Bilinmeyen Numara

41 4 14
                                    

Tam anlamıyla şoktaydım. Bilinmeyen bir numaradan gelen o görüntüde Aysun vardı. Bir ormanın içinde boğazında bir urgan ile ağaçta öylece asılı duruyordu, her tarafı kan içindeydi yüzü tanınmayacak hale gelmişti. Etrafındaki ağaçlarda da asılı 20 den fazla kişi vardı bunlar benim adamlarımdı.

Öfke tüm bedenimi sararken fotoğrafın altındaki kısa mesajı gördüm.

Bilinmeyen numara: Amcam, yengem ve kuzenime karşılık olarak düşün bayan Karahan. En yakın zamanda görüşmek dileğiyle:)

Sinirden elim ayağım titriyordu,boğazım düğümlenmişti adeta.

"Gidiyoruz Barış, şu siktiğimin bilinmeyen numarası her kim ise kış ayında tanga giydirip ağaca asmadan önce 20 kişiye siktirmezsem banada Umay demesinler"

"Gidelim o halde daha fazla beklemeyelim daha Pusat ile ilgilenmemiz lazım hem"

Onaylayıp dışarı çıktık. Arabaya binip tam hareket edicekken aklıma gelen şey ile Selçuğa "kumanda nerde Selçuk" dedim.

O da unutmuş olmalı ki ilk bi ne kumandası der gibi olsada sonra hatırlayıp torpidodan alıp bana verdi.

Aldığım kumandayı aktive ettim ve yaklaşık 10 saniye sonra Pusat'ın yaşadığı ev koca bir patlama ile yanmaya başladı.

Bu yangın benim yangınımdı,bizzat ben yanmıştım o yangında.

Her türlü katliam veya işkenceyi severdim ama en çok sevdiğim ateşti çünkü ateşi kullandığında bir zaman sonra ortada kalan tek şey küllerdi ve küller ise annem demekti.

"Umay, şimdi nereye gidiyoruz?" Dedi Barış

"Ankara'ya"

"Neden Ankara?"

"Bilmiyorum sadece" derin bir nefes aldım ve devam ettim "inan bilmiyorum ne yapıcam ne yapmıycam hiç bir sik bilmiyorum."dedim.

"Bence biraz tatil yapalım ha ne dersin ikimizde yorulduk bu işten bir haftalık bir tatil iyi gelebilir bize "

"Biliyomusun Barış sanırım haklısın"

Göz kırptı ve "her zaman" dedi.

Güldüm ve omuzuna vurdum tüm bu savaşın içerisinde yüzümü bir tek bu aptal güldürüyordu.

"Şimdi bu bilinmeyen numara Ali'nin yeğeni mi? Yani Ali'nin kardeşinin çocuğu öyle mi?"dedi Barış.

"Evet kardeşim öyle. Ama benim anlamadığım şey şu ki madem atacağın mesajda açık olarak kim olduğunu söyleyeceksin neden bilinmeyen numaradan yazarsın ki salak mı bu aq"dedim.

"Ne biliyim aq klasik beyinden özürlü kumsal ailesi işte"dedi Barış.

"Sikicem böyle işi bunların yüzünden migrenim tuttu"

"İlacını aldın mı yanına?"

"Selçuk torpidoda varmı benim ilacım baksana bi" dedim

Selçuk ilacı uzattı ve "buyurun Umay hanım" dedi. O sırada Barış ta bir şişe su açıp bana uzattı.

İlacı ve suyu alıp içtikten sonra kafamı cama yaslayıp uyudum.

Uyumamın ardından kaç saat geçti bilmiyordum ama her tarafım ağrıyordu ve yumuşak bir zeminde yatıyordum. Yüzümü okşayan bir el hissetmem ile uyandım.

.........................................................................

Sizce kim bu Umay'ın yüzünü okşayan kişi?

Yıldıza bas kim bilir gökyüzünde kayıp gider ve tuttuğun bir dilek gerçekleşir belki.✨️⭐️🌟

Instagram :meryemssx_09

İNTİKAM ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin