Güven

479 39 73
                                    

(Bol bol yorumlarınızı bekliyorum pamuklarım.İyi okumalar❤️😙)

Taşındığımı yürüyen adımlar eşliğinde vücudum sarsılırken hissettim.Ne ara uyduğumu bile bilmiyordum çok uykusuz olduğumdan kaynaklı yorgun düşmüştüm.Anahtar sesiyle bilincim yerine gelirken kapının kapanmasıyla Jiminin sesi yankılandı."Jungkook!O iyi mi!"diye bağırırken konuşma adımları geliyordu.

Gözlerimi kırpıştırırken taehyung fısıltıyla cevap verdi"Şşş uyuyor,şu anlık iyi."dediğinde çoktan gözlerim açılmıştı.

İnmek gibi bir girişimde bulunduğumda taehyungun bakışları beni buldu."Bırak inmek istiyorum."diye düz bir şekilde konuştum.

Hem affettiğimi söylememiştim.Burda kalırsam hem kendimi hemde gururumu çizemezdim.Yeterince ona tolerans tanımışken.Jiminle konuşup buradan ikimizi alıp gidecektim

Kucağından indikten sonra jiminle gözlerimiz kesişti hızla birbirimize atılıp kollarımızı sardık etrafımıza."İyisin iyisin değil mi?seni çok merak ettim jungkook.Seni öyle görünce..."sesi ağladığından dolayı boğuk geliyordu.Sırtını okşadım içini rahatlamak için.

"İyiyim jiminshi,seni gördüm daha iyi oldum ama ağlama yoksa bozuşuruz "dediğimde kıkırdadı.

İkimizde geri çekilirken yoonginin hayıflanan sesi ortamı sardı."İnanın ki şu deliyi zapt etmek başıma aldığım en büyük hataydı bir beni binmediği kaldı.Gelmeseydiniz ben çıkıp tırabzandan atlayacaktım."dedi bıkmışlıkla.Dudaklarımdan ister istemez kıkırtı koptu.Beni ilk defa bu denli düşünüp seven bir dost edindim,hayatımda verdiğim en büyük karardı onunla arkadaşlık edinmem.

"İyi ki jungkook güldü çirkefliğine yoksa tepene çıkacağım"dedi hayıflanarak jimin.

Yoongi göz devirip koltuğa bedenini attı.
"Sonuç ne anlatın artık"dedi yoongi.

Taehyung yoonginin karşısıda oturdu.Biz ayakta dikilirken oturmamızı temin ettiler fakat biz ayakta bekledik.

"Jungkooku üzebilecek her türlü konuyu kapatıyoruz.Bugün yaşananların telafisini ben jungkookun güvenini kazanarak halledeceğim.Ses kaydı olayına gelecek olursak konuyu kapatalım.Benim sesimin duyulmamasının asıl sebebi;babamın ikazı nedeniyle sesimi kimsenin duymaması gerekiyordu.Bu konular çok derin size çok açıklayamam,açıklasamda aklınız karışacak.Neyse tek varisi olduğum için o öldükten sonra mafyalığın başına ben geçecektim.Şu an sesimi okuldan başka kimseye yayılmaması gerekiyordu fakat sayfalardaki linkler dağıldığı için artık herkes sesimi biliyor.Bundan sonrası için yapacak bir şey yok sonuç bu tam olarak"diyerekten uzun bir açıklama yaptım taehyung.

"Ona ne söyledin veya herhangi zararın dokundu mu bilmiyorum eğer öyle bir şey olursa jungkookun yüzünü dahil göremezsin.Ses kaydında duyduklarımın gerçek olduğunu farz edersem,siz bas baya flörtleşiyordunuz sesiniz arada kesilsede.Umarım oyunlarından biri değildir taehyung!"beni savanur pozisyonda bağırdı.Kimseden çıt çıkmazken ortamdaki sessizliği ben bozdum.

"Artık gitmek istiyorum konuyu burda kapatalım ve hiç birbirimizi tanımamış gibi davranalım.Ben bu durumdan artık çok yoruldum."dediğimde taehyungun bakışları tedirgindi.

"İzin ver bana bu gece burada kalın iyi olabilmen için her şeyimi feda ederim"dedi taehyung ayağa kalkarak.

"O zaman kendini feda et.Hiç yokmuşum gibi davran"dediğimde ruhsuzdu ses tonum çünkü ona karşı incinen yüreğim hissizleşmişti.

Dediğim cümleden sonra yüzü buz kesilmişti taehyungun.Gözlerinin titreyişi yürek burkan türdendi ama ona karşı hiç bir yerim sağlam kalmamıştı.Adımları yanıma gelmeden çivilenmiş gibi durdu.Arkama bile bakmadan jiminin koluma girmesiyle kapıya doğru ilerledik.

Mafia Thv SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin