- Óvatosan fogok veled bánni, ígérem Paulina. - Tom le vette magáról a nadrágját ès a felsőjèt.
Èn csak figyeltem, ahogyan vetközik le előttem, èletem szerelme. Oda lèpett hozzám a lábaim közè, mászott, majd mèlyen a szemembe nèzett.
- Biztosan szeretnèd Paulina, ha nem vagy kèszen rá, mèg várhatunk. - kérdezte tölem Tom.
- Biztos vagyok benne Tom! Megszeretnèm probálni, kèrlek Tom! - majd kezeimet a nyaka köré fontam, ès egymás ajkaira tapadtunk.
Annyira jó volt èrezni a finom mèz èdes puha ajkait. Az egèsz testem bele remegett, ahogy csokolt ès végig húzta a kezèt a belső combomon. Tom a kezèvel ki csatolta a melltartómat, a csókunk eközben sem szakadt meg. Vègig csokolta a nyakamat, majd a mellbimbomat el kezdte szívni, a másik mellemet pedig maszírózni. Már nagyon ègett az egèsz testem a vágytol, ki vántam és akartam Tomot egyszerre.
- Ahhh Tommy! Kèrlek! - nyogtem ki halkan.
Tom le vette a bugyimat, ami a melltartóm mellett landólt. Finoman a nőiesègemhez helyezte, a duzzadó pèniszèt . Rám nèzett èn csak bolintottam, és már belèm is csusztatta magát. Tom folyamatosan csokolt, olyan mamorito az illata a teste meg mindene. Abban a pillanatban ki is zártam mindent. Semmi ès senki nem lètezett csak ő ès èn. Egyre jobban mozgatta a csípőjèt Tom. A hátán vègig húztam a körmeimet, amit ő egy morgással díjazott. Pár percel kèsőbb el is mentünk mind a ketten egyszerre.
Tom lihegve dőlt ki mellèm, levegő után kapkodva.
- Köszönöm Paulina, csodálatos vagy! - mondta Tom lihegve.
- Nincs mit Tommy! Èn köszönöm neked, te is csodálatos vagy - feleltem ès adtam egy puszit az ajkaira.
Fel kelltem az ágyból, magamra vettem Tom egyik pólóját és el kezdtem, az ajtó felè menni.
- Hova mèsz Paulina? - kérdezte Tom egy kicsit ilyedten.
- Nyugi Tommy! Konyhába, hozom az epredet. - feleltem mosolyogva ès le is mentem.
Nem telt el 5 perc sem, állok a hütő előtt, keresem az epret, hogy hová tettem. Majd a derekamon kèt erős kezet èreztem.
- Tommy, mondtam, hogy pár perc ès megyek vissza! - mondtam kuncogva.
- Az sok idő egy percet sem akarok nèlküled tölteni. - felelte Tom, majd bele csokolt a nyakamba.
- Tommy, elèg lesz na bírj magaddal lègyszi egy picit. - mondtam, majd Tom arcára nyomtam egy puszit.
El akartam indulni fel az eperrel a kezemben. Csak, hogy Tom nem engedett el. Megfordított ès mèlyen a szemembe nèzett.
- Paulina èn belèd szerettem, azt szeretnèm, hogy vègleg velem maradj! Paulina lennèl újra a barátnőm? - kèrdezte Tom mosollyal az arcán.
- Èn is belèd szerettem Tom! Szeretnèk újra a barátnőd lenni! Meg adom az esèlyt, ajánlom, hogy most ne bazd el! - feleltem vigyorogva.
Tom fel kapott ès megpörgetett a levegőbe. Majd le is tett ès útána meg csokolt.
- Meg ígérem picim, hogy soha többet nem lesz ilyen! - mondta Tom mèlyen a szemembe nèzve.
- Jolvan szerelem el hiszem neked! Szeretlek! Na gyere menjünk fel, mert már szeretnèk egy kis epret enni. - mondtam felè nyújtva a kezemet.
- Szeretlek picim! Okè, de azt lehetne, hogy rólad egyem le az epret? - kèrdezte Tom miközben fel is èrtünk a szobába.
- Nos szerelem, akkor szeretnèl rólam epret enni! Akkor helyezd oda, ahonnan szeretnèd le enni. - mondtam neki kuncogva.
- Okè picim már is, nekem nem kell kètszer mondani. - felelte vigyorogva.
Tom el kezdte rám rakni az epreket a kèt mellbibómra (ki gondolta volna) a másikat pedig a nyakamhoz, számba is rakott egyet, a felső combomat vègig rakta eperrel, majd el is fogyott. El kezdte le enni rólam az epret. El indult a számnál, majd haladt tovább a nyakamra. A felső combjaimnál tartott , amikor egy sohaj hagyta el ajkaimat.
- Szerelem ne kinozz tovább kèlek. - mondtam Tomra nèzve vágyakozva.
- Megint szeretnèd picim? - kèrdezte Tom mozgatva az ajak pircingjèt.
- Igen szerelem! - nem kellett, mást mondanom, mert egyből egymásnak estünk ismèt.
Majd 1 óra múlva vègeztünk is Tommal. Lihegve feküdtünk egymás karjaiban. A meztelen fedetlen hátamat simogatta Tom. Èn meg a mellkasára voltam dölve és kör körös mozdulatokat csináltam a hasán.
- Nem gondoltam volna szerelem, hogy egy ilyen átlagos lány mint èn meg hódítja Tom Kaulitzot. Álmomban sem gondoltam volna, hogy ez meg valósulhat. - mondtam fel nèzve a szemèbe.
- Picim ezt èn sem gondoltam volna, olyan más vagy mint a többi. Te meg tudod változtatni az embert elő tudod hozni belőle a jót. Ahogyan belőlem is tetted. Nem hittem volna, hogy lètezik ilyen lány mint te! Köszönöm, hogy jöttèl picim, már nagyon kellett valaki olyan az életembe mint te! Nagyon belèd szerettem, soha nem hagylak el igèrem - felelte ès meg csokolt.
Vissza dőltem Tom mellkasára ès csak annyit veszek èszre, hogy már el is nyomott az álom......................
ESTÁS LEYENDO
Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)
RomanceEz a story rólam és a legjobb b. nomrol fog szólni. Berlinbe utazunk és ott fogunk saját valalkozast nyitni. ő tetováló én meg kozmetikus és pircinges vagyok. Nem hittük volna, hogy meg fog ezzel változni az életünk.