8

96 6 28
                                    

Alaskin'in suratını sertçe kavradı ve aşağı doğru çekti onu.
İşareti inceledikten sonra Ivan Alaskin'e rahatsız edici bir ses tonu ile; küçükken sen beni ısırırdın onun gibi düşün.
Alaskin ağlamaya başlamıştı.
Alexandra sizin bu dramanızı izleyemeyeceğim dedi ve dışarı çıktı.
Ivan onun dışarı çıktığını görünce daha da kabalaştı ve suratını bırakıp;kafasının arkasına bastırdı.
Aniden dişlerini geçirdi Alaskin'e .
Alaskin'in boynunu kanatasıya kadar ısırmıştı,kan örtüye damlamaya başlayınca Alaskin dayanamadı ve Ivan'ın saçını yakalayıp çekiştirmeye başladı.

İz çoktan silinmişti hatta odadaki karışık Alfa feremonları  Dimitri'nin miğdesini bulandırmıştı.
Ivan dudağının kenarında kalan kanı yaladı.
Alaskin titreyen avuçlarına bakıyordu.
Ivan ve Dimitri odayı terk ettikten sonra üzerini giyindi ve yukarıdaki asıl odasına çıktı.
İşaret kalktıktan sonra nedense huyları değişmiş,eskidenki o alttan alıma tavırı bir kine,nefrete dönmüştü.

Alaskin kendini tek kalmış gibi hissetsede en doğrusunun belkide bu olduğunu düşünmeye başlamıştı;fakat bir gün illaki ağabeyinden ve kendisini kullanan Dimitri için hesap soracağı vakti bekliyor olacaktı.

Küveti doldurdu ve içine girdi,sıcak su onu yumuşatıyordu fakat ensesinde ki yara sızlıyordu.
Başını küvete yasladı ve dakikalarca öyle kaldı,beklemediği bir zamanda kapı çaldı.
Alaskin girmesine onay bile vermeden Alexandra içeri daldı.
Elinde bir taramalı tüfek vardı,ilk başta Alaskin ürktü ve gözlerini ona dikti.

-Bu senin için oteli boşalt ve diğer binaya sevk et müşterileri,hemen!

Alaskin Alexandra'ya baktı ve güldü.

-Şakamısın sen kafan mı iyi?
Bırak o silahı Tanrı aşkına onları öldürürsem örgütün üyeleri beni kurşun ile manyak eder.
Alexandra sanki kanlı bir olay olackamış gibi siyah giyinmişti,Alaskin tekrardan süzdü onu bordo bir ruj,siyah far ve koyü kırmızı bir allık.

Kasvetli bir makyajdı.
Mavi gözleri parlıyordu Alexandra'nın.

Alaskin kalktı ve beline bir havlu sardı.
Kardeşi vücudundaki bütün bıçak ve mermi izlerini görmüştü.
Rusya'da nasıl işler ile uğraştığı ve para sahibi olduğunu az çok kestirmişti Alexandra.

-ben 3 hafta sonra Rusya'ya dönüyorum otel sana emanet herhangi bir kargaşa olmayacak.
Anladınmı beni?

Alexandra onay verdi ve yaklaşık 5 saat içinde bir balo düzenlendi.
Alexandra ağabeyine aşağı inmeden önce bir kızı tanıttı.

Adı Katerina kendisi 29 yaşında seninle tanışmayı çok istedi,asil hir soya sahip yani boş değil arkası.
Bu gece sana o ve ben eşlik edeceğiz daha doğrusu ben Dimitri ile beraber olup ağzından birkaç laf alacağım.

-DELİRDİNMİ SEN DİMİTRİ İLE YATACAKMISIN? BUNA MÜSADE ETMEM SENİ O PİSLİK İLE TEK BIRAKAMAM!
Haberin varmı o kaç tane kadının ölümüne sebep olmuş takıntılı delinin teki.
Alexandra gülümsedi ve Katerina'ya baktı "sana iyi eylenceler " dedi  ve ortamdan ayrıldı.

Alaskin sinir ile bağırdı"O PUŞT İLE YATARSAN SENİ AF ETMEM ALEXANDRA ANLADINMI BENİ!"
Katerina Alskin'in omuzuna dokundu ve o onun ile yatma bahanesini kullandı,merak etme onun ile sevişmeyecek sadece ellerini kollarını bağlayıp eziyet edecek ve laf toplayacak.

Alaskin Katerina nın elini omuzundan çekmesini söyleyip aşağı indi.

- Ben senin yanına geleceğim!

Yaklaşık 3 dakika sonra 3,4 masa ilerisine Dimitri geçti.
Alaskin in gözünde ilk tanıştıkları zaman geldi.
Kırmızı şaraptan sarhoş olmuştu ve Dimitri onun mekanına gelip laflamışlardı.

GUNS OF THE MOSCOW  I [Omegaverse]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin