Yurt Dışından Gelen Misafir

6 2 0
                                    

1 Hafta sonra

" Hayır yani neden biz gidip alıyoruz o çocuğu havalimanından" hızlı adımlarla yürümeye devam ederken konuşmasına devam etti "Adamları yollayalım gidip alsın ne sikime yarıyorlar sanki" diyen Barış kesinlikle sitemler içindeydi.

"Ahmet abi, babamın en yakınlarından biriydi Barış" ona yetişmeye çalışırken yürümek yetmiyordu koşmak lazımdı

"Babamın yakını benimde
yakınımdır"

nefes nefese kalmış bir şekilde durup

"Barış biraz yavaş yürürmüsün!"

Adımları yavaşladıktan sonra beraber yürümeye devam ettik.

"bu yüzden ahmet abinin oğlunu alıp sağ salim ona ulaştırmakta bize kalıyor tamam mı"

Ahmet abinin dediğine göre oğlu Asaf uzun zamandır düşmanlarından korunmak için yurt dışında yaşıyordu. Artık orda kalmaktan sıkıldığı için son 1 yıldır sürekli Türkiye'ye geri dönmek istediğini söyleyip duruyormuş. Ahmet abi en son dayanamayıp izin verince ilk uçakla buraya gelmiş. Selçuk olayından sonra artık korumalara güvenmediği içinde bizden onu alıp getirmemizi rica edince kıramadım tabiki kabul ettim.

"Ee geldik şimdi nasıl bulucaz onu elimize pankart alıp üstüne koskocaman harflerle Asaf yazdıktan sonra bizi bulmasını mı bekliycez"

"Barış kaçıncı yüzyıldan kalma bir beyne sahipsin?" Dedikten sonra telefonumdan ahmet abinin verdiği numarayı aradım.

Dördüncü çalışta telefon açıldı

"Nerdesin?" Diye sordum

"Arkana bakarsan görürsün" cevabını alınca arkama döndüm ve bize doğru gelen adamı izlemeye başladım Barışta
kafasını çevirip o yöne bakınca beraber izledik gelişini.

"Hadi canım bu mu ahmet abinin oğlu. Siktir adam yürüyen kas kitlesi amına koyayım şu boya posa bak"

Barışa şuanda görmemişlik yapma demeyi çok isterdim ama aynı şeyleri söylememek için kendimi çok zor tutuyordum.

1.90 larında iri yarı kastan yapılmış biri yanımıza kadar gelmişti

"Umay ve Barış sizseniz gidelim artık"

Ses çekiciliği dedikleri bu olsa gerekti

Yürümeye başladığımızda o önde giderken biz Barış'la arkasından takip ediyorduk.

"Umay" diye kulağıma doğru fısıldadı Barış.

"Efendim"

"Biz Asaf'ı sağ salim bir yere götürmeyiz o bizi götürür ben sana söyliyim"

"Sus Barış ben hala şoku atlatamadım zaten"

.........................................................................

Tüm babaların babalar günü kutlu olsun 💞💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İNTİKAM ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin