Suçlanmak

449 41 103
                                    

(Sövmek ve ağlamak için geçerli bir bölüm-banada sövmek serbest jajjdçdjnsns)

(Bol sövmeli yorumlarınızı bekliyorum)

Yerime geçtiğim sırada sınıfça herkesin telefonuna bildirim geldi.Bildirim gelmesine bir sorun yoktu fakat aynı anda herkese bildirim gelmesi hiç iyi denli şeylerin göstergesi değildi.Herkesten yükselen sesle odağım şaşırırken iki tanıdık konuşmayla yerimde çivilendim.Bu taehyungla benim soyunma odasında konuşmalarımızdı.Bildirimi açtığımda görüntü değil sadece ses kaydı vardı.

Herkesin bakışları üzerimdeyken kapıdan giren Taehyung'un bakışları ateşin küllerini yeniden yaratacak şekilde kıpkırmızıydı.Bu onun en büyük gizemiydi.Konuştuğunu kimsenin duymaması gerekiyordu.Duyan kişilerin veya bu ses kaydını koyan kişiyi yaşatmayacağını biliyordum.İyide Taehyungun bana bakan irislerinden ölüm akıyordu.Sanki ses kaydını ben koymuşum gibi gözlerinin hedefi bendim.Çok büyük bir oyunun içine düşmüştüm.

Ses kayıdından sonra başka bir linke tıkladım soyunma odasından çıkan taehyung görülüyor sonradan jimin ve benim görüntülerim.Çoğu kişi bu görüntülerden sonra asıl şoku yaşadı çünkü taehyungun sesi olduğuna dair bir delildi.

Yoongi ve namjoon şok olmuş bir şekildeydi ifadeleri.Taehyungu sınıfın girişinde gördüklerinde "Bu ne olm dalga geçiyorsunuz değil mi"telefonu sallayarak gösterdi ses kaydını yoongi sinirle.Taehyungun sadece gözleri beni esir alırken önündeki yoongiyi bir hamlede kenara itip adımlarını bizim sıraya yöneltti.Sınıfta fısıltılar yükselirken  hızla adımlayarak önüme geldiğinde korkudan vücudum titredi.Kolumu öyle sıkı kavradıki gözlerim doldu ve beni süründürerek peşinde getirmesi bir oldu.Yapacağı hamleyi kavrayamadan sınıftan çıkardığında bakışlarım etrafı taradı fakat ne çıkarken jimin sınıftaydı nede koridorda.

Hızlı yürümesinden dolayı tökezlerken o umursamayıp daha çok kolumu sıkarak merdivenlerden yukarıya çıkardı.İtiraz etsem kendimi riske atacağım için mecbur ayak uydurdum.Okulun en üstüne kadar sürükledikten sonra terasa çıkardı bizi.Morardığına emin olduğum kolumu serbest bırakırken savurduğu için bedenimde ister istemez sendeledi.Elleri yumruk olurken sona geldiğimi hissettim.Ses kaydını ben almadım desem inanmazdı bana açıklama fırsatı verir mi diye düşünürken.

"Demek benim oynadığım oyunun intikamı için ses kaydı alırsın ha!"diye yüzüme gürleyince vücudum titredi.Gözlerim dolmaya başlamıştı çünkü küçükkende haklı olsam kendimi ifade edemediğimden dolayı yada ifade etmeme tenezzül duyulmadığından haksız konuma düştüm hep şu an olduğu gibi.

Dün bogumun soyunma odasından çıkarken cebine aceleyle kutu sıkıştırmasını görmezden gelmiştim fakat ses kaydını yerleştiren oydu.Çünkü jimini oyalamak için revirde olduğumu söylemiş.Taehyungun yanıma geleceğini bizzat biliyordu çünkü oyunun içinde taehyungu benim üzerinde koz edinip onu çıldırtarak ses kaydı aldıracaktı.Bogum taehyungla aynı gruptayken sesini ünvanını biliyordu kesin.Rekabet adına sesini kaydedip rekabeti sonlandıracaktı.Kazanan o olurken.Tam kendime güvenip belki inanır umuduyla konuşacakken.

Yüzümde hissettiğim acıyla kulaklarımı çınlatan ses dudaklarımdan hıçkırık kopmasına neden oldu.Taehyung tokat mı atmıştı bana.Kimsenin dokunmasını istemediği bedenimi böylemi değerli kılıyordu.Beni dinlemeden beni ses kaydını alan kişi olarak şüpheye çeken.Bütün topladığım umut kırıntıları dağıldı.Dudaklarım düğüm olurken bundan sonra kendimi ona karşı açıklayamayacaktım.Beni dinlemedi bile.Yüzüm yana düşerken canımı yakan acısına birde bastırmak istercesine bu sefer yüreğimi derinden inciten cümleyi kurdu."Oyun oynamak öyle mi!Dünki yaşananlarda sadece bir oyundu o iğrenç dakikalar sadece zaman kaybıydı!Bedenin kullanılmaya müsait mi diye baktım gerçekten de öyle."dediğinde ilk defa kulaklarımda duyduğum alaycı kıkırtısı bu denli iğrenç geldi.

Mafia Thv SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin