Küllerinden savrulmak

490 48 9
                                    


Aramızdaki mesafeyi açıp arkasına dahi bakmadan kapıyı açtığı gibi soyunma odasını terketti.Günün diğer bir şokunu atlatamadan canımı bağışlamasına mı şaşırsam diye düşünürken çıplak olan üzerime temiz tişörtümü geçirdim.Bu tatsız vakadan sonra okulda jiminsiz kalmak bir yana ortalıkta gerginlik dinene kadar fazla dikkat çekmemem gerekiyordu.O yüzden jimin gelene kadar en iyisi kütüphaneden çıkmamam gerektiğini bilmemdi.

Herkes dersteyken kantinde kimsenin olmamasının fırsatıyla kahvemi alıp kütüphaneye çıktım.Yarım kalan kitabıma başlamadan jiminden mesaj gelmişti.Öğleden sonra geleceğini söyledi.Hiç gelmesen daha iyi dedim ama rehberlikte bazı ders programları varmış onları alıcaymış birde okuldan işe geçeceği için mecbur gelmesi gerektiğini söyledi.

Kahvemin son yudumunu alıp sehpaya bırakırken kaloriferin yanındaki geniş deri koltuğa uzandım.Kalorifere yakın koltukta uzanmadan önce üşüdüğümün farkında bile değildim.Vücudum ani ısı karşısında mayışırken.Islanan nemli saçlarım kurumaya yüz tuttu.

Gözlerim kitaptaki odağını şaşırırken göz kapaklarımın ağırlığı önüme perde çekti.Yorgunluğu kolları arasına alan vücudum sıcakta gevşerken ellerimin arasındaki kitap sıyrılıp göğsüme düştü...

Aniden baş ucundaki kıpırtıyla göz kapaklarımı zorlayıp açarken kollarımı gerip esnedim.Kollarımdaki ağırlıkla yerimde kalkarken siyah deri ceketin üzerimde ne işi var sualini düşünemeden.Jiminin cüssesiyle karşı karşıya geldim.

"Uykucu uyanmanı bekliyordum çıkış zili çaldı herkes dağılmıştır."hafifçe eğilip suratımda ve boynumda gözleri gezinirken kaşları derin bir çukur halinde çatıldı."Hem o suratında ve boynundaki izleri sana kim yaptı"

"Ş-şey sınıftakiler küçük şaka yapmak istedi sadece"gözlerimi gözlerinden kaçırırken.

Ellerini çenemede hissederken gözlerinle teması kurmaya çalıştı."Jungkook yalanı sevmem heleki yardım etmek istediğim dostumsa.Ben sana yardımcı oluyorum sende bana yardımcı ol.Ne oldu şimdi bir kez daha soruyorum"

Yaşanılan bütün olayları anlatırken jiminin yüzünde mimik oynamıyordu.En son canımı bağışlaması için taehyunga her istediğini yaparım dediğimi söylediğimde kaşları çatıldı.Bana her verilen ithama karşı jiminin yanımda olacağına ve dikkatli olup birlikte her şeyin üstesinden geleceğimizi söyledi.

Jiminle durağa kadar bu konu hakkında konuşup yollarımızı ayırdık.Eve geldiğimde kimsenin olmamasının fırsatıyla rahat bir nefes aldım.Telefonu şarja koyup ılık düşün ardından pijamalarımı giydiğimde yatağıma uzandım.Komidinde şarjda takılı olan telefonumdan ard arda yükselen bildirim sesiyle oturur pozisyona geçip telefonu elime aldım.Gelen mesaj sahibiyle kalp atış ritmim hızlandı.

Taehyung:

Umarım yanındaki sarışın çocuğa
olanlardan bahsetmemişsindir küçük
Yoksa senin değil onun başı belaya girer
Ha birde ilk görevin vardı :)
Cumartesi ilk görevin için heyecanlı olmalısın
Saat 10:00 'da sahilde bekliyorum.

Jungkook:

(Görüldü)

***************

Aradan geçen 3 günde okulda taehyungun olmamasıyla rahatlasamda.Yoongi,namjoon ve bazı homofobikler nefes aldırmadı.Büyük güne geldik kaç gündür beynimi sömüren o görev.Bugün günlerden cumartesiydi.

Düşüncelerim şu an daha çok yoğunlaşırken stres ve yoğun düşünceden dudaklarımı dişlerime takmış banklardan birine kuruldum.Tam oturacağım esnada yanımdan hızını son anda düşüren lüks motorla yönümü o tarafa çevirdim.Önümde aniden durduğunda geriye gidemeden banka vücudum çarptı.

Mafia Thv SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin