Gerçeklerle yüzleşmek

532 49 29
                                    

"Hey ben onu çok dikkate almadım ama.Bütün okul magazinine ifşalandınız.Taehyung seni revire kadar kucağında taşıdı.Bu bir ilk mi demeliyim bilmiyorum.Ama jennie bu olanlara kuduruyor olmalıdır."düşünür gibi durdu,ortamı sessizlik hakim kılarken kaldığı yerden devam etti.

" Telaştan bu olanlara hiç tepki veremedim...Baya şaşırtıcı...Hem namjoonla yoongiyi durduran da taehyungtu.Tam sana yumruk attığı esnada içeriye girdi.Gözleri o kadar korkutucu bakıyordu ki olanlara bir işaretiyle ikiside yok oldu.Neden sana karşı bu kadar pasif davranıyor hiç çözemedim.Normalde namjoona bırakmaz o senin üzerine gelirdi.Çünkü ben ilk burslu geldiğimde beni haddinden çok zorbalamıştı."

Gözlerim duyduklarım karşısında far görmüş gibi açılırken."Ha çoğu kişide bu haberi gördüğünde aynı senin gibi şaşırmıştı."dedi.

"İyide bana neden davranışları farklı ama gözlerinde yine aynı soğuklukla bakıyor.Çünkü sınıfta düşeceğim esnada belimden kavradı bir de üstüne üstelik revire kadar beni taşıyor.Bende bu sorulara cevap bulamadım."dedim.

"Şu saf düşüncelerden çık artık.Temiz kalplisin o yüzden ince ayrıntılı düşünemiyorsun.Bende böyle yoonginin oyunlarına gelmiştim.Sana yaklaşımı sadece kullanmak maksatlı yanlış yerlere çekip kendini sakın kaptırma onların gizemli oyunlarına..."dedi ve devam etti

"Zaten taehyung yanında kimseyi oturtturmaz,seninle bir planı olabilir yoksa o sıraya oturduğun esnada olay çıkarabilirdi.Çünkü bildim bileli yanı boştu taehyungun"söylediklerinden sonra cevap verebilecek bir şey bulamadım 5 dk sonra çıkış saatiyle çalan zille servisime bindim.Jimin çalışacağı için ayrı yollarda ayrıldık.

                           *************

Eve gelirken yolda çok şeyleri kafamda kurdum.Jiminin dedikleri doğru olabilirdi belkide kendimi kaptırmam gerekiyordu.Demek istediği saflığımdan yararlanıp hislerimle oynayabilmesiydi.Jimin kısa kestirip atsada ben demek istediklerini çok iyi analdım.Bir diğer dikkatimi çeken ise taehyungun bilerekten kimseyle iletişime geçmeden konuşmadığı mı yoksa gerçekten konuşmuyor olmasımıydı.Eğer bu sabırsız oluşum ve merakım yüzünden başım belayı girmez diyerekten tanrıya dua ettim.

Soru işareti bıraktıran günün tamamlarken çoktan eve gelmiştim.Annem işte çalıştığı için odama girdiğim gibi kilitledim.Üniformamı çıkarıp pijamalarımı giydiğim gibi yatağıma kuruldum.Her tarafım ağrıyordu.Elime telefonu aldığımda yığınla gelen bildirimlerin birini açtım.

@thvkolejmagaziniAynı sınıflarda kayıtlı olan Jeon Jungkook ve Thv günün büyük şokuyla magazinde!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@thvkolejmagazini
Aynı sınıflarda kayıtlı olan Jeon Jungkook ve Thv günün büyük şokuyla magazinde!!

Olay öncesi kavga çıkarılan kantine giren Thv ,bayılmadan jungkookun üzerine atılıp revize kadar taşıdı.

Yorumlar:

@thvihusbandım :Kesin bilerekten önüne attı kendini bu ezik🤮🤮

@ji-yoo:yalan haberler inanmayın

Mafia Thv SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin