BAB 19

348 7 0
                                    

🔞

-Di mansion Mr. Armstrong-
Becky: why did it take so long hon? *merengek manja*
Freen: jalan jammed baby. Sorry *cuba memujuk sambil mengunci pintu bilik Becky*
Becky: ke ada apa-apa yang terjadi? You okay kan?
Freen: nothing happened la baby. You should go to sleep now. It's already 10pm. Tomorrow is your big day. *menyapa Becky yang sudah baring di atas katil*
Becky: big day my ass. Tomorrow is my bad day. Hell. I don't know what to do anymore.
Freen: babe, we already talked about this kan. Kita hadap sama-sama, ok? We promised, no matter what happens we will always be together forever. I will be by your side ok. No worries.
Becky: I love you so much hon. Only you, not him. I'm sorry, I have to do this. Trust me, my heart is only yours. *menangis dan memeluk Freen*
Freen: me too babe. I love you even more. I know, you don't have to explain it. *turut menangis dalam pelukan Becky*
Becky: hon...
Freen: hmmm???
Becky: can you make feel "loved" before I get married to someone else tomorrow? *nada menggoda dan tangan nya juga sudah mula meraba ke dalam baju Freen*
Freen: but...you have to sleep early baby. Esok nak make up awal pa...gi *merinding kerana tangan Becky telah pun meramas payudara nya*
Becky: shhhhhhh.....make me. *bisik ke telinga Freen*

Becky kemudian nya mencium bibir tebal Freen dengan rakus kerana dia sedang ghairah untuk menikmati kenikmatan kekasih hatinya mungkin untuk terakhir kalinya sebelum bergelar isteri kepada Izz Hakimi yang dia sendiri tidak rela. Freen pada mula nya teragak-agak untuk meneruskan permintaan Becky namun dia kalah dengan nafsu nya sendiri. Dia gagal menahan diri apabila ciuman Becky mula beralih ke leher kerana itu adalah titik kelemahan nya dan Becky cukup mengenali semua tentang dirinya.

Freen membuka baju tidur Becky dengan pantas dan terus membaringkan dia di bawahnya. Namun tindakan dia itu tiba-tiba di halang Becky, "let me take in charge tonight hon", bisik Becky. Freen terkaku di atas katil dan menuruti permintaan kekasihnya itu. Becky kini duduk di atas Freen, badan seksi dan mulusnya tanpa sehelai pakaian itu jelas terlihat kerana lampu sisi biliknya masih terbuka. Freen menelan air liur dan menggigit bibir bawahnya kerana terpesona dengan 'view' yang berada di depan matanya. Becky kemudian mengikat rambutnya dengan keadaan menggoda Freen. Freen tanpa sedar dia berkata "you are damn hot baby".

Becky membuka satu persatu butang baju flannel kotak yang dipakai Freen. Kini giliran Becky yang menelan air liur kerana terpesona melihat abs freen dengan hanya memakai sport bra calvein klein berwarna hitam. Becky mula mencium leher Freen dan memasukkan tangan nya ke dalam sport bra Freen. Jari nya aktif bermain dengan nipple Freen yang sedang menegang ketika ini. Freen sedaya upaya menahan diri dari mendesah tetapi gagal apabila Becky mula menanggalkan sport bra nya itu dan mula meninggalkan ciuman basah di payudara kanan dan menjilatnya dengan lidah di sekeliling nipple yang tegang itu. Sebelah tangan lagi aktif meramas payudara kiri milik Freen.

Becky perlahan turunkan ciuman nya disekitar perut dan akhirnya sampai di bahagian paling sensitive iaitu di celah paha Freen. Kepala Freen mendongak kebelakang dan badan nya sedikit terangkat kerana terangsang dengan ciuman basah Becky. "You are so wet, hon", kata Becky menggoda sambil mengurut clitoris Freen dengan gerakan atas dan bawah. "baby, I almost there, please don't tease me like that", rayu Freen. "What do you want me to do, hon?", usik Becky. "just fuck me babe", Freen terdesak. "Say my name hon", usik Becky lagi. "Just fuck me now, Rebecca". "that's my girl", ujar Becky sebelum dia menjulurkan lidah ke mahkota Freen yang sudah basah lencun.

Freen mengikut rentak jilatan Becky dengan memegang kepala Becky dan menggerakkan pinggul nya untuk merasai pergerakan lidah Becky. Freen mendesah kuat "aaahhhhhh" setelah dia merasai lidah Becky memasuki lubang mahkota nya. Becky kemudian memasukkan dua jarinya ke dalam lubang tersebut sambil menjilat clitoris tanpa lepas. Freen mulai berpeluh-peluh, tangan nya menggenggam kuat cadar katil Becky, dan akhirnya kaki nya menggeletar menandakan dia sudah mencapai klimaks. Becky mengukir senyuman sinis tanda puas di celah paha Freen dan menjilat habis semua cairan panas yang keluar dari vagina Freen. 

Dia kemudian merangkak kembali ke atas dan memeluk Freen sambil berbisik, "you taste good hon". Freen menutup muka nya kerana malu. "but I want more", kata Becky yang membuat mata Freen terbeliak. Sebelum dia membalas kata-kata Becky, dia merasakan Becky mulai menggeser vagina basah dan hangatnya dia paha Freen. Freen sekali lagi terangsang dan memusingkan badan nya agar Becky semakin senang untuk memuaskan dirinya. Becky menggeserkan vagina nya semakin laju dan akhirnya dia mencapai klimaks apabila dia mendesah kuat "aaaahhhhh fuck, Freen". Paha Freen kini basah lencun dengan cairan Becky. Freen pula mengambil kesempatan untuk turun kebawah dan menjilat kesemua cairan tersebut dari vagina Becky sehingga tanpa ada sisa.

Mereka berdua akhirnya tertidur kerana keletihan sambil berpelukan. Malam itu terasa sungguh nikmat bagi mereka berdua. Dalam gembira, ada sedihnya kerana Freen harus melepaskan cinta hati nya untuk dinikahi oleh lelaki lain.
-bersambung-

K.I.T.AWhere stories live. Discover now