Tom haza vitt és ki tett a lakásnál. Majd szólt, hogy neki el kell mennie, majd később találkozunk. Egy kicsit furcsa volt, de nem foglalkoztam vele. Egy puszit sem adott csak úgy el ment. Fel érve a lakásba már ott volt a barinom, egyedul volt.
- Szia csajszim!
- Szia cuki! - mondtam egy kicsit le törve.
- Mi a baj?
- Tudod cuki egy kicsit furcsán viselkedett Tom.
- Miért, mit tett? Ki nyirom a kell!
- Ja nem dehogy is, csak haza hozott és ki szálltam és semmi puszi nem volt, amit furcsalok tőle egy kicsit. De lehet, hogy én reagalom túl ezt az egészet.
- Lehet csajos, nem tudom sztem lepd meg, meny el hozzá.
- Talán igazad van, le tusolok át öltözők és megyek is.
- Rendben csajszim vigyázz magadra!
- Okés, imádlak!
- Én is!
Be mentem a szobámba és ki választottam egy dögös fekete csipkés fehérneműt, majd az agyamra tettem. Ezután ki választottam egy szettet és az is az agyamra tettem. Majd a fürdőbe vettem az irányt. Hajat is mostam, majd ki szálltam a zuhany alól és mentem fel öltözni. Sikeresen meg tortent. Majd sminknek egy szempilla spirált tettem csak fel meg egy kis száj fényt.
Paulina szettje.
Miután készen lettem ki mentem a barinomhoz.
- Na milyen cuki?
- Azt a kurva, csajszi nagyon dog vagy. Tom le fogja tépni rólad!
- Köszi cuki! Na de most már megyek. Nem sokára itt a taxi. - majd adtam két puszit a batinomnek és ki mentem az ajtón.
Be szálltam a taxiba, megadtam a címet és egy olyan 20 perc és ott is voltam. Eppen Tom jött ki az ajtón valami szőke bombazoval. A derekát fogta, amikor megláttam egyszerűen nem tudtam el hinni, amit látok.
- Paulina te mit keresel itt? - kérdezte Tom kétségbe esve.
- Jaa hozzád jöttem, de úgy látom, hogy éppen zavarok! - feleltem könnyes szemmel.
- Had magyarazzam meg kérlek! - könyörgött Tom.
- egy kérdésem van le feküdtetek? - Tom ram se mert nézni.
- Kérlek Paulina én sajnálom!
- Sajnalod? A második esélyed volt bazd meg és ezt jól el basztad! Hogy hihettem el, hogy meg tudsz változni! Én tényleg segíteni akartam neked mindenben. Erre te mit csinálsz az első kurvaval össze fekszel aki szembe jön.
- Paulina kérlek beszéljük meg! - Tom meg akarta fogni a kezem, de én el húztam.
- Nem vagyok rád kíváncsi Tom Kaulitz! Ezzel végeztem élj boldogan, engem többet ne keress! Szép jövőt! - majd gyors léptekkel el siettem hallottam, hogy utánam kiabál. De nem érdekelt mar.
YOU ARE READING
Kèt sztár találkozása, Kèt ismeretlen lannyal! ( Befejezett)
RomanceEz a story rólam és a legjobb b. nomrol fog szólni. Berlinbe utazunk és ott fogunk saját valalkozast nyitni. ő tetováló én meg kozmetikus és pircinges vagyok. Nem hittük volna, hogy meg fog ezzel változni az életünk.