Anna pov
Mă trezesc dintr-o dată și tot acolo sunt,mă uit și nu era nimieni ,mă ridic amețită,dar îmi trece,mă îmbrac într-un halat și observ că proștii ăia nu sunt,mă furișez pe un geam și fug cât mă țin picioarele,până ajung la o cabana părăsită din pădurea chiar langa casa băiețiilor.
Dar nu pot să mă întorc,voi sta aici,sper din tot sufletul să nu de-a nebunele astea foc la casă.
In fine,mă puc să fac putina curățenie,până văd o căprioară,mă apropii ușor de ea și o mângâi,iar ea începe să mă lingă.
Eu:Cred că îți voi spune bamby.
După o vreme aud cum stomacul meu face ca nebunul,mă decid să merg acasă să îmi iau câteva lucruri.
Ajung la casa mea și doamne ia-mă,casa era toată vraiște,ce naiba au făcut nebunele astea.
Merg in casă și le văd pe astea cu curul pe aragaz,mi se părea mie că miroase a ceva suspect .
Mă apropii și îmi pun mâinile încrucișate la piept făcând o față nervoasă.
Eu: Fă proastelor,ce faceți cu curul pe aragaz, vreți să ajungeți ca RM cu bucile arse?
Elle:ANNA!!!Atunci vin toate să mă strângă în brațe,astea vor să mă omoare.
Eu: Stați fă nebunelor,că mă sugrumați.
Rachell:Scuze sictir.
Eu:Va iubesc nebunele mele.
Atunci ne luăm toate 4in brațe,era luna,Rachell și Japonia,
Ele: Și noi te iubim unnie.
X:Awwww!Se aude din spate,ne întoarcem și erau băieții.
Eu:V,Oh doamne ce dor mi-a fost de tine, și de voi băieți.
Spun și îl sărut pe V adânc.
Tae:Oh micuțo, nici nu știi cât de mult mă bucur să te revăd.
Eu: Și eu,te iubesc Taehyung,nici nu știu cum as putea trăi fără tine.
După ce ne luăm în brațe,îi dau una după cap lui Jimin.
Jm:Auuu,a durut,pentru ce a fost asta?
Eu: Bă voi sunteți proști,lipsesc 2 zile și voi le lăsați pe nebunele astea să îmi de-a foc la casă?
V:Iubirea mea, îngerașul meu.
Eu:Ce au mai făcut?
V:Suga sa💩la tine in frigider.
Eu:CUM? Suga vino aici în rasa mati de chinezoi constipat,tu vrei să mă intoxici.
Suga:Ei 💩💩💩,pe lângă că tu erai să mori,in pana mea, tot pe mine dați vina .
V:Atunci cine,în rasa ta de pitic.
Suga se dă și îl fugărește pe V în toată casa.
V: Salvați-mă bă,că hyung mă omoară!!
Noi:😂😂😂😂😂😂.
Eu mă uit și văd că Jungkook se scarpină la fundu,apoi atinge mâncarea.
Rachell: Bă Jungkook ,ce faci, tu atingi mâncarea,după ce te-ai scărpinat in fund?
Jk: Mă 💩💩.
Eu:Luna vezi că jk o tine pe Ella in brațe.
Atunci apare Luna și îl vede pe Jk tot ruj pe obraz.
Și îi dă un șut în cur de sare 10 metri în aer.
Eu mă tot duc și nu am observat că m-am pus la J-Hope in poală in timp ce el era pe tron.
Jh:Mă scuzi,dar am o treabă aici.
Eu:Vezi să nu îți bag coada de la tigaia de forma al lui Jin direct in cur.Pov Autoarei
JK și V vorbeau in privat despre cum să îi zică lui Rachell.
Flashback
JK și Taehyung se plimbau pe stradă,și atunci aud un plânset de copil.
Se apropie de locul de unde se auzea zgomotul,iar când văd bebelușul plângând într-un coșuleț,li se înmoaie inima.
Th: Oh scumpete mică,ce cauți aici singură.Ia bebelușul în brațe, iar fetița se liniștește în brațele lui Taehyung.
Jk:Ce drăgălașă este,daddy,crezi că am putea să o creștem noi?
Th:De ce nu,oricum nu este sigur aici pentru ea.
Se uită la bebelușul din brațele sale și vede că fetița începea să îi zâmbească și să gângurească.
Th:Ce drăgălașă ești tu,stai liniștită scumpete mică,de acum vei fii în siguranță.
Cei doi iau bebelușul cu tot cu coșuleț iar vad acolo o foaie.
Jk:Îmi pare rău că te-am lăsat,dar nu am avut cum să te cresc, sper să te găsească cineva și să îți ofere un canin iubitor,draga mea Rachell.
Au dus-o acasă,și iau oferit multă grijă și dragoste.Micuta a crescut mare și sănătoasă.
And flashback.
In prezent
Cei doi erau sus in dormitor și discutau.
Th:Trebuie să îi spunem,că este fiica noastră.
Rachell:Poftim?
Jk:Rachell,haide sa vb,stai langa mine.
Atunci se așează toți trei și încep să vb .
Th:Uite,noi te-am găsit într-un coșuleț, și nu am putut sa te lăsăm acolo,erai doar un bebeluș.
Jk:Să știi că noi te iubim,poți să ne spui ori-cum.
Rachell era în stare de șoc,așa că îl ia pe Taehyung în brațe și începe să plângă la pieptul lui.V o ia strâns în brațe și își plimbă mâna pe spatele ei,plasându-i din când în când câte un sărut pe frunte.
Rachell:Îmi pare rău tati.
Th: Pentru ce scumpetea mea,tati nu este supărat pe tine.
Rachell: Pentru că am fost o povară pentru voi.
Jk ii ia fața în palme și îi șterge lacrimile.
Jk:Puiule nu ești o povară,te iubim, și eu,dar și tatăl tău.
Rachell:S..ser..serios?
Th:Da puiule,haide la tati.
Atunci toți trei formează o îmbrățișare in familie.Suga pov.
Eram la cumpărături,după ce plătesc tot,ies din magazin, și aud niște plânsete.
Mă îndrept spre un tomberon și văd o fetiță cam de 4ani,era așa drăguță,mă întreb cine o fii lăsat-o singură afară în frig.Atunci îl văd pe Jimin,iubitul meu,el adoră copiii.
Jm: Salut iubitule,vii,oh bună dulceața,ce faci aici singurică?
Fetița:Mama mă lăsat aici, mi-au înghețat degețelele, și năsucul.
Eu:Câți anișori ai scumpete?
Fetița:4anisori și jumătate ,cled ?
Jm:Cum te numești dulceața?
Fetița:Mă numeșc Maria.
Jm:Maria vrei sa vii la noi acasă și să te încălzești puțin?
Maya:Dia.
O iau pe Maria in brațe, și o duc în mașină,la asigur că are centura de siguranță bine fixată, și pun o pătură peste ea,pe pentru a nu-i fii așa de frig .
Jm:Ce drăgălașă este,mă întreb cum poate cineva sa o lase singură în frigul acesta.
Eu:Nici eu nu știu.
Au dus-o acasă și după ce sa mai încălzit,a coborât jos.
Maria:Tati?
Jm:Da dulceața mea?
Maria:El cine este?
Eu:Sunt pappy.
Maria:Oki.
Jm:Maria,îți este fomica?
Maria clătină din cap.
Jm:Haide sa papi,am ceva bun pentru tine.
Atunci scoate clătitele cu Nutella din cuptorul cu microunde, și pune niste sirop pe deasupra.Si cu un pahar de suc de portocale.
Micuța mânca cu poftă,iar după ce a terminat ,era toată plină de ciocolată la guriță și pe mânuțe.
Maria:Mulțumesc pentru masă.
Jm:Să îți fie de bine,puiule,acum haide cu tati sa îți facă băiță.
Maria:Ok tati.
După ce face haita, și jm o culcă,îi dăm amândoi câte un pupic pe frunte.
Eu: Somn ușor dulceața mea scumpă.In prezent.
Eu stau și vb cu Jimin
Eu:Iubire?
Jm:Da, sa întâmplat ceva?
Eu:Unde este Maria?
Jm:Trebuie să vină de la școală.
Acum maria avea cam 16
ani , și este frumoasă,dar și răsfățată, totuși este o fată cuminte.
Maria: Bună tati,și poppy.
Merge să îl ia în brațe pe Jimin.
Jm:Ce faci dulceață?
Maria:Bine,tati?
Jm:Da?
Maria:Am niste prietene noi.
Eu:Serios ,cine sunt?
Maria: Niste fete,pe o fată o cheamă Rachell Kim.Va urma.
RashellrrockBang 💜💜
CITEȘTI
Trupa pericol public 💥
FanfictionAnna și trupa de șoc stăteau într-un cartier select,doar divele și Kpop eri stăteau acolo,se numea 'Resedinta VIP "