Visszatérve Paulinahoz:
- Ajjj már Tom mennyi az idő? - kérdeztem bosszusan.
- Olyan 16:30 van miért? - kérdeztem Tom.
- Nekem itt valami gyanús, már lassan majd 2 óraja elmentek Billel. A nyakmat teszem rá, hogy dugtak. - mondtam Tomnak mosolyogva.
- Kizárt Bill nem olyan mint én, hogy egyből rá megy a nőkre!
- Rendben, akkor fogadjunk, ha nekem lesz igazam, akkor 2 napot velem toltesz és azt fogod csinálni, amit én!
- Mi van, hogy ha én nyerek? - tette fel a kerdest Tom.
- Ha te nyersz, azt csinalhatsz velem amit csak szeretnél!
- Akkor keszulhetsz Paulina mert 2 napig csak basszni foglak. - mondtam Tom rám kacsintva.
- Áll az alku Tom- kezet raztunk Tommal.
Majd meg is érkezett a gerlepar, be léptek az ajtón. Mindegyiknek ki volt szivva a nyaka.
- Sziasztok! Meg van minden csajszi sikerült?
- Sziasztok! Persze, sőt már a laptopodat is el hoztam neked. Mert tudtam, hogy szeretnéd tovább írni a storyjaidat. - jelentette ki Tahnya, amikor a fiúk szeme felcsillant.
- Milyen story Paulina- kerdezte kíváncsian Tom.
- Ez egy olyan story, amit Tokio Hotel rajongóknak csinálom. Rólatok szól konkrétan, meg néhány ki tálat személyről és történetről. Amit én maga találok ki és le is írom ezt.
- Ki főhösőd benne? - kerdezte Bill.
- Mindegyik storymat Tom ihlette meg, ő a főszereplő benne. - mondtam kicsit el vorosodve.
- Látni szeretnék egyet! - jelentette ki Tom.
- Okè de mèg csak 2 story van befejezve a többi mèg nincs. - szóltam neki finoman.
Tessék valassz melyikbe szeretnél bele olvasni.
- Mondjuk a Beleszertve a legjobb baratomba.- bokott rá Tom.
- Nagyon jó választás a kedvencem, amit írt eddig a b.nom.- jelentette ki tapsikolva a barinom.
Oda adtam a laptopomat Tomnak és el kezdte olvasni. Közben, ahogy rá néztem nagyon mosolygott. Majd Bill oda ült tesója mellé és már ketten olvasták. Addig Tahnya le ült az agyamram. Muszály volt rá kérdeztem, természetesen magyarul a nyakára.
- Psszt csajszi! Váltsunk magyarra! - mondtam Tahnyanak suttogva.
- oké csajszi, mondd.
- mi a feszkes fenét muveltetek Billel? - kérdeztem huzogatva a szemoldokomet.
- ajjj jó le fekedtunk, most örülsz !
- Tudtam, na és mesélj milyen volt vele? - figyeltem kíváncsian mint egy kis gyerek.
- Hallod csajszi brutális volt, nagyon jól csokol. Ami még oda lent van neki, pfff anyám az nem semmi!
- Szóval akkor tényleg igazak a pletykák, akkor lehet, hogy Tomnak is - itt a szemeim ki kerekedtek.
- Bizony csajszi készülj fel - mondta vigyorogva.
- Uram Isten mi van ha meghalok ami közben dug engem csajszi? - kérdeztem kuncogva.
- Akkor a legszebb halált fogsz halni, és a pokolra kerülsz - ennél a mondatnal mind a ketten szakadtunk a röhögéstől.
- Lányok halkabban nagyon jó résznél vagyunk - mondta a két iker.
- Menny oda és nézd meg, hogy hányadik résznél vannak! - szóltam oda Tahnyanak.
Oda is ment megnézte majd vissza jött mellém.
- A 4.resznel csajszi - mondta mosolyogva.
- Oo a 4.resznel , máris és akkor kapcsoltam, hogy az a rész ahol Tomot épp.. - nem fejeztem be a mondatot, hanem egyből a takaró alá bujtam zavaromba.
- Na lányok nekünk lassan mennünk kell - jelentette ki Bill.
Ki bujtam a takaró alól és nem mertem Tomra nézni. Nagyon zavarban voltam.
- Vigyázz magadra Paulina örülök, hogy láttalak. - mondta Bill és adott két puszit.
- én is örültem Bill
Majd jött Tom és oda adta a kezembe a laptopomat.
- Szia szépséges Paulinám! Majd hnap jövök meg! - közel hajolt hozzám és megcsokolt.
- Azért, azt a részt a konyvedben, amit írtál szeretném ki próbálni - mondta suttogva a fülembe, majd a nyakamra nyomott egy lágy csókot.
- Szia Tom! Majd hnap találkozunk
- Én is megyek haza csajszi, ne haragudj Bill haza visz - adott két puszit és ő is el ment.
Már este 8 óra volt meghozták a vacsorát. Ami pár szelet kenyér volt és egy fel vágott meg egy fel alma. Közben fel tapaszkodtam az ágyból és a fürdőbe vettem az irányt. Be álltam a zuhany alá papucsba és meg mostam magam mindenhol. Majd, amikor ki léptem a zuhany alól egy ápoló volt bennt. Felszólítottam, hogy legyen szíves menjen ki. De egyre közelebb jött hozzám és a falnak nyomott, kiabaltam segitseger hála istenek meg hallottak.
Teljesen le fagytam és csak bámultam magam elé. Nem válaszoltam semmire csak álltam és nem mozdultam semerre. Azt mondták körülöttem, hogy sokkot kapott. Nem bírtam tovább és össze estem. Adtak be nyugtatot az éjjel biztos mert végig aludtam.
Másnap reggel ki nyitottam a szemem és egy Tomot láttam magam mellett ülve aludni.
- Jó reggelt Tom! - szolontgattam, majd fel is ébredt.
- Jó reggelt Paulina! Minden oké, hogy érzed magad? - kerdezte idegesen.
- Nyugi Tom jól vagyok, de te mit keresel itt? - kérdeztem kíváncsian.
- Az este fel hívott Tahnya, hogy mi történt és azonnal rohantam hozzád!
- Mondtam, hogy ne zaklassanak az éjjel senkit se ezzel. Nem történt nagy baj! - feleltem nyugodtan.
- Mèg az a szerencse ezek után nem maradsz egyedül. Majd fel váltva vigyázzunk rád. Látom, hogy szóra akarod nyitni a szadat de semmi haszna nem lesz. - mondta Tom karba tett kezel.
- jó csinálj amit akarsz - feleltem.
Majd ki keltem az ágyból, de Tom fel állt a székből.
- Hova akarsz menni Paulina?
- Csak pisilni szeretnék ki menni Tom.
De persze Tom jött mellettem, mint egy személyi testőr. Már jobban voltam valamivel, most ez jó alkalom volt a szexre. Be értünk a WC - re és el végeztem a dolgom. Majd szóltam Tomnak, hogy jöjjön be egy kicsit. Ki nyitottam az ajtót és be rantottam. Le ultettem a WC-re én meg szemből rá ültem. Be zártam az ajtót, majd az ajkainak estem. Be nyúlt a pólóm alá és markolni kezdte a cicimet. Majd le került rólam a póló. El kezdte csókolni a nyakam, majd ki is szívta. Majd félre tolta a bugyimat és belem vágta magát.
- ooohhhh Jézus Mariam - sikitottam fel!
- Ahhh nagyon jó vagy Paulina! - nyogte Tom.
Egyre gyorsabban járatta bennem, ami már egy kicsit fajt. De nem érdekelt mert nagyon akartam mar Tomot. Majd éreztük mind a ketten, hogy el fogunk menni. Egyszerre elveztunk el. Majd le szálltam Tomrol és nem bírták el a lábaim így vissza estem az ölébe.
- Mi a szar van a labaimmal? - kérdeztem kicsit rémülten.
- Ne aggódj drága ez csak a Tom hatás - kuncogott.
Vissza vettem a polomat és segített fel állni majd vissza kísért a szobába..........
ESTÁS LEYENDO
Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)
RomanceEz a story rólam és a legjobb b. nomrol fog szólni. Berlinbe utazunk és ott fogunk saját valalkozast nyitni. ő tetováló én meg kozmetikus és pircinges vagyok. Nem hittük volna, hogy meg fog ezzel változni az életünk.