Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Smut beklediğinizin gerçekten farkındayım ama ne bileyim ya yazabiliyorum evet ama atamıyorum elim gitmiyor yani yoksa bilirsiniz beni
Öyle dimi?
Neyse bugün smutun başlangıcını yazmaya karar verdim hadi bakalım(araba fantazisiligibili)
Bölüme geçelim;
Ebrar'dan
Gözlerinde tuhaf birşeyler var..
Beni içine çeken daha doğrusu hapseden.
İnsanların bir dönemde ve ya bir anda tüm fikirleri ve öngörüsü değişir ya hani işte ben şuan onun tamı tamına kelime anlamını yaşıyordum.Kucağımda oturan,ellerimin belinde olduğu, kollarının boynumda olduğu bir kız benim tüm hayatımı değiştirmişti.
Acımasızca canımı yakıyor ve resmen beni hareketleri ve dokunuşlarıyla yerle bir ediyordu.Belki sadece bana karşı böyle değildi,belki sadece duygusal boşluktaydı belki de bana acıyordu.
Bana acıyordu ama beni acıtan oydu.Beni sevseydi şuan harap olurdu ama şuan görüyordum ki keyfi gayet yerinde,benim kucağımda..
Diğer kızlarda dans pistine karıştığında gözlerim kucağımda ki esmer kıza döndü bu nasıl güzellik darma duman oldum.
Gözleri benimle konuşuyor gibiyken boynumdan yüzüme doğru getirdiği elleriyle afalladım.Dur kızım zaten aşığım sana..
Söylediğimi değil söylemediğimi anla diyordu o iki çift kahve göz..
Kaçmadım yine yakalandım
Tam giderken sana bakakaldım
Nasıl birşey bu beni delirttin
Gemileri yakalım dedirttin.Kaçmayı denedim fakat sonum sürekli onun yanında oluyordu,hani derler ya ne olursa olsun evine döneceksin galiba benim evim oydu,Zeynep ise sadece evim de ki kırılan herhangi bir bardaktı.
Benim bahsettiğim seks değil o da içinde ama tek değil ben onun saçlarında kayboldum, dudaklarında kavruldum,rüzgarında savruldum
Ellerim boş aklımda bir sen
İmkansız odaklanmak sen varken
Yeni maceraya açalım bir yelken
Gidelim,nereye dersen..Yine yaptı aynısını ama bu sefer değişen birşey vardı gözleri artık dudaklarımda değildi çünkü artık onlara kavuşmuştu.
Nefessiz kalana kadar öptüğüm de buna gerçekten ihtiyacım olduğunu hissettim ve kucağımda duran kalçaları sardım.
Arabaya doğru yürürken kucağımda ki kıza baktım.Emin miydim?
Evet,eminim..
...
Arabanın arka koltuğuna bırakmaya çalıştığım kız beni üstüne doğru çektiğinde kendimi tutamayacağımı biliyordum,biliyordu..
Altımda uzanan kızla şuan olduğumuz yere göz gezdirdim.Şuan içimden şükürler ediyordum.
(Arabanın arka koltuğu büyük)
Evet boyumuz uzun olabilirdi ama şuan tek sorun boy olmadığını ikimizde biliyorduk,o sarhoş olsa bile..
Yapmamalımıydım yoksa?
Önüne geçemezdim sanırım,yani şuan ki duygularımın...
_-_--_-_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_--_-_-_--_-_-_-_
Oy vermeyi unutmayınnn
Sadece birkaç arkadaş yüzünden gıcıkligina burda bitirdim kusura bakmayın ve benim yerime o arkadaşlara sovebilirsiniz(çok mutlu olurum)
Sizi seviyorum kendinize çok dikkat edin🪄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estructura dura//EBGAS
ChickLit(hergün yeni bölüm) yıllar önce gıcık olduğun kızla yıllar sonra bir millet için savaşmak mı? garip..