Bu bölümde biraz fazla atlama olabilir:)
Neyse iyi okumalar😊
Şimdi iki yaşındaydım.İnsanlar benim üzerimde işkenceler deniyorlardı,her seferinde daha da çok acı vererek. . .
Sürekli bana "büyüyünce seni özgürleştireceğiz" diyorlardı ama ben bunların ne demek olduğunu bilmiyorum.Her seferinde "ne demek istediğinizi anlayamıyorum" diyordum.
Peki şimdi napıyormuyum?
Onların deney için beni çağırmalarını bekliyorum.Birkaç dakika sonra da zaten beni çağırdılar,tabii ki de denek ismimle.Zaten gerçek ismimi hatırlamıyorum."Geliyorum"
dedim ve odadan çıktım,sonra beni bekleyen görevliyi takip etmeye başladım."Bu seferki deney öncekilerden daha acı verecek.O yüzden dayanmaya çalış"
Dedi görevli.Burada çok masum sanki beni çok önemsiyormuş gibi ama aslında bana en çok acı veren de o.Labaratuvarın önüne geldiğimizde boynundaki kartı kapı kilidine okuttu ve kapı açıldı.Sonra içeri girdik.İçeri girmemle beni kucaklayıp, sedyeye koymaları bir oldu.Sonra mavi önlüğümü çıkarıp,beni sedyeye yüz üstü bağladılar ve işleme yani deneye başladılar. Yine her zamanki gibi bana bayıltıcı serum enjekte etmediler.Çünkü benim acı dolu çığlıklarımdan zevk alıyolardı.Sırtımda bir neşter hissettiğimde sesimi çıkarmadım zaten en çok onun acısına alışmıştım.Sonra kürek kemiğime neşterle derince kazıdı sonra oraya bir sıvı enjekte etti.Bunu yaparken canjm acıyor arada sırada inliyordum ama onlar hiç bunu umursamıyordu.Bazen insanlar yaptıklarından pişmanlık duyar ama bu benim doktorlarım için geçerli değildi.,onlar hiç bir şeyden pişmanlık kırıntısı belirtmezlerdi.
Birkaç Saat Sonra
Şimdi deney bitmiş odama geçmiştim.Şuanda odamda bir kağıtı karalıyordum.Aslında oraya bir şeyler çizmeye çalışıyordum ama olmayınca silmek yerine karalıyordum.Deneyden sonra kürek kemiklerimin orada çıkıntılar hissettim ama umursamadım zaten ne olduğunu da anlamayacaktım.
Birkaç gün sonra yine bir deney için labaratuvara geldim.Bu seferkinde gözüme yine bir sıvı enjekte ettiler.Gözlerim sıvıyı enjekte ettikden birkaç saniye sonra kararmaya ve görmemeye başladı.Birkaç dakika sonra geçeceğini sandım fakat yanılmışım. Gözüm daha da çok kararıp hiç birşey görmemeye başladım.*:Bengi(0001)
!:Berkan(Yamyam olan)*:Gözüme ne yaptınız?
!:Bir süre böyle duracajsın sonra yeni bir gözün olacak
*:Peki sana nasıl inanıyım,bu kadar şey yapmışken!
!:Onu artık unutman gerektiğini kaç kere söylemiştim.Bir çocukla tartıştığıma inanmıyorum!Sona doğru sesi baya bir alçalmıştı.O yüzden neredeyse duyamayacaktım.Gerçekten benim çocuk olduğuma kendini nasıl inandırabilir?Ben evet bedenen çocuğum ama ruhum çoktan 30'larında. . .
Sonra beni biri kucaklayıp odama çıkarttılar.Odama vardığımda gözüme biri bir şey bağladı ama kim ve ne olduğunu anlamadım.Gözüme dokunduğumda bunun bir göz maskesi olduğunu anladım.Birkaç saat göz bandanasını
çekmelerini bekledim ama beklediğim llmayınca kendim çekip,gözlerimi açtım.Aslknda böyle bir manzara beklemiyordum çünkü manzara yoktu,sadece koskoyu bir karanlık vardı.Bjnjn ne kadar süreceğini bilmiyordum ama şimdi labaratuvar için çağrıldığımı biliyordum.Yetimden doğrulup kapıya doğru ilerledim. Sonra doğruca duvara tosladım.Acıyla inlediğim sırada kapı açıldı.Zaten sonrada beni kucaklayıp,labaratuvara geldiğimizi makine ve konuşma seslerinden anladım.Labaratuvara girince beni sedyeye koyup,gözüme yine bir sıvı döktüler ama bu diğerlerine göre yakıcıydı.Onu dökünce gözüm kaşınmaya başladı.Sonra da yavaş yavaş
dış dünya görünür oldu.Sonra ise kırmızı bir görüntü ortaya çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENEK 0001
Novela JuvenilDaha anne rahmindeyken üzerinde deneyler yapılan bir kız ve onu bekleyen muamma geleceği Tamamen kurgudur.