A fürdőbe vettem az irányt meg mostam a hajamat is. Majd ki szálltam a zuhany alól és megszáritottam a hajamat. Ki lèptem az ajtó ès már a szobámba volt Tahnya.
- Na csajszi most segítem ki választani a ruhádat.
Majd oda jött a szekrènyemhez ès el kezdett válogatni. Meg is találta nekem a megfelelő ruhadarabot. Le tette az ágyra. Majd rezzent a telom ès láttam, hogy Tom írt.
SMS
Tom: Szia Paulina! Ne haragudj, de ma este a kis hugomra kell, hogy vigyázzak.Paulina: Szia Tom! Semmi baj esetleg kell segitsèg?
Tom: Azt meg koszonnem Paulina nagyon jól jönne.
Paulina: okés 20 perc múlva ott leszek, addig küld el a címet.
Tom: rendben! Tököli utca 120!
SMS vége!
Le tettem a telomat az ágyra, majd a barinőm vissza jött a szobámba.
- Mièrt nem öltöztèl mèg fel?
- Ugrott a randi, mert a hugára kell vigyáznia és át megyek segíteni neki.
- Ez egy kicsit fura, de te tudod vigyázz magadra és hívj , ha bármi van - ölelt meg. Majd el is hagyta a szobámat.
Felvettem egy lenge zöld fekete lenge hosszú ujjú felsőt, hozzá egy fekete terdi erő cica gatyát meg egy fekete szandált. A táskámba be pakoltam egy - kèt fontos dolgot. Sminknek egy szempilla spirált tettem fel, majd be fújtam magam a kedvenc buggátis parfümömmel és le mentem a ház elè. Majd hívtam egy taxit, ami el vitt a megadott címre.
20 perc múlva már ott is voltam, majd oda értem az ajtóhoz és csengettem is. Mire nyílt is az ajtó és Tom állt velem szemben. Fel mèrtük egymást elèggè jól nèzett ki, olyan volt mintha randira készülne. De biztos azért mert már ő már el készült a randinkra. Na mindegy, magához térve köszöntem neki.
- Szia Tom!
- Szia Paulina! Gyönyörű vagy!
- Köszönöm, te se festesz rosszul! - majd félre állt ès be engedett.
Be léptem a házba és megláttam egy kis lányt a kanapén uldogelni. Majd le raktam a táskám ès oda mentem hozzá.
- Szia hogy hívnak?
- Szia Melissa! És téged?
- Paulina vagyok!
- Te vagy a bèbi szitterem?- Ezt, hogy érted? - kérdeztem értetlenül.
- A bátyam megy randira és nem akart egyedül hagyni.
- Értem, hát igen én vagyok remélem, hogy jól el leszünk - mondtam konyeimmel küszködve.
Tom le jött az emeletről , majd oda lépett hozzánk. Nagyon boldognak látszott én nem néztem rá.
- Remélem hamar jössz, mert hnap nekem dolgoznom kell- vágtam neki oda.
- Igyekszem igèrem nyugi Paulina és mégegyszer ne haragudj és koszonom - oda akart hajolni, hogy puszit adjon, de el hajoltam.
- Szerintem menned kéne, ne varasd meg a barátnődet.
Majd szelsebesen ki ment a bejárati ajtón. Nagyon el voltam a kis Melissaval, bírom a kis csajt. Majd mi után el fáradt és álmos lett. Megfürdettem és le is fektettem aludni. Majd, ahogy mentem le fel a lépcsőn, akkor lépett be Tom.
ESTÁS LEYENDO
Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)
RomanceEz a story rólam és a legjobb b. nomrol fog szólni. Berlinbe utazunk és ott fogunk saját valalkozast nyitni. ő tetováló én meg kozmetikus és pircinges vagyok. Nem hittük volna, hogy meg fog ezzel változni az életünk.