Mutfağa elinde bir tepsiyle girdi Yeji. Jisung'un o halini gördüğünde tepsiyi hızlıca bırakıp yanına gitti. "Jisung?" Dedi sorarcasına. Jisung'un beti benzi atmıştı. "Y-Yeji." Diyebildi titreyen sesiyle.
Yeji Jisung'un bedenini omzundan tutup kendine yasladı. "Sakin ol bebeğim odana gideceğiz şimdi ve ben sana bitki çayı yapacağım tamam mı? Hadi yavaşça yürümeye çalışalım, hadi kuzum." Dedi bir anne edasıyla. Onun da korkudan sesi titriyordu, neşe saçan Jisung'u böyle görmek ona iyi gelmemişti.
Jisung sadece akmaya başlayan gözyaşlarını tutmaya çalışıyordu. Usulca başını salladı. Yeji onay alınca Jisung'un bir omega için bile fazla minik bedenini sıkıca kendine yasladı ve yürümeye başladı. Koridorda bir askerle karşılaşmak için tanrıya dua ediyordu.
Koridor boyu Jisung sessizce ağladı ve Yeji buna sessiz kaldı, şimdilik. Merdivene geldiklerinde arkalarından bir ses yükseldi. "Nereye?" Dedi bu ses. Sesin sahibi kraldı. Jisung onun sesini duyunca huzursuz feromonlarını saldı. Yeji'yle göz teması kurdu ve başını iki yana salladı can havliyle.
İstemiyordu o alfayı, sadece Yeji'yi istiyordu.
Yeji krala döndü Jisung'un yüzünü kendi feromon bezlerine gömerek, bir yandan Jisung için sakinleştirici feromonlarını salgıladı. Papatya ve karamel kokusunun karışımıyla göz yaşları neredeyse durdu.
"Efendim kralım." Dedi Yeji. Az çok anlamıştı bir şeyleri.
Minho'nun yüz ifadesi değişmedi. Sadece omegasına bakıyordu. "Nereye gidiyorsunuz sarmaş dolaş?" Dedi sorgularcasına bakışını Yeji'ye çıkartıp.
Yeji yüz ifadesini bozmadı. "Jisung'un kişisel ihtiyaçlarını gidereceğim efendim. Yanında bir omega olması onun için rahatlatıcı olur." Dedi.
Sonra Jisung'un bedenini tekrar yasladı bedenine. Omzundan baktı krala. "İzninizle efendim." Dedi ve Jisung'un bedenini merdivenden çıkartmaya başladı.
Minho yumruklarını sıkmış, derin nefes alıp veriyordu sakinleşmek için.
"Efendim." Diye bir ses duydu arkasından. Arkasına döndüğünde Changbin'i gördü.
"Ne var Changbin?" Dedi sinirlice.
Changbin kralın bu hallerine alışmıştı ondan hiç bozulmadan konuşmaya başladı.
"Halkınız yeni bir kraliçe getirip getirmeyeceğinizi sorup duruyor. Bir sürü omega kızgınlığınızın yaklaştığının farkında ve saraya tüymeye çalışıyorlar." Dedi.
"Ayrıca bana sormayın, kızgınlığınız yaklaşınca feromonlarınız ağırlaşıyor. Üstüme sinmiştir muhtemelen. Oradan anlamışlardır." Diye de ekledi Minho'nun sorgulayan bakışlarının üstüne.
Minho boynunu çıtlattı. "Tamam sen sarayın etrafına bir kaç asker daha yerleştir. Bana da kızgınlığıma uygun bir omega bul." Dedi.
Changbin şaşkınlıkla, "Bir omega mı? Sizin zaten bir eşiniz var. Yani dolaylı yoldan öyl-"
"İşime karışma Changbin. Ne diyorsam onu yap. Tahtımın olduğu odada olacağım, işlerini halledip gel." Dedi ve direkt cevap beklemeden taht odasına ilerledi Minho.
Changbin onun arkasından bakıyordu. "Aptal alfa yaptığının ne kadar büyük bir hata olduğunun farkında değil." Diye mırıldandı ve kralın isteği üzerine bir kaç askeri görevlendirmeye koyuldu.
————————————
Jisung zar zor girmişti odasına Yeji sayesinde. Yeji onu yatağa yatırmış, üzerini değiştirmişti hemen. Rahat bir şeyler giyen Jisung yatağında mayışmıştı. Yeji ona gülümseyerek baktı ve geniş yatakta yanına oturdu. Elini Jisung'un alnındaki saçlara koydu ve arkaya doğru taradı.
Yeji şefkatle Jisung'u sakinleştirirken ona ne olduğunu sorma ihtiyacı duymadı, biliyordu ki Jisung sakinleşince Yeji'ye anlatacaktı. Yeji Jisung'un uyuduğundan emin olunca alnına bir öpücük kondurdu ve Jisung'un odasından ayrılıp uzun süredir yanına gidemediği sevgilisinin odasına doğru ilerlemeye başladı.
Kapıyı tıklattı. İçeriden "gir." cümlesini duyar duymaz içeri girdi bir çırpıda. Sevgilisinin odası özlediği feromon kokusuyla kaplıydı. Derin bir nefes aldı Yeji ve yatağında oturan sevgilisinin yanıma oturdu. Sevgilisinin omzuna koydu kafasını. Ryujin ilgiyle ona bakmaya çalıştı. "Güzelim bir sorun mu var?" Dedi sakince.
Yeji burnunu alfasının feromon bezlerine koydu. Kuru gül kokusu burnuna erişince gülümsedi ve sevgilisinin boynuna bir öpücük kondurdu. Ryujin buna karşılık elini Yeji'nin beline koydu ve onu kucağına çekti. İri baldırları en sevdiği yerdi Yeji'nin. Kollarını alfasının boynuna sardı ve sevgilisine gülümseyerek baktı. Aynı sarayda olmalarına rağmen görüşemiyorlardı ikisinin de ilgilenmesi gereken kişiler vardı çünkü.
Yeji'nin kızgınlığı yaklaşıyordu Ryujin bunu feromonlarından anladı. "Kızgınlığın yaklaşmış bebeğim, neden demiyorsun?" Dedi ve sevgilisinin dudaklarına sürttü dudaklarını. Yeji minicik temasla bile titremişti, omegalar gerçekten çok hassas oluyordu bu zamanlarda. "İşin vardı, işimiz vardı daha doğrusu. Düşüneceğim en son şey kızgınlıktı." Dedi.
Ryujin gülümsedi ve sevgilisinin belindeki elini sıkılaştırdı ve dudaklarını sevgilisinin kendine kıyasla dolgun dudaklarının üstüne kapadı.
———————————————
Ben bi tık üşendim... Bu yüzden aşırı saçma bir bölüm oldu... Bahsetmiş miydim emin değilim ama Yeji ve Ryujin sevgili.
Canım alfa ryujin çekti tamam mı.
Neyse bölümleri beğeniyor musunuz gerçekten hiç içime sinmiyor benim😭😭
Sizleri seviyorumm!
Bir sonraki bölüm için:
12 oy
35 yorum!!Siz yaparsınız.(YAVAŞ OLUN BİRAZ RAMAZAN RAMAZAN YAZAMIYORUM BÖLÜM.)
Sizleri seviyom ha🤭
Öptümm💗😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Best|Minsung
FanfictionLee Minho. Herkesin korktuğu acımasız alfa kral. İlk eşini ihanetten öldürttü. İkinci eşi ise mühürlenemeden kaçtı. İkinci eşini ararken ileride gördü genç çocuğu. Adı Han Jisung'du. Onu gördüğü an etkilendi Minho. Arkasındaki Changbin'e onun kim o...