Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bölüme geçelim;
Ebrar'dan
Nasıl olduğunu bilmiyordum ama Zeynep'i seviyordum.Belki eskiden kalma duygularım aslında eski değildi ve ya onun sarı saçlarına hapis olmuştum.
Bilirsiniz sevgi geçmez sadece onsuzluğa alışırsın ama bazı durumlar vardır ki bırak onsuzluğu kimsesizlik bile göz görmez hâl alır.
Benim durumum Vargas'tı.
Evet bir anda sevdim,evet bir anda vazgeçtim fakat şunu anlamıştım ki Zeynep'i gerçekten sevmiyormuşum.Etkilenmeyi sevmek sanmışım.
Doğru Vargas'danda etkilendim onu da sevgilere boğmak istedim ama ne bileyim işte Vargas'ın herşeyi farklıydı.Kahverengi gözleri,ten rengi,kokusu,burnu,dudakları,saçları
Şimdi sorsam birine madem Vargas'ı seviyorsun o zaman neden Zeynep için ağlıyorsun der ama benim anladığım şey Zeynep değil.
Benim ağladığım şey,gereksiz bir kuruş etmeyecek hayatı güzelliğine ve isteklerine bağlamış,burnu havada,parayı herşey sanan(evet herşey) aptalın teki uğruna sevdiğim kızı bırakmamdı.
Ve tabii kendi aptalığıma,hem insan sevmese bile üzülür.Hani etrafından biri aldatılmıştır ve konunun senle alakası yoktur ama üzülürsün çünkü yakınında ki kişiyi seviyorsundur.
Şöyle düşünelim ben kendimi tanıyamıyorum artık kararlarım düzgün değil,hayatımın içine sıçılmış,sevdiğim kız sözde sevdiğim kız için beni teselli ediyor falan..
Ama sanırım bu konuda baskının da bir sorunu var.Hem annem baskı yapıyordu hem de eskiden seviyordum onu..bilmiyorum...
Hiçbirşey bilmiyordum.Kimi seviyorum,kimden nefret ediyorum,kimi sevmeliyim,kimden nefret etmeliyim biri bana açıklasın biri bana anlatsın desin ki 'aptal Ebrar hata yapıyorsun öyle değil böyle olacak' ama bunu diyen yok sadece 'hata yapıyorsun Ebrar' hatam ne?
BANA HATAMI GÖSTERİN NEDEN APTALIM AÇIKLAYIN lütfen buna ihtiyacım var..
Bir dakika patlamak mı? Ne haddime...
_--_-_-_-_-_-_--_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-
Beni idare etseniz olmaz mı sorunlar varda.
Oy vermeyi unutmayınnn
Sizi seviyorummm 🐢❤️🔥
Kendinize çok dikkat edin güzellerimm 🎛️🦋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estructura dura//EBGAS
ChickLit(hergün yeni bölüm) yıllar önce gıcık olduğun kızla yıllar sonra bir millet için savaşmak mı? garip..