Malikane nın içi tamamen feremon kokuyordu,Dimitri karışık feremon kokusunu alınca ;Alaskin'in başkası ile yatmış olduğunu düşündü ve koşar adımlar ile onu aradı.
Malikane ara,ara bitmiyordu.
En sonunda bir odanın kapısının önüne geldi ve feremon kokularının daha da yoğunlaştığını fark etti.İçeriden inleme sesi gelince hiç beklemedi ve kapıyı açmaya çalıştı fakat kapı kilitliydi.
Kapıdan bir,iki adım uzaklaştı ve omuzu ile tahta kapıyı kırdı.
İçeride sadece Alaskin'in kokusu vardı her hangi bir alfanın kokusu yoktu.
Yatağın içindeki Alaskin'i fark etti.
Az önce duyduğu ses inleme sesi değil sanki sesli bir nefes alma sesi gibi kulaklarında tekrardan duyuldu.Yatak örtüsünü çekti ve hafif sarhoş olan Alaskin'i gördü.
Onu yatakta oturur pozisyona getirdi ve elleri ile kafasını dik tutabilmesine yardımcı oldu,Alaskin'in gözlüğü düşmüştü, yüksek derece Astigmat ve Miyop olduğu için göremiyordu.
Alaskin alt dudağını ısırdı ve başını ona iyice yaklaştırdı.
Dimitri den birkaç dakika sonra 9,10 tane koruma içeri silahlar ile daldı.Fakat Dimitri onlara içeri girmeleri için emir dahi vermemişti,üstelik silahları ve tüfekleri Alaskin'e doğru tutuyorlardı.
Tetiği çektiklerinde Dimitri elini beline atıp silahı yokladı.*Flash back*
X kişisi H kişisinden emir aldı,X kişisi Dimitri onun önünden geçerken silahı fark etti ve yağdan kıl çeker gibi silahı çekip aldı.
*Flash back son*
X kişisi silahı belinden çıkardı ve "ne o bunu mu arıyordun?"dedi.
Dimitri silaha doğru ilerlediğinde adam elindeki çift mermili tüfek ile silahın üzerine ateş etti.
Kapana kısılmıştılar.-Bu gün buradaki son anınız ne istiyorsan son kez onu yap,SİMON ailesini temizlemek için görevlendirildik,ilk önce Fransız çetesinin Başını ve BİZE İHANET EDEN SOYUMUZDAKİ KİRLİ KANI TEMİZLEYECEĞİZ.
Dimitri'nin mavi gözleri sinirden titriyordu.
Alaskin yavaş yavaş ayılıyor ve endişeleniyordu. Adam Dimitri'ye sataşırken Alaskin yatağın köşesindeki tabancayı aldı,ayağa kalktı.
Derin derin nefes alıyordu.Dimitri adamın dediğini yaptı"istediği son şey" Alaskin'i yakaladı ve dudaklarına yapıştı.
Alaskin elindeki silah ile Dimitri'nin elini tuttu,Alaskin ve kendisi nefessiz kalasıya kadar öptü onu.Dimitri Alaskin'i bırakınca Alaskin o boş bağıran adamdan rahatsız olduğunu dile getirdi ve adamı gözünden vurdu. Bunun karşısında adamlar onları kurşun yağmuruna tuttu,Alaskin Dimitri'nin ensesinden tutup aşağı eğilmesini sağladı,yatağı siper olarak kullandı.
Üzerlerine kurşun yağmaya devam ederken yanlarına bir adam geldi,onlar bunun farkına varmamıştı bile.
Adam silahın arkası ile Dimitri'nin ensesine vurdu. Kurşunları biter bitmez Alaskin tekrardan ayaklandı ve Dimitri'ye vuran adamın üzerine atladı.
Dimitri Alaskin'den silahı kaptı ve şarjör yenileyenleri teker teker vurdu en sonunda o yere serdikleri adamın yanına döndü,maskeden sadece esmer ten, yeşil ve Beyza gözleri görünüyordu.Maskeyi açtığında Dimitri afalladı. Görünce gözleri fal taşı gibi açıldı,maskenin altındaki onun kardeşiydi.Elinde olan maskeyi fırlattı"siktigimin"dedi mırıldanarak.
-Babam neden o gün içip sarhoşken annemi aldatmışki?SENİN GİBİ KIRMA BİR RUS DOĞACAĞINA ANNEMİN KATİLİNİN BULUNMASINI DAHA ÇOK İSTERDİM.
-Kırma Rus? Komiksin seni yetim puşt!
"Yetim puşt"
Dimitri sinirden deliye dönmüştü.
Alaskin Dimitri'ye döndü ve "yapma belki laf alabiliriz" dedi.-LAF MI ALACAKSIN,HEMDE BENDENMİ?HAHAHA KOMİKMİŞ!
Alaskin altına aldığı adamın kafasına ayakkabısı ile bastı ve kendisine bir zamanlar enjekte edilerek yapılan feremon işkencesi aklına dank etti.
Çekmecesinden bir şırınga çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GUNS OF THE MOSCOW I [Omegaverse]
AksiTerk edilmiş fabrikada bir adam ile karşılaşan Dimitri onu bulur ve takıntı yapar,adam ise onu ilk başlarda takmaz. Günler geçtikce birbirine bağlanırlar. BL OMEGAVERSE