam veled! - feleltem majd adtam egy puszit az arcára.

Tom meglepődött és el is pirpsodott.

- Szia Paulina! Majd meg találkozunk.

- Szia Tom! Már várom!

Megfordultam és el indultam az üzlet felé. Mire valaki vissza rántott, Tom volt az. Majd az ajkamra tapadt és megcsokolt. Gyorsan el vált ajkamtol és el sietett. Szó szerint le fagytam, nem fogtam ami most történt. Be mentem a szalonba, majd becsukja az ajtót és neki dőltem. Majd a barinom megszólalt.

- Csajszim hat veled meg mi van? - kerdezte izgatottan.

Le ültem vele szembe és el meséltem mindent neki. Nagyon boldog volt és mondta, hogy reméli találkozni fogunk meg.

- De csajszi van meg valami, amikor el köszöntünk egymástól. Én el indultam de vissza fordított és megcsokolt - mondtam zavaromba.

- Úr Isten csajszi! És milyen volt - kérdezte tapsikolva.

- Elég jól csokol! - mondtam pirosodva.

- Huu itt valaki szerelmes! - jelentette ki barinom.

Pont jött egy vendégem kozmetikara meg is csináltam, amit szeretett volna a vendég. A nap hamar el is telt, de nekem a gondolataim csak Tom körül forogtak.

Nem sokkal 4 óra után haza is értünk a barinommel. Mindegyikunk be ment a saját szobájába egy kicsit pihenni. Nyomkodom a telomat miközben kaptam egy sms-t Tomtol.

SMS :

Tom: Szia Paulina! Ne haragudj a csók miatt! Nem tudom, hogy mi ütött belém. Egy folytaban csak te jársz a fejemben. Remélem, hogy szeretnél meg velem találkozni.

Paulina: Szia Tom! Egyáltalán nem haragszom! Nekem is te jársz a fejemben. Igen szeretnék meg veled találkozni!

Tom: Ennek nagyon örülök Paulina! Ma este el jonnel velem egy randira?

Paulina: Szívesen! Mit vegyek fel?

Tom: Valami gyönyörű ruhát! Este 8 ra érted megyek!

Paulina: Rendben Tom várlak! Pussy!

Tom: Pussy!

SMS vége!

Le írtam SMS-ben a cimemet Tomnak. Majd el sikitottam magam örömömben. Amire a barinom be rontott a szobámba.

- Mi van csajszim? - kérdezte meg riadva.

- Képzeld Tom el hívott ma este egy randira. - feleltem ugrandozva.

- Ez az csajszi, akkor majd segítek ruhát választani meg meg csinálom a sminkes és a hajad - mondta lelkesen.

- Jajj köszönöm te vagy a legjobb imadlak- mondtam majd szorosan magamhoz oleltem...........

Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora