Már 2 hete, hogy a legjobb baratnőm el ment haza Billel. Ki engedtek a korházból, már 1 hete járok szpihiaterhez. Tom nagyon sokat segít, mellettem van meg kkèrt, hogy koltozzek oda hozzá, addig amíg távol van Tahnya. Bele egyeztem, már 2 hete nem mentem dolgozni se. A bèrleti díjat Tom segítette ki fizetni, de mondtam neki, hogy majd vissza fogom adni.
Pèntek reggel 8 ra van és én Tommal alszok, amióta ide jöttem hozzá. Most is csak nézem, ahogyan alszik, olyan cuki ahogyan szuszog. Azóta amióta össze vesztunk és megeroszakoltak nem nagyon volt semmi közöttünk. Tom nem erőlteti rám a dolgot, azt mondta majd, ha készen állok rá. Ő meg várja bizonyítani akar felèm, és ezt nagyra értékelem benne. Meg pusziltam az arcát, mire ő fel ébred.
- Jó reggelt Paulina - mondta a reggeli rekedtes hangján.
- Jó reggelt Tom! - válaszoltam mosolyogva.
- Tom baj lenne, ha hozzád bujnek egy picit? - kérdeztem tőle.
- Nem dehogy Paulina, gyere csak. - mondta és fel emelte a karját.
Mire én azonnal oda bujtam hozzá, miközben ő a vállamat simogatta. Majd egy picit vissza pihentem és szépen lassan fel keltunk mind a ketten és fel oltoztunk. Sminknek csak egy szempilla spirált tettem fel. Ruhanak pedig egy fekete trikót és egy testhez simuló rövid gatyát vettem fel. Tommal le mentünk reggelizni, Simeone és a kis lánya el mentek a hétvégére. Úgyhogy hamar csináltam magunknak egy kis rantottat.
Meg reggeliztunk Tommal, majd ki mentünk az erkélyre cigizni. 10 perc után el is szivtuk, majd be mentünk a nappaliba.
- Paulina egy picit el kell mennem a fiúkkal kell talalkoznom. Meg leszel itthon egyedül? - kérdezte Tom kicsit félve.
- Persze Tom semmi gond, csináld csak a dolgodat, ne aggódj. - feleltem.
- Oké, ha bármi van hívj kérlek! Hagyok itthon neked pénzt, ha el szeretnél menni valahova. - mondta és le rakta az asztalra a pénzt.
Majd amikor, ment volna ki az ajtón, utána mentem. Muszaly volt meg csokolnom nem bírom már.
- Tom várj egy kicsit! - oda léptem elé.
- Igen Paulina baj van? - kérdezte aggódva.
Majd át kulcsoltam a nyakát és egy csokot nyomtam azokra a puha méz édes ajkaira.
- Ez már nagyon hiányzott Paulina- mondta miközben végig simitotta az arcomat.
- Sietek haza, addig is kérlek vigyázz magadra és lègy óvatos - mondta és ki ment az ajtón.
Egyedül voltam a házba, már Thanyaval is beszéltem, mondta, hogy anyukája jobban van. Billt nagyon meg kedvelte anyukája. Azt is mondta, majd szól, hogy ha haza jönnek. 15 perces beszélgetés múlva le tettem a telom. Majd eszembe jutott a fotós, elő kerestem a nèvjegy kártyajat és fel is hívtam. Lenne egy fotózás, ami fehérneműs. El is vállaltam, majd fel vettem a cipőm és hívtam egy taxit. 20 perc múlva oda is értem.
Üdvözöltuk egymást, majd mentem a sminkbe és el is kezdtük a munkát. 1 óra múlva végeztünk is, majd a végén meg köszönte a munkamat és egy boritekba át adta a pénzt. Ami nem kevés volt. Nekem adtak egy elég dögös fehérneműt is. Vissza is öltöztem és hívtam egy taxit.
Taxiban azon gondolkoztam, hogy el megyek egy szupermarketbe veszek pár dolgot estére. Ugyan is szeretnék Tommal le feküdni, nagyon megérdemli, azt az esélyt újra. Látom, hogy mennyire szeretnè, hogy újra együtt legyünk így meg adom neki azt az esélyt.
30 perc mulva meg is vettem ami kelleni fog estére. Siettem a taxiba és haza vettem az irányt. 20 perc múlva már a kulcsomat forditottam el a zarba. Majd be léptem az ajtón, Tom azt írta, hogy nem sokára haza ér. Elhoztam neki a portfoliomat, amit adott a fotós, hogy meg tudják mutatni a képeket.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)
RomanceEz a story rólam és a legjobb b. nomrol fog szólni. Berlinbe utazunk és ott fogunk saját valalkozast nyitni. ő tetováló én meg kozmetikus és pircinges vagyok. Nem hittük volna, hogy meg fog ezzel változni az életünk.