19.resz

63 5 3
                                    

Tom le tett az ágyra és felém kerekedett. El kezdett vadul csókolni ,amibe az egész testem bele remegett. Le vettem róla a pólóját és végig húztam a testén a kezemet . Bele haraptam ajkamba, mire Tom a kezével az arcomat végig simította és bele túrt a hajamba.

- Szeretlek Kicsim ! - suttogta ajkaimra.

- Szeretlek szerelem! - válaszoltam suttogva vissza az ajkaira.

Át karoltam a nyakát és magamhoz húztam, majd az ajkaira tapadtam. Tom közben le vette rólam a felsőmet , és ismét ajkaimra tapadt. A kezét végig húzta a gerincemen ,én bele nyögtem a csókunkba. Ki kapcsolta a melltartómat és le vette el hajította a  szoba egyik sarkába. Végig mérte a testem ,majd a kezeivel megfogta a melleimet. El kezdte csókolni, majd fel váltva szívni azokat.

Közben hátra döntöttem a fejem és élveztem amit csinál. Majd még állt és le vette a szoknyamat és a bugyimat. Magáról is le vette a gatyát és el döntött az ágyon. A lábaim közé rakta fejét és a nyelvével el kezdte finoman nyalni a vaginámat. Amire én hangosan fel nyögtem . Fel nézett rám Tom és csak mosolygott .

Felém mászott Tom és el kezdett csókolni ismét.  Hirtelen belém vágta magát ,amitől fel sikitottam. A csokjaval próbálta enyhíteni a sikitasomat ,kisebb - nagyobb sikerrel. Majd egyszerre mentünk el Tommal. Lihegve dölt le mellém Tom és át karolt.

Tomot kis idő múlva el is nyomta az álom. Csak néztem őt amikozben ö mélyen aludt. Fel öltöztem és le mentem vissza a konyhába el készíteni a vacsorát.

1 óra múlva készen is lettem vele. Majd fel mentem először Billékhez , szóltam nekik ,hogy készen van a vacsi. Utána be mentem Tomhoz ,próbáltam fel kelteni cirogattam ,de semmi. Majd eszembe jutott a ma reggel ,amit mondott . Szóval fogtam magam rá ültem és az ajkaira nyomtam egy csókot.  Erre ki nyitotta a szemét és rám mosolygott.

- Szia picim ! Nagyon szép vagy ! - mondta Tom perverz mosollyal .

- Szia szerelem! Nem eszedbe se jusson ! - feleltem fel emelve a mutató ujjamat.

- Honnan tudtad ? - kérdezte Tom meglepodve.

- Onnan ,hogy már jól ismerlek Tom Kaulitz ! - feleltem vigyorogva.

- Oo igen !? - mondta vigyorogva,majd meg fogta a derekamat és már alatta is voltam.

- Szerelem ,mennünk kell kész a vacsi ! - feleltem kuncogva.

Tom el kezdte az arcomat puszilgatni én csak nevettem.

- Olyan édesen nevetsz picit! - mondta Tom mosolyogva.

- Köszi, de tényleg menjünk, mert már Billek lent vannak . - feleltem és fel álltam.

Tom felé nyújtottam a kezem és ő bele tette az övét. Fel húztam az ágyról és le is mentünk az étkezőbe.  Már Bill nagyon türelmetlen volt ,le is ültünk az asztalhoz. El is fogyasztottuk a vacsit ,mindenkinek nagyon ízlett.

Tahnya mondta ,hogy menjek csak fel Tommal pihenni ő majd el pakol. Meg oleltem és el köszöntem a barinömtől és fél mentünk  Tommal. El mentünk le furodttunk és be is bujtunk az ágyba . Nem telt bele 20 perc és Tom karjaiban aludtam el.

Másnap reggel 8 kor keltem és már mentem is a fürdőbe el végeztem a napi rutinomat. Majd ki sétáltam a szekrényhez és elő vettem a mai szettemet. Fel öltöztem, majd oda mentem Tomhoz és nyomtam az arcára egy puszit.

Paulina szettje

Paulina szettje

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora