İlk defa bu kadar uzun bir bölüm yazdım umarım sıkılmazsınız pamuklarım💜
Bol bol yorum yazalım aranızdan seçtiklerimi diğer bölümlerde o kullanıcıyı etiketliyeceğim bölüm adına🥳🥳
Uzun bir bölüm sizleri bekliyor😍
(Çok güzel sahne yazdım sakın üstleri okumadan aşağıya inmeyin!!)
Biz olayı idrak edemeden taehyungun elinden bogumu son anda yoongi ve namjoon aldı.Yoksa öldüreceği, yüzünün aldığı halden belli oluyordu.Kan revan içindeydi.Herkes şoku atlatamadan taehyungun herkese keskin bakış atmasıyla konuşmadığını yüz ifadesiyle belirtti.Bazı kişiler ortamı terk ederken diğerleri telefonlarıyla kayıt alıyordu olayı.
"Ne duruyorsunuz lan dağılsanıza"diye gürleyen namjoonla herkes kantinden çıkmaya çalıştı.Taehyungun üzerine odaklandığımda gömleğinin ilk iki düğmesi kopmuş ellerinde buradan görülür kanlar vardı.Jiminin kolumu dürtüklemesiyle kulağıma fısıldadı"Daha fazla beklemeye lüzum yok haydi jungkook"dedi jimin.Birinin yanımızdan hızlı geçişiyle sendelerken dudaklarımdan tiz çığlık çıktı.Bacaklarım ve karnımda hissettiğim acı kat ve kat artmaya başlamıştı.
"Revire gitmemiz lazım acilen olayın şokundan aklımdan çıkmışsın gir koluma haydi jungkook"dedi jimin.Koluna girdiğimde koyu irisler kahvenin döküldüğü kasıklarıma ve belime odaklanmıştı.Sinirden köpüren gözleri fazla oyalanmadan benimkilerle buluştuğunda anlam veremediğim bakışlarla karşılaştım çünkü değişik bakıyordu sinirli değildi.Jiminin yönlendirmesiyle göz temasımız bozulurken kantinden çıkıp revire gittik.
Kasıklarıma ve belime sürülen kremle acım ilk dadikalarda sızlasada sonucunda acısı azalmıştı.Jiminin şok olmuş nidaları eşliğinde kremi sürerken başım iyice çorba olmuştu.
"Bogum çoğu kişiye takılır ve hiç bir zaman taehyung müdahale etmemişti.Tanrı aşkına nasıl olur böyle bir şey bildiğin tutmasalardı öldürecekti çocuğu."yüz ifadesi şaşkın bir şekilde konuşan jimin devam etti."Yemin ederim dönem başından beri yapmak istediğim şeyi elimden aldı taehyung çok iyi benzetti o piçi.Ne kadar taehyungu sevmesemde tebriklik bir hareketti."kaşları çatılır bir hale gelmişti şimdi."Beni savunmak için yapmamıştır belkide zaten sende demiştin bunların arasında rekabet var diye.Belkide hepsi bir oyundan ibarettir."yüz ifadem iyice değişirken üzgün mü görünüyordum dışarıdan bilmiyordum.
"Eğer seninle oyun oynasa tüm okulun içinde seni savunur pozisyonuna düşmezdi ki böyle bir olay hiç gerçekleşmemişti daha önce.Çoğu kişinin şaşırması da bu yönden.Bende beklemiyordum böyle bir şeyi."diye açıklama yaptığında doğruluk payı vardı söylediklerinde.Çünkü söyledikleri mantıklıydı.
"Ama sen yinede ona güveneyim deme zararlı sen çıkarsın jungkookie.Kafan çok yoğun şaşırdın tabi konuyu burda kapatalım. Hem istersen izin alalım bugün için zaten bu halde sırada oturman zor olur bacakların mahvolmuş."dediğinde cevap olarak onay verdiğimde herkesin derste olmasının rahatlığıyla revirden çıkıp sakinlikle koridorda ilerledik.
İzin aldığımda veliye bildiri gönderdi müdür. Annem durumumu bildiren müdürle 5 dk sonra aceleyle okulun yolunu tutup yanıma geldi.Üzerime baktığında tedirgin bakışları yüzümü yokladı.Yanlışlıkla üzerime kahve döktüğümü belirtip eve bir an önce gitmemizi temin ettim.Eve geldiğimde küçük azarları eşiğinde üzerime baktığında gördüğü sargıyla iyice tedirgin oldu.Odama kadar yardımcı olduğunda akşam bitkisel krem süreceğini söylediğinde bir an önce onaylayıp yalnız kalmak istedim.
Saatler ilerlerken sessize aldığım telefonu kontrol ettim.Bildirimler yığılırken telefonu kapayıp komidine bıraktım.Bakmanın bir lüzumu yoktu çünkü bugün ki olayın benim üzerime patladığını biliyordum.O yüzden kulaklığımı aldığım gibi Dostoyevski'nin Suç ve Ceza eserini kaldığı yerden başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Thv School
FanfictionYeni okulunda gizemli bir grupla karşılaşan jungkook,grubun sessizliğiyle bilinen sesini duyan kişilerinde yaşamadığını sonradan öğrenen jungkook başına belayı almıştı.Ve diğer bir sorun ise yeni okulunda eşcinselliğe karşı olan homofobilerle nasıl...