Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Ve evet o bomba bölümlere az kaldı yakında hatta büyük ihtimalle bir sonraki bölümde zaman atlaması yaparak uzaklaştırıcam belki 5 belki de 10 yıl bilemem...
VEEEE BUGÜN MAÇ VAR MUTLUYUM(evet evet ilk defa mutluyum)
(Galatasaray'lıyım)Bölüme geçelim;
Ebrar'dan
Ne saçmaladığımı bilmiyorum ama böyle davranmak hoşuma gidiyordu.Ama Vargas'a böyle davranmak ayrı bir hoşuma gitmişti.
Yani en fazla ne olabilir ki sonuçta şakasına flörtleşiyordum.Yanlış anlamayacağına eminim..
Emin miyim?
Vargas:evet
Ebrar:ne
Yatağa bastırdığım kolum katlandığında uzanmış bir pozisyona geldim.
Vargas:yalan mı söylemeliydim
Ebrar:hayır da bir an şok oldum ondan yani öyle off işte
Vargas:sen yapınca sorun yok ama
Ebrar:sen yapıncada sorun yok
Vargas:görücez
Vargas:şu kafana bant yapıştıralım da yatalım
Vargas'dan
Onu anlamadığımı söylemiş miydim ve ya anlayamayacağımı?
Oyun mu oynuyordu yoksa sadece eğlenmek için mi yapıyordu bilmiyorum ama bu bir tuzaktı,en azından benim açımdan...
Yazar'dan
İlk baştada söylediğim gibi Ebrar sevmenin ve ya sevginin ne olduğunu bilmiyordu.Fakat karşısında duran kız onun başka bir versiyonuydu..
O kız acılar çekmişti.Aldatılmış,hor görülmüş,küçük düşürülmüştü.
Ama pes etmedi.Onu kimse yıkamazdı çünkü o annesinin kızıydı.
Çocukluğundan beri annesine özenirdi Vargas,güzelliği,çalışkanlığı,cesurluğu,savaşçı ruhu ve asla pes etmeyişine hayrandı annesinin..
Onun gibi olmak istiyordu ve olmuştuda.Belki gerçekleşen tek hayali buydu ama yinede değerdi.
Çünkü artık aynaya baktığında kendini değilde annesini görüyor gibiydi ve bundan şikayetçi bile değildi..
Vargas'dan
Yaranın deri ile kaplı etrafı sildim.Açık yaranın içini antiseptik ile temizlememeye özen gösterdim. Yaranın içini, enjektöre çekilen ve basınçlı püskürtülen serum fizyolojik ile yıkadım ve serumla ıslatılmış steril gazlı bezle çok yumuşak bir şekilde sildim.Yarayı bandajla kapattım ve Ebrar'ı yatağa uzandırdım.
Vargas:sen burda yat ben şurda yatarım
Ebrar:saçmalama
Vargas:ne yapayım o zaman Allah Allah
Ebrar:yanıma yat hem kendi yatağından olma
Vargas:yok olmaz
Ebrar:neden olmazmış
Vargas:şey şu kafandaki şey zarar görür
Ebrar:utanıyorsan utanıyorum de saçma şeyler uydurma
Vargas:senden mi utanıcam hem benim yatağım ister yatarım ister yatmam
Ebrar:yatmak istiyor musun
Vargas:evet
Bir anlık şeyle evet dediğimde yanına yatmak gibi bir durumum olacağına emindim bu yüzden pek ısrar etmedim ve kendi yaptığım hata yüzünden Ebrar'ın yanına uzandım..
En fazla ne olabilir ki..?
Ebrar:ben biraz dengesiz yatarım haberin olsun
Ebrar'dan
Ben dengesiz yatmam...
-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-
Oy vermeyi unutmayınn
Sizi seviyorummm 🐢❤️🔥
Kendinize çok dikkat edin güzellerimmmm🗣️🐢
ŞİMDİ OKUDUĞUN
estructura dura//EBGAS
Literatura Feminina(hergün yeni bölüm) yıllar önce gıcık olduğun kızla yıllar sonra bir millet için savaşmak mı? garip..