8.resz

85 4 2
                                    

Ott tartottunk, hogy Tom vissza kísért a szobába. Egy kicsit sántítottam, de annyira nem zavart. Tom mosolyogva sétált mellettem, be érve a szobába ott  volt Bill és a barinom.

- Hát veled még mi történt csajszi? Miért santitasz? - kerdezte furcsalva a barinom.

- Mèg nagyon nehezen tudok menni egyedül - feleltem vissza hot vörossen.

- Aham, persze

- Tom csak nem szexeltetek Paulinaval? - kerdezte vigyorogva Bill.

- Bill hagyj már békén! - vakarta meg a tarkojat Tom zavaraban.

- Ohhh csajszi szóval szexeltetek, ti betegek vagytok! Nem birtatok volna ki?

- Hát én már nem bírtam várni bocsi - feleltem mosolyogva.

- Na de ma este lesz a koncert, úgyhogy Paulina anya fog vigyázzni rád - jelentette ki Bill.

- Ajjj fiúk muszály ezt? - kérdeztem morcosan.

- Igen muszály - feleltek mind a hármann egyszerre.

- Pazar, hogy mind a hárman egy véleményen vagytok.

- Na ne duhongj már Paulina kérlek, meg mondtam nem hagyunk egyedül azok után, ami veled történt - magyarázta Tom.

Én csak meg forgattam a szemeimet és nem szóltam, már vissza erre semmit. Mèg egy kicsit velem maradtak és el is indultak. Majd pár óra múlva nyílt a szobam ajtaja.

- Szia Paulina! Simeone vagyok az ikrek anyukája. - koszont nekem kedvesen.

- Csókolom Simeone! Remélem nem nagy fáradtság önnek, hogy a fiúk ide cibaltak?!

- Nem dehogy is és kérlek tegezz nyugodtan Paulina- mondta mosollyal az arcán.

- Gondoltam éhes vagy ezért hozzám neked milanoit. - nyitotta oda Simeone nekem az edényt.

- Huu végre normális kaja, köszönöm Simeone. - halalkodtam.

- Be kapcsolom a TV-et mert nem sokára kezdődik a koncert.

- Rendben.

Miközben ettem addig már el is kezdtek a fiúk. Hamar el is fogyasztottak, majd néztük tovább a koncertet. Nem sokkal később Bill fel hívott valami szőke picsat a színpadra  , akit Tom szúrt ki a tömegből. Tomhoz ment oda a csaj, hogy ő gitározni szeretne inkább. Majd vége lett a dalnak és Tom meg az a csaj egymás szájában voltak. Nem bírtam nézni a szívem ketté tört.

- Simeone kérlek ki kapcsolnad - kértem már majdnem bőgtem.

- Persze Paulina! Nagyon sajnálom nem tudom, hogy mi uthetett Tomba, majd beszélek a fejevel. - mondta Simeone nyugtatva engem.

- Felesleges Simeone, köszönöm az ételt, de most szeretnélek meg kérni, hogy menj el - mondtam kerlerve.

- Rendben Paulina meg értem vigyázz magadra. - majd el hagyta a szobámat.

Ezek után le szartam, hogy mit mondott Tom, nem érdekelt már semmi csak az, hogy el menjek innen. Fel öltöztem utcai ruhába és osszepakoltam a cuccomat, majd le vettem a kórházi karperecet, ki vettem a kezemből amibe az infuziot kötöttek, majd ki sétáltam az épületből. Írtam a barinomnek is, hogy ne aggódjon miattam, de meg leszek és, hogy majd jelentkezem.

Egy motelba vettem ki szobát itt el leszek egy pár napig. Majd éreztem magamon, hogy kezd megin fel menni a lázam, de nem érdekelt. Le fürödtem jó meleg vizbe, majd nagy nehezen ki szaltam a kadbol. Nem kaptam levegőt, el kezdtem kapkodni a levegőt. Majd a Földre estem be utottem a mentők számát alig bírtam beszélni csak annyit bírtam ki nyomni, hogy segítség. Vonalban maradtam és el ajultam, nem éreztem semmit, már nem fajt semmi. Majd egy fehér fényt pillantottam meg. Eléggé megviselt, mert el tűnt és hirtelen újra vissza is jött.

Eközben Tahnyanal:

- Tom, hogy lehetsz ennyire szemet Paulinaval? - kérdeztem tőle idegesen.

- Sajnálom Tahnya tényleg nem tudom, hogy mi ütött belem. Csak nem látta Paulina - bizakodott Tom.

- Ajánlom is neked a te erdekedben.

- Tom baj van, most hívott anya, hogy Paulina el küldte - mondta Bill idegesen.

Tom látták hogy valódi azt a csajt a színpadon, Paulina teljesen összetört.

- Mit tettem megint én barom - mondta a fejéhez csapva Tom.

Közben jött egy SMS es a mobilomra a barinomtol.

- Ohhh, hogy a rohadt életbe ! - kialtottam fel.

- Mi az Tahnya? - kerdezte a két iker.

- Csak az, hogy Paulina le lépett a kórházból. Most írta az sms-t, hogy ne aggodjak, majd jelenzkezik- köszi Tom.

- Dehát meg nagyon gyenge volt, és így ki engedték?! - kerdezte Tom.

- Nem engedték ki Tom, megszokott.

- Azonnal menjünk és keressük meg! - jelentette ki Tom.

Majd azonnal kocsiba szalltunk és el kezdtük keresni a barinomet. De sajnos nem jártunk sikerrel. Már lassan több mint 1 órája kocsikazunk, de se híre, se hamva az én drága egyetlen barinomnek.

- Hol lehetsz Paulina? - Tom mondogatta idegesen már.

Majd hirtelen megszólalt a telom egy ismeretlen szam hívott, azt gondoltam, hogy Paulina az. Rosszul hitt rosszabb történt, mert aki hívott az egy mentős volt.

Telefon beszélgetés :

- Halló tessék itt Tahnya beszel!

- Jó estét Tahnya meg lett Paulina, de azonnal jojjenek be, mert nem biztos, hogy meg látni fogják.

- Rendben megyünk.

Telefon beszélgetés vége!

A könnyeim el indultak a telom ki esett a kezemből. Majd Bill hangját hallottam meg.

- Tahnya ki volt az?

- Azonnal menjünk a kórházba Paulina haldoklik! - sikitottam fel kétségbe esve.

- Az nem lehet, hogy el veszitsem őt! - Tom teljesen magába roskadt a hír hallatán.

Oda is értünk a kórházhoz mind a hárman futottunk Paulinahoz. Majd pont akkor jött ki az orvos, hát az arcára rá volt írva minden.

- Öszonte részvétem - mondta a doki.

- Ugye ez csak valami vicc doki? - kérdeztem konnyel tele a szememben.

- Nagyon sajnálom, de nem el ment és megint fel ment a laza, majd ezt követően nem kapott levegőt sem. Meg próbáltunk mindent sajnálom.

Tom a Földre rogyott a kezeibe temette a fejét és csak sírt................

Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora