16. rész

68 4 1
                                    

Másnap reggel előbb ébredtem fel mint Tom ki másztam valahogyan a karjaiból és a fürdőbe vettem az irányt. El intéztem a reggeli rutinomat , majd ki néztem az ablakon , hogy milyen idő van oda kint és annak megfelelő öltözéket kaptam magamra. ( majd mutatom Paulina szettjét ) Mi után fel öltöztem halkan el hagytam Tom szobáját és a konyhába vettem az irányt gondoltam csinálok neki egy kis gofrit meg eper turmixot. El is kezdtem a reggeli készítését és közben csengettek , oda siettem majd ki nyitottam az ajtót.

- Jó reggelt ! Ön Paulina ? - kérdezte a futár egy hatalmas vörös rózsát tartva a kezében.

- Jó reggelt ! Igen én vagyok ! - át is vettem a csokrot majd be csuktam az ajtót .

Csak néztem , vajon ki a fene küldte , lehet , hogy Tom volt az nagyon kerestem rajta egy kártyát amit meg is találtam .

Ez volt a kártyára írva:

Nagyon jók a képeid , dögös csaj vagy ! Hagyd ott Tomot értem ! Puszi te szépség legyen szép napod ! Egy őrült rajongód !

Na fene ilyet sem éltem át még , jót nevettem rajta szép csokrot küldött de nem fogom el hagyni Tomot azt lesheti . Ott hagytam az asztalon a csokrot és a kártyát és vissza mentem a konyhába befejezni a reggelit. Már majdnem készen voltam , amikor két erős kezet éreztem meg a derekamon , nem más volt mint Tom.

- Jó reggelt szerelem! - mondtam mire ő a nyakamba nyomott egy csókot.

- Neked is jó reggelt picim . Hát ez a rózsa csokor ? - kérdezte Tom az asztalra mutatva .

- Egy őrült rajongóm küldte , olvasd el a kártyát . - mondtam neki kuncogva.

- OOO szóval vigyáznom kell mert ez a kis bugris el akar csábítani tőlem ? - mondta Tom és közben maga felé fordított .

- Meg lehet szerelem , de ez nekem egy kicsit ijesztő mi van ha nem hagyja abba és tovább zaklat majd ? - kérdeztem Tomtól.

- Akkor szét verem , abban biztos lehet de nyugodj meg amíg én melletted vagyok , addig nem eshet bajod ígérem picim - felelte Tom és meg csókolt .

- Kész is van a reggeli szerelem ehetünk is ha szeretnél. 

- Uhhh gofrit csináltál az a kedvencem , köszönöm picim akkor együnk gyerünk. - mondta Tom fülig érő vigyorral az arcán.

Le is ültünk az asztalhoz , majd el fogyasztottuk a reggelit Tom felállt az asztaltól és nyomott az arcomra egy puszit . Majd fel sietett az emeletre én addig el pakoltam , Tom jött le egy 30 perc múlva a lépcsőn .

- Hova sietsz ennyire szerelem? - kérdeztem kicsit csodálkozva.

- Picim ne haragudj de be kell mennem a stúdióba a fiukkal 1 vagy max 2 óra és itthon vagyok.- felelte Tom .

- Meg állsz , magyarázd nekem el , hogy miért nem közölted velem ezt tegnap este ? - tettem karba a kezemet.

- Picim ne légy már ilyen most mi bajod van ?! Nem csallak meg hiszen megígértem neked , sajnálom , hogy nem beszéltem róla neked tegnap este csak el felejtettem. Ne haragudj rám picim kérlek , haza jövök és ki engesztellek esküszöm. - oda jött hozzám Tom és adott egy forró csókot.

Ki is viharzott az ajtón , na ezt is el rendezte ennyivel éppen a kanapén ülök , amikor rám tört a hányinger. Gyorsan be rohantam a wc - re kijött belőlem minden amit reggelire ettem , majd vissza mentem a kanapéra és le dőltem . Hirtelen csengettek nagy nehezen fel keltem és oda mentem az ajtóhoz , ki is nyitottam és egy doboz volt a küszöbön . Fel vettem és vissza sétáltam vele a nappaliba ki nyitottam a dobozt , majd amit láttam nem hittem a szememnek .

Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)Where stories live. Discover now