Wysoki Rosjanin zapukał do drzwi. Chwilę później, otworzyła mu panienka ubrana w strój pokojówki.
-Доброе утро, jest Pan Rzesza?
-Oczywiście.. - Potwierdziła cichym głosikiem i wpuściła go do środka.
-Za chwilę zawołam.. - Powiedziała i zniknęła w głębi domu. Bolszewik wszedł do środka i stanął na korytarzu przyglądając się otoczeniu.Chwilę później przywitał go nazista.
-Guten tag Soviet, cóż cię do mnie sprowadza?
-Ah nic takiego, chciałem jedynie odwiedzić przyjaciela - Niemiec zaprowadził go do salonu gdzie napili się ciepłej herbaty i porozmawiali spokojnie. Rusek oparł się wygodniej o oparcie sofy i spojrzał na nazistę.
-To co - Zdjął mu czapkę i Pogłaskał po głowie.
-A co ma być...? - Spytał Rzesza nie ukrywając obawy w głosie.
-Idziemy do sypialni? - Zjechał na jego policzek.
-Ta... Chodź - Wstał, biorąc starszego delikatnie za nadgarstek. Zaprowadził go do swojej sypialni, po czym usiadł na łóżku patrząc jak rusek odpiął parę guzików. Podszedł bliżej i zaczął całować Niemca odkrywając mu szyję.
-UDSSR...
-ciiii... - Uciszył go pocałunkiem delikatnie się do niego dobierając.***
Wszedł w niego gwałtownie, nie zastanawiał się nad niczym, co spowodowało ból u młodszego. Rosjanin od razu zaczął się poruszać, nie przejmował się, że może to zaboleć nazistę. Ten cicho pojękiwał, a z oczu wylewały się małe łezki. Niemiec czuł do niego mieszane uczucia, podczas stosunku sam nie wiedział czy czuje smutek, ból czy przyjemność. Natomiast ZSRR robił wszystko by było bardzo przyjemnie, ale nie wiedział, że przyjemnie jest tylko jemu.
-B-boli... - Powiedział cicho, licząc że tamten zwolni.
-Poczekaj chwilę zaraz przestanie - Wręcz przyspieszył, co spowodowało krzyk.
-ZSRR, cholera...
-Boli?
-Nie, łaskocze wiesz?
-uh.. Daj już spokój - Zwolnił nieco. Trwało to jakąś godzinę. Po jej upływie, obaj padli na łóżko ze zmęczenia, a nazista dość szybko zasnął. Można powiedzieć, że noc się udała i oboje się zrelaksowali._._._._._._._._._._._._._._._
Proszę się nie czepiać że krótkie. Nie umiem pisać za bardzo tego shipu więc zamknąć paszcze i cieszcie się że coś z siebie wcisnęłam.
Sory.. Jestem chora więc jestem chamska
Od razu zacznę pisać IR x RON 2 bo widzę że wam się to spodobało.
~Pierożek
CZYTASZ
¶°One shoty°¶/Countryhumans
RandomNom... Lemonki, shipy... No jak chcecie to na zamówienie też może być... Cokolwiek.. Nie muszą być same shipy, mogą być jakieś historyjki czy coś