Kapkara soluk kesici irisleri odağı gözlerimi bulunca,yerimde titredim.Üzerimde kısa şort dışında süt gibi cildimi öne çıkaran ince belim ve bacaklarımla utancımı bastıran yeni bir korku odağına kendini aldı.Ondan bir atak beklerken,kapıyı açtığı şekilde bir hışımla geri kapattı.
Adımları zemini sarsarken ayağından çıkan tok sesle bir adım geri attım atmasına ama dolapla vücudum bütünleşti.Önümde tam durduğunda eli yumruk haline geldi.Yapacağı atak asıl şimdiydi.Duyduklarım sonucunda beni yaşatmayacaktı belkide.O bir mafyaydı.Beynim çalkalanırken onun mafya olduğunu duyduğumu yeni kafam dank etti.
Elmacık kemiği hareket ederken dişleri birbirine sürtündü.Bir adım daha attığında ayaklarımız birbirine değiyordu.Gözleri kan çanağı gibi sinirden kızarırken.Yumruk yaptığı sağ elini kaldırdı.Gözleremi gelecek olan darbeye karşı sıkı sıkı yumarken hırıltılı nefesi her alışında gerisin gerisine yüzümü yalıyordu.Beş saniye geçmesine rağmen herhangi bir darbe gelmedi fakat boynumda sıcak nefesle irkildim.
"Sesimi duymak istiyordun değil mi"derin erkeksi sesiyle yerimde çivilendim.Normalde sexsi gelebilecek bir sesken şu an korkutucu geliyordu.Taehyung daha demin konuşmuş muydu bir dakika bir dakika!!
"Sesimi duyanların yaşamadığını biliyor muydun peki"hırıltılı sesi vücudumun ürpermesene neden oldu.
Gözlerimi tam açacakken sağ tarafımdaki yumruğunun kulak hizamda sert bir şekilde dolaba vurmasıyla yerimde sıçradım.
"Ne duydun!Bir daha sormayacağım zararlı sen çıkarsın!"dişlerinin arasından konuştuğunda korkudan dolan gözlerimi açtım ve yüz hizamda mesafeyi kapatan irisleriyle karşı karşıya geldim.
Dudaklarım büzülürken ıslak vücudum titriyor saçımdan damlayan su damlacığı gözümden akan gözyaşıma eşlik ediyordu.Kapkara irisler nefesimi keserken.Ne cevap vereceğimi bilmiyordum.Duydum desem konuşulanı yaşatmayacaktı beni.Duymadım desem inanmayacaktı belkide.
"B-ben bilmiyorum" dedim titreyen sesimle.
"Zorluyorsun benim sınırımı.Hele sesimi duyduktan sonra yaşayacağını mı sanıyorsun.Küçük çocuk..." duyduklarım karşısında gözlerimden sicim sicim gözyaşı akarken nefesim boğazımda takılı kaldı.Dudağını dişlerinin arasında kıstırdıktan sonra boynunu sağa sola kırdı.Sonra başını yüz hizama çevirdiğinde irisleri kıpkırmızıydı.Kemikli elleri boğazımda kısarken dudaklarım arasından hıçkırık koptu.
Elleri daha çok boğazımı sıkarken.Merhamet bilmeyen irisleri gözlerimden akan gözyaşları takip etti."Son kez soruyorum ne duydun"dedi.Nefesim tıkanırken.Henüz ölmek istemiyordum.Cevap vermek adına elimi kaldırıp dur dercesine kaldırdığımda.Boğazımdaki parmaklarını çekti.
Boğazımda tıkanan nefesim parmaklarının yokluğuyla iç çekerken öksürük nöbetine geçmişcesine krize girdim.Ayaklarım zeminde kayarken dizlerimin üzerinde kapaklandım.
"Ö-h öh..."gözlerimi onun irislerine kaldırdığımda oda yere çömeldi.Aklıma gelen konuşmayı titreyen dudaklarım ve gözyaşımla zar zor dile getirdim.
"Eğer o kaza bize patlarsa sana mafya falan demezler hepimizin icabına bakarlar.Çabuk olayı temizle Taehyung" namjoonun söylediklerini harfi harfiyen söyledim.
Gözleri sanki başka şeyleri daha biliyormuşum gibi yüzümde gezinirken aramızdaki mesafeyi kapattı.Bakışları ıslak vücudumda gezinirken açığa çıkan beyaz tenim ve göğüslerime baktı.Sonra bakışlarını yüzüme çıkardığında onun beni yaşatmayacağı sinyali beynimde sinyal verirken."Y-yemin ederim başka bir şey duymadım zaten b-ben çıkacaktım z-aten buradan..."
"Neden inanayım sana çocuk"dişlerinin arasından hırlarken yumruklarını sıktı.
"B-ben başka bir şey duymadım.Canımı bağışla istediğin her şey yaparım y-yalvarırım.Kimseye duyduklarımı s-söylemem"
dudaklarımdan bir hıçkırık daha koptuğunda gözlerimi irislerinden çekip başımı eğdim."Kafanı kaldır gözlerime bak!"bağırdığında yerimde daha çok sindim ve titreyen kirpiklerimle gözlerimi irislerine çevirdim.
"Demek her dediğimi yaparsın"diye ağzında geveledi.Başımı hızlı bir şekilde onaylarken evet dedim."Pekala ...canın pahasına benim ateşimde kül olmaya hazır ol küçük çocuk"
Bölüm geç geldi arkadaşlar kusura bakmayın.Az okuyucumuz var ama olsun bol bol yorum yazın neler yapıyorsunuz bakalım.
Bölüm kısaydı ama yarın yeni bölüm atabilirim her an bildirime açık olun🤗❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafia Thv School
Fiksi PenggemarYeni okulunda gizemli bir grupla karşılaşan jungkook,grubun sessizliğiyle bilinen sesini duyan kişilerinde yaşamadığını sonradan öğrenen jungkook başına belayı almıştı.Ve diğer bir sorun ise yeni okulunda eşcinselliğe karşı olan homofobilerle nasıl...