Teni tenime+18

492 28 80
                                    

(Bölüm full cinsel içerik.Rahatsız olan bireylerimiz okumak istemezse kendi bileceği🫠.)

(Yazım hatası varsa özür dilerim hızlı yazdım❤️🥴)

Ben en azından o adama temas etmemiştim.
"Sen ne hakla bana karışabiliyorsun hangi sıfatla"dediğimde aramızda kalmayan mesafeyle elini başımın iki yanına bastırdığında nefesi yüzüme vuruyordu.
"Sevgilin sıfatıyla!"

"Bunu ikinci şahısı aramıza girmesine izin veren Taehyung mu söylüyor!Jennie seni dansa kaldırıyor ve gözümün önünde dans ediyorsunuz öyle mi!Sen söylediklerinin ve yaptıklarının arkasında dur önce!"diye bağırdığımda dudağının kenarı kıvrıldı dalga mı geçiyor benimle bu!Bedeni yakınlığından dolayı ellerimi yumruk halinde göğüsünden ittim."Ne gülüyorsun lanet olsun!Gitsene niye geldin dans et işte jennieyle!"diye söylediğimde gözlerimde biriken yaşlar akmaya başladı.İlk defa bu kadar duygum yoğundu.

"Kafam biraz güzeldi o orospuda bundan faydalandı!Kendime gelince zaten seni göremeyince jimine sordum cevap vermedi!Ne kadar korktum anlıyor musun!Ağlama artık bak dayanamıyorum"dediğinde sonlara doğru sesi kısılmıştı.

Yumrukladığım iki elimi kavradığında bedenimi duvara yasladı.
"Sen beni mi kıskandın."diye sanki kavga etmemişiz gibi imayla konuşurken dediğini umursamadım."Ne olursa olsun sen bana sevgilim diyip jenniyle dans edemezsin!Sonra bana yardım eden adam için burda bana caz yapıyorsun.Asıl sen ne yapmaya çalışıyorsun!"diye bağırdımda kaşları çatıldı.

"O sesini başka şeyler için tüketirsin bağırma bana!Evet kıskandım tamam mı duydun işte!Hemde deliler gibi kıskandım!"diye bağırdı ettiği itirafı zaten biliyordum ama ağzından duymak güzel hissettirsede , içimi hafifletmedi çünkü her güvenmek istediğimde bir şekilde güvenimi kırıyordu.Dudağıma bir an atıldığında kulaklarım uğuldadı zaten kafamdaki sorular bitmeden yenisi eklenirken ona güvenmediğim sürece karşılık vermeyecektim.

Bir yandan içkinin çarpmasıyla kendinde olmamasını düşündüğümde , istediği için gitmediği zaten Jennienin çekiştirip dansa kaldırdığı ortadaydı ama içimi kemiren soru yüzünden Taehyungu kendimden uzaklaştırdım ellerimi araya sokarak.
"Sen hem jennieyi sevip hemde beni mi kullanıyorsun."dediğimde kirpikleri titredi ağzı açılır gibi oldu sonra sustu.Gözleri yıkılmış harabe gibiydi.

"Lanet olsun ben seni seviyorum anla artık!sana bakarken gülen gözlerimden demi anlamadın!"dediğinde ilk defa seni seviyorum itirafıyla kalbimi titretti.Acı veren türden kalbim hızlı hızlı atıyordu.

"Sana kafam iyi olmadığını söyledim o beni dansa zorla kaldırırken zaten istekli değildim.Sen bana güvenmiyor musun?"dediğinde sesinde de zelzele gibi titreyen türdendi.

Onu dansa kaldırdığında isteyerek gitmediğini itiraf ettiği için en azından kafası güzel olmasının nedeni yüzünden bir süre düşündüm.Karşımda cevap bekleyen Taehyung gözleri dolduğunu gördüğümde bütün buzlarım eridi gözlerini kaçırıp arkasına döndüğünde kolundan hızlıca kavrayıp daha demin ittiğim dudaklarına atıldım.

Sönen gözlerinin ışığı öptüğümden dolayı ışıldarken bir eli belimi bulurken bende omuzlarına çıkardım.Bir an kucağına almasıyla dişlerimiz bir birine çakılırken inledim.Duvara bedenimi yaslayınca alt dudağımı çekiştirdi.Gözlerimiz yoğunluktan dolayı titrerken aynı anda kapandı.Üst dudağını hırçınlıkla emerken taehyung dilini araya sokup ağzımı keşfetmek ister gibi dilimi emdi.Bende dilimi onun gibi araya soktuğumda dans eden dillerimiz yüzünden kasıklarımda sızı oluştu.

"Immm" emdiğimde kendini belli eden erkekliğini kasıklığıma yasladı.İkimizde aynı anda inlerken duvarla olan temasımızı kesti.Ne yaptığını anlamak için gözlerimi kırpıştırdığımda banyodan çıkmış odaya girerken dudaklarımdan ayrılıp yatağa bedenimi bıraktı.Tişörtünü çıkartıp kenara fırlattığında gözlerim vücudunu süzemeden üzerimde yerini aldı.İki eli başımın kenarında sabitli kalırken üzerime eğildi "Bana güveniyor musun"diye yineledi sorusunu göğüsü inip kalkarken.

Mafia Thv SchoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin