Tanışma

29 5 5
                                    

Elim yastığın altındaki silahtayken yüzümü okşayan eli kavradığım gibi büküp silahı kafasına dayadım.

"Kimse sana Umayın uykusunu bölmemen gerektiğini söylemedimi" dedim.

"Asıl kimse sana Koray Kumsal'ın kafasına silah dayamaman gerektiğini söylemedimi?" Dediği an elimden silahi alıp yüz üstü yatağa yapıştırmıştı beni.

Alinin yeğeni yani bilinmeyen numara bu piç oluyordu.

"Aaa seninle bu şekilde tanışmak benim için büyük bir onur.Şimdi kalk üstümden sikmiyim belanı sikik herif"

"Ah Umaycım ah her zamanki gibi fazla küfürbazsın napıcaz biz senin bu hallerini ha? " dedi it .

"Nasıl girdin buraya?"

"Bilmem? Belkide çevrendeki birileri benim için çalışıyordur."

Onu konuşturmaya çalışırken elimi belimdeki bıçağa götürmeye çalışıyordum. Bıçağı aldığım an bacağına saplamıştım böylece onu üstümden itmiştim.

Yerde kıvranıp inleyen Koray'a bakarken silahı tekrar onun olmayan kafasına dayadım.

"Söyle bakalııımm kimmiş senin adamın olan o tahta kurusu"

Sadece kıvranıp inliyordu konuşmaya pekte niyeti yokmuş gibi duruyordu eh bu işte bana kaldı o zaman bacağındaki bıçağı çıkarttım böylece daha fazla kan kaybetmeye başlamıştı ama benim üzüldüğüm tek şey güzel yatağımdı. Özel üretimdi bu yatak şimdi hep piç kanı olmuştu. Sanırım onu kendi kanında boğmam gerekliydi yazdım bunu aklımın bi köşesine.

Silahın kabzesiyle kafasına vurdum bayıldıktan sonra telefonumu alıp güvendiğim tek kişi olan Barış'ı aradım.

İkinci çalışta açıldı telefon.

"Ooo siz beni ararmıydınız ya uyuyan güzel. Naber napiyon?"dedi.

"Gelde sana ne yaptığımı göstereyim salak. Biz burda canımızla cebelleşelim adamlarımızın arasında ajan olduğunu öğrenelim sen anca gez toz dolaş partile olm kardeşim fln demem sıkarım kafana bak" aslında sinirli değildim bi anda neden yükseldim bilmiyordum.

"Tamam ya amann geliyorum sinirlenme hemen. Bence sen beni kıskanıyorsun tamam kız kıskanma beraber gezer çatlatırız düşmanı oldumu."

"Boş yapma Barış gel bizim eve hadi bekliyorum." Diyip aramayı kapattım.

Bu adamın ölmemesi gerekiyor yarasına pansuman fln yapılacaksa yapılsın diye bizimkilerden birini çağırdım alıp götürdüler.

(30 dk sonra)

Koray şuan odada uyuyordu yani biz uyutuyorduk şuan hiç çekemezdim onu bir sonraki emre kadar bizimkilere uyutmalarını söylemiştim.

Kahve ve sigaramı alıp bahçedeki oturma takımına kurulmuştum başım çok ağrıyordu. Lanet olası migren.

"Geldim de ne oldu yaa geçmi kaldım ben"dedi yeni gelen Barış.

"Yok geç kalmadın da sus biraz başımı dinlemek istiyorum git kahve al içeriden gel sonra konuşalım biraz seninle."

.........................................................................

Eevvvveettt uzun zaman sonra tekrar geldim.

Nasılsınız bugün efendim umarım iyisinizdir.

Bu kurguya devam edermiyim bilmiyorum bunu silip bambaşka bir kurgu yazasım var ama konusu ne olsun bilmiyorum fikirleriniz varsa lütfen belirtin.

Yıldıza basmayı unutmayın bb askolarr💋

İNTİKAM ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin