Ali Kumsal'ın ölümünün üstünden bir hafta geçmişti. Fazla dikkat çekmesin diye de onları sanki yurt dışına tatile gitmiş gibi gösterdik.
Aysun'un,ablasına yardım etmesi gerekiyordu aslında ama daha işlerimiz vardı bu yüzden ablasına bir bakıcı ayarlayıp onuda yanımıza almıştık.
Önümüzdeki özel jet ile gidecektik. Hızlı adımlarla jet e doğru ilerlerken Barış bir anda durdu "ya biz havadayken jet düşerse?" dedi. "Tamam Barış korkuyorsan gelme kardeşim" dedim.
"Ben ve korkmak ha bunlar zıt anlamlı sözcükler umaycım " dedi ve sanki saçı çokta uzunmuş gibi bir saç savurma hareketi yapıp model yürüyüşüyle jet e bindi. Aysun ve bende gülerek peşinden gidip bizde bindik.
Yaklaşık bir saatlik yolculuk yapacaktık.
Jet havaya kalkarken Barış korkudan titriyordu " Barış bir şey mi oldu niye titreyip duruyosun" dedim gülerek, tam cevap vermek için tutunduğu yeri bırakmıştı ki yere kapaklanmıştı Aysun ve ben koca bir kahkaha patlatırken Barış sabır dileniyordu.Ben yolculukta kitap okuyacaktım Aysun makyaj yapmayı tercih ediyordu ve Barış ise yemek yiyordu. "Biz artık jetin içinde yaşasak olumu umaayy" dedi Barış "niye Barış düşmek hoşuna gitti galiba" dedim.
Yüzünü buruşturup dil çıkardı. Kaç yaşında adamın yaptıklarına bak ya.
Pilotun sesini duyduk birazdan iniş yapacakmışız. 5 dk sonra yere inmiştik biz dışarı yürüyerek çıkarken Barış koşuyordu Aysun'a dönüp dedimki "bunu sevdiğine eminmisin sen?"
"Aslında emin değilim sanırım sevmiyorum, ilişkimiz çok saçma bir hale geldi o beni aldatıyor ben bunun farkındayım ben onu aldatıyorum ve o da bunun farkında ama ikimizde bunu asla konuşmuyoruz ve ilişkimize devam ediyoruz" dedi.
"Kaç yaşına gelmişsiniz hala ergenler gibi davranıyorsunuz bugün bu konuyu mutlaka konuşun olur mu" beni onaylandıktan sonra beraber Alinin verdiği adrese gitmek üzere arabaya bitmiştik.
Selçuk şoför koltuğundaydı biz de arkada oturuyorduk. Yaklaşık 15 20 dk sonra verilen adrese varmıştık.
Bir villa düşünün etrafı yüksek tepelerle çevrili,burda başka bir ev yoktu ve buraya gelirkende başka bir araba görmemiştik yani bir nevi inin cinin top oynadığı bir yer diyebilirdik.
Güvenlik amacıyla buraya önceden adamlarımı yollamıştım ztn her bir tepede keskin nişancılar vardı onlar evin dış tarafındaki bütün adamları indiriceklerdi.
Telefonla bütün nişancılara haber verdim ve bir kaç saniye içerisinde evin dışındaki bütün adamlar yere serilmişti.
Arabadan inip eve doğru ilerledik
.........................................................................
Bol bol yorum be yıldıza basmayı unutmayınn 😻💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM ATEŞİ
Teen Fiction"Barış,intikam nasıl yenen bir yemektir?" "Soğuk" "Yanlış" dedim. Anlamadı beni sorgular gibi bakarken önümüzdeki yangını gösterdim. "İntikam sıcak yenen bir yemektir"