11.resz

84 6 0
                                    

Szóval ott tartottunk, hogy Tommal végeztünk a szexel. Majd le tusoltunk és már itthon volt Tahnya. Gondoltam ki megyek és szolok neki , hogy itthon vagyok. Amint ki léptem a szobámból az ajtón meg láttam őket Billel a kanapén csókolózni.

- Khmm! Sziasztok! Itthon vagyok Tom haza hozott.

- Szia csajszim! Okés látom már teljesen jól vagy.

- Szia Paulina, akkor Tom is veled van?

- Szia Bill igen itt van a szobámban. Ha gondoljatok maradhattok éjszakára.

- Szevasz tesó! Persze, hogy maradunk drágám.

- Szevasz tesó! Nekem oké, de várj ti most együtt vagytok?

- Igen Bill együtt vagyunk.

- De jó csajszim, annyira örülök nektek. Neked meg annyit mondok jó madár, ha jót akarsz magadnak szeresd őt. Mert ha nem ki nyirlak világos voltam.

- Nyugi Tahnya teljesen világos igen.

- Na gyere csajszim hagyuk egy picit a fiúkat, csináljunk valami vacsit.

Tahnyaval a konyhába vettük az irányt és el kezdtünk spagettit csinálni paradicsom szósszal. Bő 1 óra múlva készen is voltunk vele, majd megteritettunk szépen, helyeztem ki poharakat is. Szóltunk a fiúknak, hogy kész a kaja. Egyből jöttek és le ültek, majd el kezdtünk kajálni. Nagyon dicsérték a foztunket, majd mindenki el ment a szobájába és le pihent.

Másnap reggel 7 kor megszólalt az ébresztőm, mert mennem kellett dolgozni. Tom ugye meg aludt szóval nem is keltettem fel és ugyan így tett Tahnya is. Be mentem a fürdőbe és el keszulodtem, majd mutatom Tahnya és az én szettemet is, hogy mit vettünk fel. Na de készen voltunk mind a ketten írtunk a fiúknak egy papírt és mellé raktuk az én kulcsomat, hogy majd be tudjanak zárni miután el mentek.

El indultunk meg álltunk egy peksegnel reggelit és kávét is venni. Majd tovább folytattuk az utunkat a szalonhoz. 8 óra előtt 20 perccel meg is érkeztünk. Le pakoltuk a cuccokat és ki mentünk egy cigire. Majd észre vettem a barinomon, hogy valami nem okés.

- Csajszim minden rendben?

- Hát csajszim sajnos anyukám beteg lett és lehet, hogy el kell mennem majd amíg nem épül fel. Segítenem kell neki.

- Oo csajszim annyira sajnálom, majd szólj, hogy mikor indulnal és segítek pakolni. - mondtam magamhoz olelve.

- Köszönöm te vagy a legjobb baratno! Nagyon szeretlek!

- Én is téged!

El is szivtuk a cigit, majd vissza mentünk az üzletbe. Benyomtam a Tokió Hotelt had dübörög jön a szalon. A Monsoont kapcsoltam be a legjobb barinom kedvencét. Majd meg is érkezett az első vendégem, aki egy fiú volt olyan 22 év koruli. Arcom kezelésre jött, bár nem értettem, hogy miért.

- Szép napot a hölgyeknek! Daved vagyok!

- Szép napot neked is! Gyere velem kérlek.

- Rendben gyönyörűség.

- Kérem üljön fel az agyra és akkor meg is kezdem a munkamat.

- Értettem kedvesem!

- Nagyon szépen megkérem, hogy ne becezgessen. Van barátom és csak a munkamat szeretném el végezni

- Értettem bocsánat.

30 perc múlva készen is voltam Daved arcával. Majd fel állt és neki lökött a falnak. El kezdett tapizni ha barinom nem jön oda ki tudja, hogy mi történik.

- Szepsegem olyan finomnak tunsz! A pasid nem erdemel meg egy ilyen szépségét, mint te!

- Nagyon szépen meg kérlek, hogy tavozz hagyd el a munkahelyet.

- Nem hallottad kis csíra mit mondott a barinom! Huzzal innen de gyorsan amíg fel nem hívom a pasijat. 3 másodperces van, hogy el engedd vagy hívom!
3.2.1

A csávó úgy rohant el mint hogyha rakétából lőttek volna ki. Majd én teljesen le voltam sokkolodva. Nem reagaltam semmire. Barinom azonnal hívta Tomot, aki 10 perc alatt már ott is volt. Amint megláttam a nyakába ugrottam és bőgtem.

- Mi a fene történt vele Tahnya? - kerdezte Tom idegesen.

- Bejött egy férfi vendég 22 év körüli. Először csak becezgette, majd Paulina rá szólt, hogy fejezze be mert neki van barátja. Amiutan kész volt Paulina neki nyomta a falnak a srác és el kezdte tapizni. Na ekkor léptem be én és el takarítottam. Majd hiába szóltam Paulinanak de sokkot kapott és azonnal hivtalak téged!

- Az a szemét csak kapjam el! Ne sirj drágám hallod itt vagyok! Gyere haza vsizlek! - Tom hozta a taskamat és haza mentünk.

Megkértem Tahnyat, majd zárja be az üzletet és vigyázzon magára. Egész végig Tom kezét fogtam a kocsiban nem engedtem el csak amikor megállt a kocsi. Ki szalltunk és be mentünk a házba, mondta, hogy csinál nekem egy kis teát addig uljek le. Le ültem de utána fel is altam a taskamhoz mentem és ki vettem egy szál cigit. Majd az erkélyre sétáltam le ültem a szekrény meggyujtottam a cigimet és Tom is jött mellém az erkélyre rá gyújtani.

- Hogy vagy drágám? - kerdezte le gugolva elem.

- Jobban leszek drága ne aggódj! Miért történik ez velem? - mondtam homlokomat az övének támasztva.

- Mert nem bírják el viselni, hogy az enyém vagy azért! - felelte és végig simitotta az arcomat.

- Olyan jó, hogy itt vagy velem annyira szeretlek! - mondtam majd egy csókot nyomtam Tom ajkaira.

- Én is szeretlek! Mindig melletted leszek!

Paulina szettje.

Tahnya szettje

Tahnya szettje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)Where stories live. Discover now