Po wejściu do pokoju Junior spytał od razu
-Emm to co robimy ? Spytał nieśmiało
-Nie wiem , mi obojętnie , ale najpierw muszę poprawić fryzurę i makijaż. Odpowiedziałam
-Ale po co? Spytał
-Żeby ładnie wyglądać.
-Ale ty już ładnie wyglądasz, bez makijażu , czy z nim , z ułożonymi włosami ,czy bez nich . Powiedział i uśmiechną się . Odwzajemniłam uśmiech i spytałam-Może lepiej się poznamy , co ty na to ?
-Takk , to ty zacznij . Powiedział po czym usiedliśmy na łóżku
-Jestem Olivia Miller , mam 14 lat , mój tata jest Portugalczykiem , a mama Polką , mam starszego brata (to już wiesz ale cicho ) . Zaśmieliśmy się razem.
-mam 164cm wzrostu jestem bardzo wrażliwa, troskliwa, ale też czasem wredna , zazwyczaj wredna dla nowo poznanych osób, czyli jesteś wyjątkiem . Uśmiechnęłam się . Ale przerwałam bo zobaczyłam , że Junior patrzy mi się na usta , ma takie piękne oczy, można się w nich zakochać od pierwszego wejrzenia. Kontynuowałam .
-Bardzo lubię grać w piłkę nożną, siatkówkę i lubię też jeździć na wrotkach . I kocham całym moim sercem psy !Chyba skończyłam teraz twoja kolej ! Powiedziałam(NIEPRAWDZIWE INFO JAK COS)
-Jestem Cristiano Ronaldo Junior dos Santos Averio , mam 15 lat , mój tata jest Portugalczykiem , a mama Hiszpanką , mam 2 młodsze siostry i młodszego brata . Mam 178 cm wzrostu , jestem kreatywny , troskliwy, odważny i trochę wrażliwy , boje się samotności BARDZO , łatwo się zakochuje , ale na złe mi to wychodzi , też kocham psy , a także kocham słuchać muzyki , kiedy jej słucham , wszystkie moje problemy znikają , znaczy tak mi sie wydaje haha. Skończyłem Liv . Powiedział niskim głosem . Boże jakie to było miłe.
-Bardzo cię lubię Liv , wiesz o tym?
-Można się domyślić . Zaśmiałam się .-Zróbmy test ! Zaproponowałam
-Jaki ? Spytał zaniepokojony Junior
-Musimy wytrzymać bez pocałunku , gdy będziemy milimetry od swoich ust . Powiedxiałam .
-E-emmm , no d-dobra .Powiedział przestraszony .
-Okej zaczynamy !
Cris przybliżył się do mnie . W pewnym momencie zaczął mówić moje imię bardzo cicho , gdy mówił jego usta delikatnie dotykały moje . Boże jakie to było gorące . Zaczęłam łapać Juniora za włosy od tyłu i się nimi bawiłam , chłopak od razu uśmiechną się .Gdy byliśmy sekundę od pocałunku , do pokoju weszła cała grupa . CAŁA .
-30 MIN MINE-.Powiedział Ava po czym przerwała . Ja natychmiast odsunęłam się od Juniora i wstałam z łóżka. Widać było że Junior tak bardzo chciał mnie pocałować, ale to za wcześnie , boje się . Nie wiem czemu ale boje się strasznie . Zabrałam swoją torebkę i wyszłam z pokoju ze wszystkimi. Cris długo nie wracał , ale po 10 min przyszedł .-Puście muzykę i chodźmy tańczyć PROSZĘ! Powiedziałam na co wszyscy się zgodzili. Najpierw tańczyłam z Avą do piosenki ON THE FLOOR! Od Lumi Athena . Wszyscy na nas patrzyli , ale jedna osoba patrzyła się szczególnie na mnie , Junior , gdy spojrzałam na niego od razu odwracał wzrok. Słodkie to było . Po tej piosence usiadłam na kanapie po prawej stronie Ava a po lewej Junior . Nagle zamknęłam oczy , po chwili poczułam rękę na moim udzie , tak strasznie wysoko , za blisko ... Otworzyłam oczy i zobaczyłam Juniora który patrzy na mnie , tymi swoimi maślanymi oczami, nie mogłam , po prostu nie mogłam. Spojrzałam na niego , po czym położyłam moją rękę na jego policzek , spytał
-Livia , zatańczymy ?
-Oczywiście! Powiedxiałam . Ciemnooki wstał i wystawił rękę , złapałam go za rękę i poszliśmy , byli tam jeszcze Ava i Lucas , Liam pojechał do domu . Zostaliśmy tylko my . Leciała piosenka „In for it „-Tory Lanez . Szepnęłam Juniorowi do ucha.
-Uwielbiam tą piosenkę, jest taka seksowna . Powiedziałam , po czym chłopak odpowiedział.
-Nie tak seksowna jak ty . Powiedziałam i złapał mnie za talię i przysunął do siebie . Ja chyba się w nim zakochuje...Zaczęliśmy tańczyć wolno , ale tak przyjemnie wolno , obięłam Crisa na ramionach i zaczęłam bawić się jego włosami. Kurwa jakie on ma zajebiste włosy . W pewnym momencie powiedział
-Kurwa nie wytrzymam , przepraszam . Powiedział i wyszedł do łazienki .
-Junior.. JUNIOR CO SIĘ STAŁO!?Krzyknęłam i pobiegłam za ciemnookim do łazienki. Zobaczyłam jak chłopak nachyla się nad zlewem . To było hot . Złapałam za ramię i odwróciłam go w moją stronę.
-Cristiano Ronaldo Juniorze co się dzieje !
-Livia.. Powiedział TAK seksownym głosem , że myślałam że zemdleje.
-Mów co się stało , JUŻ. Powiedziałam
-Bo ja nie mogę , po prostu nie mogę przestać myśleć o tobie, tak bardzo chcę cię pocałować, chce cię kochać, chce być dla ciebie wszystkim... Powiedział . Na co mi zabrakło słów.
-Junior.. Powiedziałam tak samo jak on .
-Bo ... ja też bardzo chce cię , chce cię dla siebie , chce cie pocałować , ale to jeszcze za wcześnie, bardzo przepraszam, może jak jeszcze lepiej się poznamy , to może coś z tego wyjdzie. Powiedziałam po czym złapałam go za policzek . Złapałam za rękę i wyszliśmy z łazienki.Złapałam za telefon . 10 nieodebranych połączeń od Liama . Kurwa . Oddzwoniłam .
-Cris czekaj zaraz wracam! Powiedziałam wchodząc do kuchni .
-Co ty chcesz ? Spytałam
-MASZ NATYCHMIAST WRACAĆ DO DOMU ! Wykrzyczał
-Liam co się stało?! Spytałam
-Masz przypał u mamy, szczerze współczuję , za 10 min będę po ciebie ! Powiedział. Jaki przypał?! O co może chodzić ?! Nie ważne .Poszłam do salonu i podeszłam do grupki .
-Japierdole... powiedziałam
-Co się stało ? Spytał Junior
-Liam dzwonił , mam przypał u mamy , NAWET NIE WIEM CO ZROBIŁAM . Powiedziałam
-O kurwa , jak chcesz mogę cię podwieźć z Juniorem. Powiedział Lucas
-Nie , nie trzeba dzięki , Liam po mnie jedzie , tak cholernie się stresuje. Powiedziałam
-Ejj nie przejmuj się , będzie dobrze , chodź. Powiedział Junior po czym mnie przytulił. Ava patrzyła na mnie i zaczęła ruszać brwiami i się uśmiechać .
-Omg , jacy słodcy!! Powiedziała
-Ava zajebie ci hahah. Powiedziałam i odsunęłam sie od Juniora . Usłyszałam podjeżdżający samochód .
-Kurwa już jest ... Dobra pa kochaniii! Powiedziałam i dałam wszystkim przytulasa .Wsiadłam do auta i od razu spytałam się Liama .
-Masz mi w tej chwili powiedzieć o co chodzi!
-Emm, no bo na instagramie ktoś wsyatił zdjęcie z imprezy, i było tam widać ciebie... z Juniorem jak tańczyliście przytuleni... Powiedział .
No kurwa chyba nie . Zajebie tego kto to wstawił. Ale najbardziej mnie zastanawia, czemu moja mama tak bardzo na to zareagowała. Może coś się stało . Nie mam pojęcia. Tak bardzo się stresuje , ale jak pomyślę o Juniorze i naszym „teście" kurwa... czemu ja wtedy uciekłam ... On zaczyna mi się podobać? NIE LIVIA ! Znasz go zaledwie dzień , nie możesz.
———————
Hejciaa! Kolejny rozdział , wciągnełam się w pisanie haha . Odrazu przepraszam za jakiekolwiek błędy. Będzie się działoo...
1006 słow wowoow
CZYTASZ
You will be mine...
Teen FictionCzternastolenia Olivia Miller zostaje zaproszona na urodziny swojej najlepszej przyjaciółki Avy . Gdy weszła coś przypadkowo Przytrafiło się jej . Czy to zmieni jej życie o 180 stopni. Przekonacie się już czytając dalsze rozdziały...