Sabah kalktığımda mutluydum. Gece dün yaşadığım güzel anıları düşünerek uyuyakalmıştım. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyinmeliydim. Ne giyeceğime karar vermek için dolabımın kapağını açarak içindeki kıyafetlerle bakışmaya girmiştim. En son sıradan bir kombinde karar kılmıştım. Altıma mavi bol kot giyerken üstüme beyaz ama önü şeftali rengi geçişi olan önü yazılı bir crop giymiştim. Evet tahmin etmesi zor ama cidden güzel bir parçaydı. Üstüme onu giyip altıma beyaz airlerimi giydim. Kollarıma, boynuma ve kulağıma takılarımı takıp makyaja geçtim. Gözüme siyah kalem çekip gölgelendirme yaptım. Hafif bir eyeliner da çekmiştim. Burnumu aydınlatıp rujumu sürmüştüm. Saçlarımı ise açık bırakıp jbl kulaklığımı takmıştım. Evet sanırım hazırdım. Aynadan son kez kendime baktım. Tam çıkacakken bir anda durdum ve en önemli şeyi, çantamı almayı unuttuğumu fark ettim. Kotumla aynı renkte olan küçük çantayı da aldıktan sonra artık hazırdım. Güzel olmuştum ve bu güzellikten sevgilimin de yararlanmasını istiyordum. O yüzden koltuğa oturup Alp'e bir fotoğraf attım.
Bir fotoğraf gönderildi.
Siz: sabah enerjin 🤗Alp'in cevap vermesini beklemeden aşağı indim ve annemi görmeyi umdum. Tam da tahmin ettiğim gibi masada oturmuş kahvesini yudumluyordu.
"Günaydın!" dedim ve gidip yanağına bir öpücük kondurdum. Güldü ve ona sardığım kollarıma o da sarıldı.
"Günaydın kızım. Bir şeyler ye öyle çık." Hemen o repliği demeliydi. Güldüm ve masanın üzerindekilerden ağzıma bir kaç şey tıkıştırmaya başladım. Annemde her zamanki gibi telefonuyla ilgileniyordu. Bende telefonumu çıkardım ve İnstagram da gezinmeye başladım. Girer girmez Beren'in attığı postla karşılaştım ve bu gülmeme neden oldu.
189 beğeni
Berenimsii: İdil'in doğum günüsüsünden. 📸@cenkteketekCenkteketek: kameraya öyle bakınca ellerim titremişti. Neyse ki her halinle güzelsin bebeğim.
↪️ Berenimsii: aşkımmm💗
↪️ Alpkaya_ : viski daha çok güzel çıkmış.
↪️ cenkteketek: kinci pislik.
↪️ Alpkaya_ : ne kini? Sadece doğrular...
↪️ Berenimsii: 😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Komşu
Teen FictionO benim ilk aşkım O benim ilk nefretim O bir zamanlar benim olan adam O benim ölesiye nefret ettiğim insan O benim karşı komşum... Benim onu uzun zaman sonra ilk görüşümdü Onun ise beni Ama artık hiçbir şey eskisi gibi değildi