Bu bilgilendirmeyi yazmakta geç kaldım biraz kusura bakmayın, omegaverse hakkında biraz daha kapsamlı bilgi sahibi olmadan yazmak istemedim burayı.
Öncelikle bildiğiniz gibi her omegaverse evreninde belirli kavramlar ve kurallar vardır, bunlar yazardan yazara esnetilebilir.
Benim omegaverse kurgumda olan şeyler,
Omegalar, Sıradan bir türdür ve her türün karşısında pasiftir, alfa ve betalarla eşleşirler, feromonları daha şekerli ve hafif kokulardır. Kızgınlıklarında bir alfaya ihtiyaç duymazlar, kendileri de halledebilirler:)
Feromonlarını bastırmakta alfalara göre daha zayıftırlar, feminen giyinebilirler.
Alfalar, Sıradan bir türdür her türün karşısında aktiftir(baskındır), omega ve isteğe bağlı, betalarla eşleşirler, feromonları daha ağır ve maskülen kokulardır. Feromonlarında bir omegaya ihtiyaç duyarlar, omegasız kızgınlık geçiremezler.
Feromonlarını bastırmakta ve bunu lehlerine kullanmakta oldukça başarılılardır.
Betalar, Nadir bir türdür ve omegaların karşısında aktif, alfaların karşısında pasiflerdir. Feromonları parfüm gibidir, duygularını ifade etmez ve tenlerinde hoş bir koku yayar ancak yoğun duygular hissettikleri zaman feromon yoğunlukları artabilir. Kızgınlığa girmezler ancak o dönem daha gergin, aksi olabilirler.
Feromonları algılayamazlar, sadece kokudur onlar için.
Mühür: Karşılıklı rıza gereklidir, eğer mühürlenen iki türden birinin rızası yoksa mühürlenemezler. İki türden biri karşılıklı rıza olmadan partnerini mühürlemeye çalışırsa mühür başarısız olur ve mühürlemeye çalışan kişiye dehşet bir acı verir.
Doğurganlık: Doğurganlık sadece Alfa ve Omega aynı anda kızgınlığa girerse mümkündür bu yüzden kızgınlık harici içine boşalma mümkündür.
Kurta dönüşme gibi bir şey yok, sadece kurtlarının hissetikleri ve düşündükleri kendi fikir ve düşüncelerini etkiliyor.
Şu anlık bu kadar, buradaki bilgilerin çoğunu okuduğum omegaverse'lerden en beğendiklerimi seçerek yazdım, umarım hoşunuza gitmiştir😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Best|Minsung
FanfictionLee Minho. Herkesin korktuğu acımasız alfa kral. İlk eşini ihanetten öldürttü. İkinci eşi ise mühürlenemeden kaçtı. İkinci eşini ararken ileride gördü genç çocuğu. Adı Han Jisung'du. Onu gördüğü an etkilendi Minho. Arkasındaki Changbin'e onun kim o...