Tetik çekildi.
Kısa bir süre gözü kapalı bekledi Barış. Ben koltuğumda dahada yayılmış sigara paketimden bir dal alıp yakmıştım.
Barış gözünü yavaşça açıp bedenindeki hasarı kontrol ederken aslında kurşun yemediğini fark etti. Hızla bana dönüp ne olduğunu anlamaya çalıştı.
"Selçuk,şaka denen şeyi tanımadığını söyledi ya Barış bende tanıştırdım işte"
Selçuk şoktan çıkıp arka koltuktaki bize saldırıcakken çantamdaki silahı Selçuğa doğrulttum
"Hayır. Sıra bizde"
Diyip Selçuğun alnından vurdum araba kan gölüne dönmüştü.
"Bunu nasıl yaptın?" Dedi Barış
"Telefonunda takip ve ses kayıt cihazı vardı. Konuştuğu kişilere bakıldığında Koray'ın numarasını bulduk. Bizden gizli Koray'la buluşuyormuş ama anlamadığım şey telefon konuşmalarını dinlerken sürekli mektup gibi bir şeyden bahsedip durdular. Hain olduğunu anlayınca gece silahındaki mermileri boşalttı Ahmet abi"
"Ve bunlar olurken ben nerdeydim?"
"Pavyon kenarlarında sürtüklerle olabilirmisin veya kumar oynuyoda olabilirsin"
"Lan iş hayatına fazla kafayı takmayalım biraz özel hayatımızla ilgilenelim dedik az daha göte kurşun giriyordu iyimi"
"Özel hayatını sikeyim Barış"
Barış tam cevap verecekken durdurdum onu
"Önce şu işi halledelim"
Ahmet abiyi tekrar arayıp
"Başlayın. İşi bitirdikten sonra bizim arabadaki leşi alın Pusat ile beraber o işide kapatalım"Telefonu kapatıp bizimkilerin güvenliktekileri indirmesini bekledim bir süre.
5 dakika sonra ahmet abi bitti mesajını atınca Barış ile arabadan çıktık.
Mezarlık bayağı büyüktü bütün Kumsal soyu neredeyse burda olmalıydı.
Biz Barış ile önde ilerlerken arkamızdan ahmet abi ve baygın Pusat ve ölü Selçuk geliyordu.
Girişte KUMSAL MEZARLIĞI yazıyordu içeri girdik. Mezarlık,ortada kocaman iki mezar ve etrafında daire şeklinde sıralanmış onlarca mezardan oluşuyordu. Ortadaki iki mezar Kumsalların en yaşlılarıydı.
"Soylarını siktiklerim" dedi Barış
Bizimkiler emrimi yerine getirmiş ortadaki iki mezarın arasına idam sehpası kurmuşlardı.
"Pusat ve Selçuğu asın" dedim
Adamlarımdan Ege ve Tekin Pusat'ı asarken ahmet abi ve güney Selçuğu asıyorlardı kısa bir süre sonra asmışlardı bile.
"Tekin kamerayı aç şu köşeye koy bütün olacakları full hd çeksin"
Tekin kamerayı yerleştirirken bende önümdeki 20 den fazla adama doğru dönüp konuşmaya başladım.
"Hepinizin ailesi var öyle değil mi"
Hepsi onayladı
"Peki ailenize zarar gelsin istermisiniz"
Hep bir ağızdan hayır Umay hanım dediler.
"O halde ne yapacaksınız?"
Karahan soyunun tek varisine sonsuz sadakat ve bağlılık duyucaz
"Güzel o halde bu dediklerinizin dışına çıkarsanızda ailenizi gözünüzün önünde diri diri yakacağımı ve bu acıyla ömür boyu sizi yaşatacağımıda biliyor olmalısınız değil mi"
Korkmuş olmalılar ki onaylamaları biraz zaman aldı.
"Tamam planı biliyorsunuz zaten başlayın çabucak haydi"
Tekin yanıma gelip "kamera hazır bayan Karahan" dedi.
Onaylayıp diğerlerinin yanına yolladım
"Ateşli bir gece olucak gibi" dedi alayla Barış
"Gibisi az kalır" dedim ona katılarak
Adamlarım benzin bidonlarını art arda her yere dökmeye devam ediyorlardı 50 den fazla bidon boşalmış olmalıydı.
Barışla biraz ilerde arabanın kaportasına oturmuş sigaralarımızı içerken Ege yanımıza gelip bütün benzini döktüklerini söyledi.
"Tekin kamerayı aç" dedim
Tekin hızla gidip kamerayı açtı.
"Selam Koray naber umarım iyisindir" diye konuşmaya başladım "sen beni ziyarete geldin bende geliyim dedim ama elim boş gelmedim bak nasıl güzel mi" diyip idam sehpasındaki Selçuk ve Pusat'ı gösterdim "beğeneceğini düşünüyorum" etrafıma göz gezdirip tekrar konuşmaya başladım " aileni hiç ziyarete gelmiyormusun sen arkandan ağlarlar bak ama sanki üşümüş gibiler ne dersin" cebimden maça as desenli zippomu çıkarıp oynamaya başladım sanki yanlışlıkla düşürmüş gibi yapıp şaşkınlık dolu bir ifade takındım"aaa düştü gördün mü afedersin bunu yapmak istememiştim yanlışlıkla oldu"
Koca mezarlık hızla yanarken ben kameraya yaklaşıp ciddi tavrımı takındım "bir daha beni sınama sikik Kumsal yoksa yapacaklarım bu kadarla sınırlı kalmaz" dedim ve kamerayı kaldırıp son kez yanan mezarlığı başlı başına gösterdikten sonra kaydı kapattım "
Arkama dönüp şaheserime bakarken aklıma annemin gelmesini engelleyememiştim. Annemide böyle yakmışlardı.
Barış aklımdakileri anlamış olacak ki yanıma gelip "iyimisin" diye sordu.
"Barış,intikam nasıl yenen bir yemektir?"
"Soğuk"
"Yanlış" dedim. Anlamadı beni sorgular gibi bakarken önümüzdeki yangını gösterdim.
"İntikam sıcak yenen bir yemektir"
.........................................................................
23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMIMIZ KUTLU OLSSUUUNNN
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin dostlar.
İnstagram: meryemssx_09
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM ATEŞİ
Teen Fiction"Barış,intikam nasıl yenen bir yemektir?" "Soğuk" "Yanlış" dedim. Anlamadı beni sorgular gibi bakarken önümüzdeki yangını gösterdim. "İntikam sıcak yenen bir yemektir"