Koray Kumsal
O lanet evden kaçmak ve ardımdaki tüm izleri yok etmek Selçuk sayesinde çok kolaydı.
Bana verdikleri ağrı kesici ilacın etkisi geçmeye başlıyordu bu yüzden bacağımdaki bıçak darbesi canımı yakıyordu.
Koltuğumda oturmuş viski içerken keyfim gayet yerindeydi çünkü o eve girme amacım Umay'ın da dediği gibi sadece uykusunu bölmek falan değildi.
Göktan Karahan'ın ölmeden önce Umay için bıraktığı mektubu almaktı. Selçuğun söylediklerine göre Umay daha o mektubu açıp okumamıştı.Masadaki çalan telefonumu elime aldım arayan kişiyi görünce istemsizce sırıtmıştım aramayı kabul edip kulağıma götürdüm.
'Lütfen bana görev başarılı de'
'Hadi ama benden şüphe mi ediyorsun'
'Evet'
'Madem benden şüphe ediyorsun neden benim evime geliyorsun, benden yardım istiyorsun herşeyi geçtim çıplaklığını paylaştığın birinden neden şüphe ederki bir insan'
'Bende ne zaman yüzüme vuracak diye bekliyordum. Sana 1000 kere anlattım bu da 1001. anlatışım kafam yerinde değildi içmiştim o gece sende biliyorsun benim bu halimden faydalanan sendin bu yüzdende sana eskisi kadar güvenmiyorum anlatabildim mi? veya anlayabildin mi?'
' Tatlım sen kaybedersin biliyorsun benimle olmak için canını bile verecek yüzlerce insan var'
"Şuan ilgimi çeken tek şey o mektubun içindekiler"
Arkamdan gelen sesle kafamı o yöne çevirdim tam karşımdaydı.
"Bu kadar çabuk gelmeni beklemiyordum. Gelde viski içerken bana eşlik et"
"Viskiyi sokarım bir yerine ömür boyu her yerde eşlik eder sana ver şu mektubu"
Masadaki mektubu alıp açtı o okurken bende kadehimdeki viskiyi bitirdim.
"Eee banada anlatsana ne yazıyor orda yoksa Göktan beycik acılarından falan mı bahsediyor" dedim alay edercesine
"Ne saçmalıyor bu Göktan piçi!"
Mektubu bana fırlatmıştı son anda yakalayıp yüzüme gelmesini engelledim
"Hareketlerine dikkat et bir dahakine affetmem"
Mektubu açtım ve okumaya başladım.
Sevgili biricik kızım Umay
Bu mektubu okuyorsan ben çoktan ölmüşüm demektir. Sen beni hep iyi bir baba olarak hatırlayacaksın keşke annen de beni hep iyi bir koca olarak hatırlasa. Karım Yelda'ya ne kadar çok aşık olduğumu biliyorsun aynı şekilde ihanet etmeyeceğimide fakat yine uyuşturucu kullandığım bir gün gittiğim bir baloda başka bir kadınla birliktelik yaşadım işte sen o günah dolu gecenin en masum tohumuydun. Barış ile seni çocukluğunuzdan beri birlikte büyütmem bir tesadüf değildi. Barış Yelda ve benim öz çocuğum. Annen doğum yaptıktan sonra hemşire bize bebeğin öldüğünü söyledi. İlk başta inandık ama daha sonra hiç bir sağlık problemi yokken ölmesine imkan vermedim. Çok araştırdım çok aradım Barış'ı en sonunda bir kimsesizler yurdunda buldum daha bebekti en fazla 2.5 3 aylıktı onu ordan alıp güvendiğim bir kadına emzirmesi ve bakması için verdim . Eve geri götüremezdim asla güvenli değildi zar zor bulmuşken bir daha kaybedemezdim Yelda'ya Barışı bulduğumu söylemedim. Barış senin abin Umay, sende onun üvey kardeşisin. Her ne olursa olsun birbirinize asla düşman kesilmeyin zorluklara birlikte göğüs gerin. Sizi çok seven babanız Göktan"
.........................................................................
Geç kaldım ama bayramınız mübarek olsun çıtırlaaar. Oylamayı unutmayın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM ATEŞİ
Teen Fiction"Barış,intikam nasıl yenen bir yemektir?" "Soğuk" "Yanlış" dedim. Anlamadı beni sorgular gibi bakarken önümüzdeki yangını gösterdim. "İntikam sıcak yenen bir yemektir"